1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Jouw opvoeding, en dat van alle anderen .

    Waar ben je je ouders/opvoeders erg dankbaar voor, en waar zie je nog verbeterpunten?

    Wat zou jij hetzelfde doen bij je eigen kids, en wat anders?

    Noem bijzondere opvoedingsperikelen die je hebt mogen aanschouwen, 'goede en/of slechte.'
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  2. #2
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Dankbaar voor mn levensinstelling, geloofsvisie en discpline.

    We hadden thuis een goed evenwicht

    Mn moeder was fulltime prinses zo lief zachtaardig en puur. Zo zag ik haar vroeger als kind daadwerkelijk. Ik dacht dat ik bij een prinses met donkere lange lokken woonde real life sprookje en zo zie ik haar nog steeds. De mooiste geweldigste liefste vrouw die er bestaat.

    En mijn vader was de generaal met de vlotte babbel zo kennisrijk, sociaal disciplinair, wereldwijs en totaal beschermend. Ik dacht dat ik lid was van een speciale legereenheid. De ik mag niets maar daar wordt je sterk van- eenheid ik sta nog steeds versteld van zijn kracht en wijsheid.

    Ik vind ze echt lief! Heb bewondering hoe ze al hun kids iets meegegeven hebben qua geloof, respect verantwoordelijkheidsgevoel en dat vlotte waardoor ze nu op goede wegen zitten die ze aankunnen alhamdulilah.

  3. #3
    Wahba-Allah

    Reacties
    9.841
    25-11-2013

    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    Dankbaar voor mn levensinstelling, geloofsvisie en discpline.

    We hadden thuis een goed evenwicht

    Mn moeder was fulltime prinses zo lief zachtaardig en puur. Zo zag ik haar vroeger als kind daadwerkelijk. Ik dacht dat ik bij een prinses met donkere lange lokken woonde real life sprookje en zo zie ik haar nog steeds. De mooiste geweldigste liefste vrouw die er bestaat.

    En mijn vader was de generaal met de vlotte babbel zo kennisrijk, sociaal disciplinair, wereldwijs en totaal beschermend. Ik dacht dat ik lid was van een speciale legereenheid. De ik mag niets maar daar wordt je sterk van- eenheid ik sta nog steeds versteld van zijn kracht en wijsheid.

    Ik vind ze echt lief! Heb bewondering hoe ze al hun kids iets meegegeven hebben qua geloof, respect verantwoordelijkheidsgevoel en dat vlotte waardoor ze nu op goede wegen zitten die ze aankunnen alhamdulilah.
    Schattig Allahoema baarik.

  4. #4
    Realist

    Reacties
    1.846
    18-10-2011

    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    Dankbaar voor mn levensinstelling, geloofsvisie en discpline.

    We hadden thuis een goed evenwicht

    Mn moeder was fulltime prinses zo lief zachtaardig en puur. Zo zag ik haar vroeger als kind daadwerkelijk. Ik dacht dat ik bij een prinses met donkere lange lokken woonde real life sprookje en zo zie ik haar nog steeds. De mooiste geweldigste liefste vrouw die er bestaat.

    En mijn vader was de generaal met de vlotte babbel zo kennisrijk, sociaal disciplinair, wereldwijs en totaal beschermend. Ik dacht dat ik lid was van een speciale legereenheid. De ik mag niets maar daar wordt je sterk van- eenheid ik sta nog steeds versteld van zijn kracht en wijsheid.

    Ik vind ze echt lief! Heb bewondering hoe ze al hun kids iets meegegeven hebben qua geloof, respect verantwoordelijkheidsgevoel en dat vlotte waardoor ze nu op goede wegen zitten die ze aankunnen alhamdulilah.