1. #1
    Verbannen

    Reacties
    412
    05-10-2016

    Pffff begin die syrische vluchtelingen spuugzat te worden

    De lihoed politiek van nederland al helemaal, wijken met mgarba STOPPEN ZE VOL MET syriers.
    Overwegend blanke wijken, weloe syriers.


    Elke fucking leegstaande woning, komt een syrier in wonen.
    Wat een onzin

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    353
    23-01-2014

    Ik zie ze eerlijk gezegd nooit of ik let niet erop.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Heel toevallig vanmiddag een dicussie gehad met een Turk hierover.

    Hij zei: ¨ Bij de Turkse moskee geven we ze sokken,kleren,jassen,maar ze willen het niet accepteren. Eten nemen ze wel mee.

    En ook hij zegt dat er veel Assad-aanhangers tussen zitten die hier in prinicipe niks te zoeken hebben.


    En.....ja ik ben nog niet klaar...ik liep vanmiddag op de kanaalstraat en daar zat een syrier bij zijn nederlandse vriendin mee te kijkenj hoeveel zij voor hem ging pinnen. Aaan zijn gezichtsuitdrukking te lezen was hij niet blij met het bedrag dat hij kreeg.

    Die meisje meskiena voelde zich echt bekeken,en zei fin het Engels: ::why do shout like that´?


    IK heb er geen woorden voor. Daarom ben ik een voorstander dat Assad met geweld van zijn troon wordt gestoten opdat deze profiteurs terug kunnen naar Syrie.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.460
    13-10-2013

    Eigen volk eerst. Wij waren er eerder.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door french-montana Bekijk reactie
    Ik zie ze eerlijk gezegd nooit of ik let niet erop.
    Utrecht zit bomvol met Syrische vluchtelingen. Je ontkomt er gewoon niet aan. Ze verspreid gehuisvest. In elke wijk zitten ze.

    is ook niet erg. Maar bijna iedereen begint nu te morren en te overdenken of het wel echte vluchtelingen zijn.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    412
    05-10-2016

    Citaat Geplaatst door Himiet_Himito Bekijk reactie
    Wat denk je van Eritrea's die allemaal voor overlast zorgen omdat ze elke dag aan de alcohol zijn die droppen ze ook tussen marokkanen en turken
    wollahila aan die erger ik me al helemaal dood
    vieze mensen zijn dat man, zijn er echt vervloekt uit.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    412
    05-10-2016

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Utrecht zit bomvol met Syrische vluchtelingen. Je ontkomt er gewoon niet aan. Ze verspreid gehuisvest. In elke wijk zitten ze.

    is ook niet erg. Maar bijna iedereen begint nu te morren en te overdenken of het wel echte vluchtelingen zijn.
    wollah gadverdamme, kapot vol met die vluchtelingen je ziet ze overal.

  8. #8
    Weg.

    Reacties
    2.981
    12-05-2015

    Ja, pff wat een onzin. Zijn bijna opgeblazen door duizend bommen, heel hun bestaan is vernietigd; hebben een levensgevaarlijke reis afgelegd om zichzelf en familie in veiligheid te brengen. Maar hey verdomme, ze krijgen wel direct een dak boven hun hoofd? Echt tering man.


    Achteelijke tering honden hierboven. 90 procent had het 10.000x beter dan jullie uitkeringtrekkers en nu denken ze dat ze beter zijn dan vluchteligen.
    Jullie zijn officieel NEDERLANDERS MET EEN PASPOORT en toch worden jullie uitgekotst en het lef om dapper te prsten over vluchtelingen. Hondeb
    Account niet meer in gebruik.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.460
    13-10-2013

    Vol=Vol, we zijn het gewoon zat.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    285
    01-10-2016

    Citaat Geplaatst door Miem. Bekijk reactie
    Ja, pff wat een onzin. Zijn bijna opgeblazen door duizend bommen, heel hun bestaan is vernietigd; hebben een levensgevaarlijke reis afgelegd om zichzelf en familie in veiligheid te brengen. Maar hey verdomme, ze krijgen wel direct een dak boven hun hoofd? Echt tering man.


    Achteelijke tering honden hierboven. 90 procent had het 10.000x beter dan jullie uitkeringtrekkers en nu denken ze dat ze beter zijn dan vluchteligen.
    Jullie zijn officieel NEDERLANDERS MET EEN PASPOORT en toch worden jullie uitgekotst en het lef om dapper te prsten over vluchtelingen. Hondeb
    soms denk ik dat jij alcoholist zelf bent, of ook een alcoholist

  11. #11
    Weg.

    Reacties
    2.981
    12-05-2015

    Niet mij citeren a weld neggaffa
    Account niet meer in gebruik.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3.460
    13-10-2013

    Citaat Geplaatst door Miem. Bekijk reactie
    Niet mij citeren a weld neggaffa
    Vluchtelingenlover iegh tfoe

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    412
    05-10-2016

    Wat veel mensen nog niet begrijpen is dat deze zogenaamde vluchtelinge, eerst 5 veilige landen doorreizen voordat ze in het rijke west europa aankomen.

    dit laat al zien dat dit economische vluchtelingen zijn

    voor syriers zou turkije de eerstvolgende dichtsbijzijnde VEILIGE land moeten zijn waar ze asiel moeten aanvragen.
    dat is volgens internationaal recht bepaald, JE BENT GEEN OORLOGSVLUCHTELING ALS JE DOODLEUK VIJF VEILIGE LANDEN DOORGAAT OM VERVOLGENS IN HET RIJKE WEST EUROPA AAN TE KOMEN.
    Dan ben je een economische vluchteling en mag je geweigerd worden.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Miem. Bekijk reactie
    Ja, pff wat een onzin.
    Wat is hier onzinnig aan klein meisje dat op zoek is naar aandacht?

    Waarom zitten een grote groep Syrische vluchtenlingen Assad te verdedigen? OP de blog,fora,facebook.

    Mijn eerste reacties in deze topic zijn gebaseerd op persoonlijke ervaringen. Ik heb niks tegen vluchtelingen.

    Jullie zijn officieel NEDERLANDERS MET EEN PASPOORT en toch worden jullie uitgekotst en het lef om dapper te prsten over vluchtelingen.
    Dat weten we wel hoor. Toen zat je nog aan een speen te zuigen. Mag ik daarom niet mijn ervaringen delen?

    Katje.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    42
    07-05-2017

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Wat is hier onzinnig aan klein meisje dat op zoek is naar aandacht?

    Waarom zitten een grote groep Syrische vluchtenlingen Assad te verdedigen? OP de blog,fora,facebook.

    Mijn eerste reacties in deze topic zijn gebaseerd op persoonlijke ervaringen. Ik heb niks tegen vluchtelingen.



    Dat weten we wel hoor. Toen zat je nog aan een speen te zuigen. Mag ik daarom niet mijn ervaringen delen?

    Katje.