1. #16
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maghrabi10 Bekijk reactie
    Demo wat had jij ook al weer allemaal gedaan voor de palestijnen?.... remind me..
    dagelijkse Du3a is wat ik kan doen en dat doe ik ook..
    en jij of die voorzitter van Al-Quds Comité wat hebben die betekent voor de palestijnen..
    denk je dat Palestijnen iets verwachten van types die hun eigen volk onderdrukken..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    Miss doet Mohammed 6 ook dagelijks du3a demo.... niet zo jammeren en TE veel klagen... en overal bij elk onderwerp zelfde onderbuik onzin gebruiken... je zegt zelf bla bla abbas.... blijkbaar kunnen de palestijnen mekaar al niet vertrouwen.... dan niet de schuld aan de zogenaamde voorzitter geven...
    Anders vraag of jouw koning willem iets wil gaan doen (knipoog)'''' ''' marokkaanse zelf haat van sommige hier is om te kotsen

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    Demo blijkbaar meer als jou betekend... heel de dag geblaf over hassan 2'..en Mohammed 6..... get a life gek... Beste schippers staan aan wal....
    Meneer heeft een glazenbol en zag in zijn glazenbolletje dat hij de enigste is die du3a doet voor de Palestijnen .. en daarom mag demo jammeren over andere.... zoiets?????

  4. #19
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maghrabi10 Bekijk reactie
    Miss doet Mohammed 6 ook dagelijks du3a demo.... niet zo jammeren en TE veel klagen... en overal bij elk onderwerp zelfde onderbuik onzin gebruiken... je zegt zelf bla bla abbas.... blijkbaar kunnen de palestijnen mekaar al niet vertrouwen.... dan niet de schuld aan de zogenaamde voorzitter geven...
    Anders vraag of jouw koning willem iets wil gaan doen (knipoog)'''' ''' marokkaanse zelf haat van sommige hier is om te kotsen
    dit is wat de arabieren over al quds denken..

    https://twitter.com/AHudhayfah/statu...302401/video/1

    A Saudi calls on a live TV show and says, "we won't help MasjidAlAqsa because of Hamas and Qatar!.
    en denk jij dat onze koning een ander mening zal hebben over al quds..

    een voorzitter van al quds en zijn macht als een koning van marokko vergelijken met mij als het aankomt om iets te doen..
    duidelijk dat jij geen besef hebt dat er verschillen zijn tussen een burger en een koning met een voorzitterschap..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  5. #20
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maghrabi10 Bekijk reactie
    Demo blijkbaar meer als jou betekend... heel de dag geblaf over hassan 2'..en Mohammed 6..... get a life gek... Beste schippers staan aan wal....
    Meneer heeft een glazenbol en zag in zijn glazenbolletje dat hij de enigste is die du3a doet voor de Palestijnen .. en daarom mag demo jammeren over andere.... zoiets?????
    blijf jij maar types steunen die jouw en de moslimgemeenschap allang hebben verraden..

    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    3.858
    12-06-2016

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Als er nu nieuwe verkiezingen zouden zijn in bezet Palestina dan wint Hamas met stip!!!
    Toevallig ken ik een aantal palestijnen en die vertellen mij allemaal hetzelfde en dat is dat ze niet blij zijn met Hamas.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door A_J Bekijk reactie
    Toevallig ken ik een aantal palestijnen en die vertellen mij allemaal hetzelfde en dat is dat ze niet blij zijn met Hamas.
    Nou,ik zou de Wesetlijke Jordaanover opgaan en daar vragen wat die miljoenen Palestijnen vinden.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    IkIk steun niemand... maar zit niet bij alles over alles .... naar de zelfde iets of iemand te wijzen... israel palestijnen 2017...... naar hassan 2 .... heeft niks met steunen te maken.... logica van wallou