1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    37
    29-04-2017

    Wat moet ik doen zelf moord gaan plegen ?

    Dames mij moeder haat mij ik kan het niet meer verdragen ze geeft mij geen liefde ik voel geen liefde van haar
    Ze zegt altijd had ik je maar niet gehad was mij wereld mooier
    En ze zegt vaak ik hoop dat een ziekte krijgt nooit beter wordt terwijl ik alles doe wat ze van me vraagt het doet echt heel heel veel pijn ik zou mij kind alleen maar liefde geven nooit laten vallen
    Ik heb zelfs haar liefde geprobeerd te kopen maar helaas

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    12
    20-07-2017

    Adoe billah, je bent een lastige situatie, maar aub denk nooit maar dan ook nooit aan om jezelf te pijnigen of er een einde aan te maken.

    Hoe oud ben jij als ik vragen mag? Je moeder heeft waarschijnlijk iets dat haar stoort en dat ze dan op jouw afreageert. Blijf bidden en om leiding vragen. Ghair in cha allah

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.213
    22-11-2008

    Ga je eigen leven lijden en laat haar van moet je anders
    Wat is situatie op dit moment?
    Woon je bij haar in?of ben je getrouwd kids?
    Ik zou echt mijn zelf gaan wonen je leven lijden maar toch laat haar niet in de steek
    Je weet niet waarom ze zo doet
    Een gezonde moeder zegt dit niet
    Dua bij Allah verrichten haar te genezen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.484
    11-04-2013

    Je moeder is denk ik ziek in haar hoofd. Zit ze vol met frustratie?

  5. #5
    Free Palestine

    Reacties
    5.125
    17-08-2010

    Citaat Geplaatst door Fadoua77 Bekijk reactie
    Dames mij moeder haat mij ik kan het niet meer verdragen ze geeft mij geen liefde ik voel geen liefde van haar
    Ze zegt altijd had ik je maar niet gehad was mij wereld mooier
    En ze zegt vaak ik hoop dat een ziekte krijgt nooit beter wordt terwijl ik alles doe wat ze van me vraagt het doet echt heel heel veel pijn ik zou mij kind alleen maar liefde geven nooit laten vallen
    Ik heb zelfs haar liefde geprobeerd te kopen maar helaas
    ik heb echt met je te doen. Ga op jezelf wonen.
    De hoop is het bevel, dat ons verbiedt te denken dat we verloren zijn.....

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    1.715
    12-05-2014

    Citaat Geplaatst door SafSaf9 Bekijk reactie
    ik heb echt met je te doen. Ga op jezelf wonen.
    ? jij spoort echt niet, dat is een schande om alleen te wonen

  7. #7
    straightforward

    Reacties
    2.133
    03-02-2015

    ga op jezelf wonen
    zoek de rust op

    hier in NL zijn mensen meer een probleem voor elkaar dan een gunst
    al is het je ouders, neem afstand van zieke mensen

    mocht je dit niet kunnen
    dan zou ik idd jezelf van kant maken
    want dit is al je 2e topic zag ik
    als je geen stappen durft te nemen
    blijf zitten in de ellende
    maar zeur dan niet!
    want je doet het gewoon zelf

    veel succes ermee en sterkte
    الحب لا ينظر بالعينين، بل بالعقل

    https://forums.marokko.nl/showthread...#post133354951

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Fadoua77 Bekijk reactie
    Dames mij moeder haat mij ik kan het niet meer verdragen ze geeft mij geen liefde ik voel geen liefde van haar
    Ze zegt altijd had ik je maar niet gehad was mij wereld mooier
    En ze zegt vaak ik hoop dat een ziekte krijgt nooit beter wordt terwijl ik alles doe wat ze van me vraagt het doet echt heel heel veel pijn ik zou mij kind alleen maar liefde geven nooit laten vallen
    Ik heb zelfs haar liefde geprobeerd te kopen maar helaas
    Heb je mss wat uitgespookt dat ze je nu haat

  9. #9
    *Mocro schrijver*

    Reacties
    7.472
    05-03-2006

    Het verhaal grijpt me aan.
    Ik wil dat iedereen natuurlijk moederliefde ontvangt, maar goed...als het leven anders is dan maak je er het beste van.

    Soms gebeuren dingen waar jij zelf helemaal niks aan kan doen. Het beste is....hoe mqewda dit ook klinkt....verder gaan met je leven.

    Uiteindelijk is het leven een test van God. Allah geeft en neemt.

    Wil je slagen in het leven zul je terug moeten gaan naar de basis.

    Als je geen zussen of vriendinnen hebt, neem dan een zuster van m.ml in vertrouwen en wie weet helpt het dan om anders naar het leven te kijken.

    Als je echt met zelfmoordneigingen zit, dan kan je ook je huisarts opzoeken.

    Er is geen schaamte om hulp te zoeken. Schaamte is wnr shitan ons belazerd met zelfmoordneigingen.

    Citaat Geplaatst door Teglelet Bekijk reactie
    Jij bent ontspoord.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Fadoua77 Bekijk reactie
    Dames mij moeder haat mij ik kan het niet meer verdragen ze geeft mij geen liefde ik voel geen liefde van haar
    Ze zegt altijd had ik je maar niet gehad was mij wereld mooier
    En ze zegt vaak ik hoop dat een ziekte krijgt nooit beter wordt terwijl ik alles doe wat ze van me vraagt het doet echt heel heel veel pijn ik zou mij kind alleen maar liefde geven nooit laten vallen
    Ik heb zelfs haar liefde geprobeerd te kopen maar helaas
    Salaam alaykum

    Hey lieverdt wat er nu niet is kan nog altijd komen inshaAllah.
    Heb geduld en khair inshaAllah .
    Er zijn mensen op de wereld die wees zijn ,zovele en hebben nooit hun moeder gekend.
    Onze profeet Mohammed salla Allahu alaihi wasalam was wees en was de beste schepsel van de wereld ......dus voel je niet benadeeld of minder.
    Werk je of zit je op school?
    Probeer Allah swt zo vaak mogelijk te vragen je situatie te verbeteren en he verdriet weg te nemen en maak plaats voor nieuwe dingen in je leven.
    xxx

    Laat chitan Allahi na3lou je niet misleiden sister.
    Je kan me altijd pm sturen als je wilt.
    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.213
    22-11-2008

    Citaat Geplaatst door betuls Bekijk reactie
    Salaam alaykum

    Hey lieverdt wat er nu niet is kan nog altijd komen inshaAllah.
    Heb geduld en khair inshaAllah .
    Er zijn mensen op de wereld die wees zijn ,zovele en hebben nooit hun moeder gekend.
    Onze profeet Mohammed salla Allahu alaihi wasalam was wees en was de beste schepsel van de wereld ......dus voel je niet benadeeld of minder.
    Werk je of zit je op school?
    Probeer Allah swt zo vaak mogelijk te vragen je situatie te verbeteren en he verdriet weg te nemen en maak plaats voor nieuwe dingen in je leven.
    xxx

    Laat chitan Allahi na3lou je niet misleiden sister.
    Je kan me altijd pm sturen als je wilt.
    fi amaani Allah

    Hier nog een vreselijk
    In mijn situatie was ik liever wees dan dat m'n moeder met je praat als stront bent en niet deugd En ruzie zoekt met je om niks
    La hawla wa la quata kills billah
    Was ik maar wees

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    16
    26-08-2017

    Soms gebeuren er dingen in je leven waarmee je getest wordt, en dit is dan zoiets. Dit speelt waarschijnlijk al superlang, dus dan moet je er maar mee leren dealen. Het moet geen effect op jou hebben (geen negatief effect). Je moet er sterker door worden en het leren negeren. Al is het niet makkelijk, keep your head up en zoek een weg om dingen te accepteren zoals ze zijn.
    Als je iemand nodig hebt om mee te praten, mag je mij pmen. (L)

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    16
    26-08-2017

    Citaat Geplaatst door samgirl Bekijk reactie
    Hier nog een vreselijk
    In mijn situatie was ik liever wees dan dat m'n moeder met je praat als stront bent en niet deugd En ruzie zoekt met je om niks
    La hawla wa la quata kills billah
    Was ik maar wees
    Tja, je kunt het van twee kanten bekijken. Ik heb mijn moeder bijvoorbeeld nooit gekend en zou in dit geval een moeder willen hebben hoe ze dan ook geweest zou zijn.
    Anderen kunnen een gemene moeder hebben en er dan naar streven een wees geweest te zijn..

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.213
    22-11-2008

    Citaat Geplaatst door Ikieee Bekijk reactie
    Tja, je kunt het van twee kanten bekijken. Ik heb mijn moeder bijvoorbeeld nooit gekend en zou in dit geval een moeder willen hebben hoe ze dan ook geweest zou zijn.
    Anderen kunnen een gemene moeder hebben en er dan naar streven een wees geweest te zijn..
    Ja idd dit zeg ik niet zomaar

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Ikieee Bekijk reactie
    Tja, je kunt het van twee kanten bekijken. Ik heb mijn moeder bijvoorbeeld nooit gekend en zou in dit geval een moeder willen hebben hoe ze dan ook geweest zou zijn.
    Anderen kunnen een gemene moeder hebben en er dan naar streven een wees geweest te zijn..
    MashaAllah moedig jou woorden en verhaal emotioneel.
    Ik wens jou en je moeder het hoogste graad in het paradijs toe Allahouma amien.
    Mogen jullie samen herenigd worden bi idni Allah
    xxx
    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾