1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    896
    30-03-2009

    Advies gevraagd

    Salaam aleikoum wa rahmatou allahu wa barakatoe,

    Al een hele tijd zit ik ergens mee waar ik graag advies over wil opvragen, het wordt van kwaad tot erger.

    Ik voel me al heel lang niet mezelf, emotioneel, rationeel, lichamelijk alles. Ik weet niet waardoor dit komt maar heb ook een vermoeden waar dit onder andere door zou komen. Ik heb een hele lange periode van stress ervaren door mensen die dichtbij mij staan. Nu ben ik in iets rustige periode beland maar ik merk dat de klachten erger worden. Ik heb geen energie of motivatie voor iets, ik wordt misselijk van mijn huis ik kan niet koken in mijn huis, ik wordt misselijk van mijn keuken, van mijn eten zo erg dat ik de geur niet kan verdragen. Ik weet niet of dit een nalatenschap is van die stressvolle periode of dat ik iets anders mankeer, sihr bijvoorbeeld. Ik zou graag hijama of rokiya willen doen maar ik durf maar niet. Door die stressvolle periode ben ik ook echt veranderd en ben lang depressief geweest. maar wat ik vreemd vind is dat ik mijn huis niet verdraag en alles er omheen.kan iemand mij adviseren hierin?

    Djazak allhu ghayran voor jullie advies.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    896
    30-03-2009

    31x bekeken en niet een die alleen maar sterkte wenst....

  3. #3
    مَعاذ الله

    Reacties
    2.995
    26-04-2002



    اهْبِطُوا مِصْرًا فَإِنَّ لَكُم مَّا سَأَلْتُمْ ۗ

    سورة البقرة آية ٦١

    وقالت طائفة ممن صرفها أيضا : أراد مصر فرعون بعينها

    تفسير القرطبي

    Kortom, ga op vakantie voor een etentje in Egypte en in shaa-e Allah knap je daarvan op.

    Allahumma yasir

    Aameen

    Wa 'alaykum asalaam wa rahmatullahi wa barakaatuhu
    Qur3iyabi قرعيابي taa ti toe

    قل سبحان الله ومآ أنا من المشركيين ~ ومآ من المبتدعييييين


  4. #4
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Wasalaam, klinkt als een burnout ofzo... Mischien een idee om ermee naar de huisarts te gaan?

    Ruqia ken je het beste zelf doen. Je zou ook Ruqia-water in een spuitfles kunnen doen en jouw keuken ermee besproeien? Wellicht dat je je daardoor beter gaat voelen en het negatieve energie in je huis daarmee weg krijgt?
    Umm Hurairah.