1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Ik citeer je dichter even: 'Uit angst voor scheiding of wegens gemis'. Zodra je dat ervaart moet je de knoop doorhakken want dan zitten jullie niet op 1 lijn.

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door mezjnoena6 Bekijk reactie
    Heb ik wel meegemaakt en nog steeds!! Ben er juist heel blij mee, het gaat om de echtheid van de liefde en daar is niks extreems aan, vind het juist sneu dat velen echte liefde niet kennen of hebben gekend (tussen man en vrouw dan) echt jammer want je mist zoveel op emotioneel vlak, de belevenis is heel bijzonder, treurend maar ook zo.mooi <3
    Is het gevoel van echte liefde inderdaad. Denk dat weinig mensen echte liefde hebben meegemaakt.

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Ibn Jawzi zei: “Als je niet hartstochtelijk lief hebt gehad en niet weet wat verlangen betekend sta dan op en ga hooi eten want je bent niet meer dan een ezel.” En: “Jij en een harde steen zijn hetzelfde.” [Dhaamul Hawaa]

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    691
    21-02-2005

    Up
    Loves Sam

  5. #20
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Cataleya_ Bekijk reactie
    ahww wat mooi!! <3 heel juist dit is precies hoe ik mij voel!! <3 liefde is mooi, verliefd zijn nog mooier en houden van het mooist, de angst zal je altijd treffen, niet omdat hij niet van je houd en niet omdat jij niet van hem houd maar omdat we beiden weten dat deze leven alleen niet genoeg is om van mekaar te houden en er een moment zal komen waar de dood tussen ons zal komen te staan terwijl de liefde blijft voort bestaan <3
    Moge Allah swt jullie liefde voor elkaar vermeerderen dag na dag en voortzetten fi akhira in cha Allah.

    Het bestaat ❤ wie nooit échte liefde heeft ervaren (dronken vd liefde) is arm.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Sommige mensen als ze verliefd worden, worden ze extreem verliefd, iedereen is anders en ervaart dingen op zijn manier, denk dat je sommige dingen niet voor het kiezen hebt.