1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Mede-vrouwen, stop met overmatig parfum spuiten!

    Citaat Geplaatst door SoklozeGeit
    Het ruikt niet meer lekker. Het STINKT!!! 5 meter verderop ruik je het gewoon nog steeds. Je wilt toch niet dat iemand zijn adem moet inhouden wanneer hij/zij langs je loopt?
    .

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    235
    17-05-2014

    Meeste vrouwenluchtjes stinken ook, echt vreselijk, zweet is aangenamer . Ze moeten gewoon mannenluchtjes gebruiken .

  3. #3
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Gelijk laatst op restaurant rook ik geurtjes lucht ipv.food lucht.
    Walgelijk.

  4. #4
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Wat dacht je van geen parfum dragen buitenshuis. Heeft niemand er nog last van.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    813
    19-12-2002

    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Wat dacht je van geen parfum dragen buitenshuis. Heeft niemand er nog last van.
    En je begaat geen zonde!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Eens en het mag misschien weer denigrerend klinken maar het zijn 9 van de 10 keer Marokkaanse meiden.

    Gewoon douchen lekker fris niemand zegt dat je naar een bloem of anijs moet ruiken
    Laat staan naar een hele bloemenveld of whatever

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    buiten parfum opdoen als een man dat ruikt is alsof je zina hebt gepleegd, moet je nagaan hoeveel mannen dan je geurtje hebben geroken en het dan zina is starfellah ik doe buiten nooit parfum, altijd thuis en als ik weet dat ik niet buiten hoef en anders gewoon afwassen met een washandje, mohimmm de lekkerste geur is de lichaamsgeur van je eigen man <3 heerlijkkk, kan geen cartier tegen op <3

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Nu nog live tegen iemand zeggen, die dat echt doet dan ben je zo

    Hier komen klagen helpt niet, maar je krijgt wel aandacht.