1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    20
    18-04-2011

    Mooi appartementje in Nador aan zee?

    Assalamo alaikom,

    Ik heb onlangs een appartement aan zee gekocht in Nador jadid, waarvan ik denk dat het een ideaal vakantiehuisje is voor een mooi prijsje. De appartementen zijn nog in bouw en afhankelijk van het type appartement, betaal je ongeveer 600 euro per m2 en dat is een koopje. Onder de appartementencomplex heb je een parkeergarage. Dus je parkeert je auto veilig.

    Op deze link staan foto's: http://imgur.com/a/QWKL2

    Morgen vertrek ik naar Marokko om het papierwerk voor mijn appartement af te ronden. Voor interesse/ vragen, kun je mij op mijn WHATSAPP nr bereiken:0684970476.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    537
    24-09-2016

    een appartement van 80m2 x 600 per m2 = 48.000 in nador vindt jij een koopje ? Op basis van wat? De verkoopwaardes van de omliggende appartement?
    Zo ver ik zie , zie ik geen omliggende appartementen en is het dus nog helemaal leeg en dus niet aantrekkelijk. Ook zien wij niet van welke materiaal het appartement is opgeleverd. Of het kwaliteitswerk is is nog maar de vraag of kan je de tegels zo met je vingers van de muur afhalen.


    Mensen koop pas een appartement als het volledig is afgerond. Betaal geen borg of koop niks wat nog in aanbouw is.
    Wanneer ze zeggen volgens planning binnen halfjaar klaar is bedoelen ze letterlijk pas over 2/3 jaar.

    Bovendien kun je beter een appartement kopen voor dezelfde prijs in tanger.
    I was told i was dangerous..i asked why? they said ''because you dont need anyone. ''That's when i smiled.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    99
    05-04-2010

    Hoe kan dat, dat de
    Middelste kamer geen deur heeft??? 600 is duuur

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    934
    29-12-2009

    Dus je kiest er bewust voor om aan zee te wonen, zodat je die stank van de zee in Nador ook direct binnen krijgt

    90 minuten lang..


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    934
    29-12-2009

    Citaat Geplaatst door xx-Badria-xx Bekijk reactie
    Hoe kan dat, dat de
    Middelste kamer geen deur heeft??? 600 is duuur
    Je moet via het raam, duh

    90 minuten lang..


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    20
    18-04-2011

    Vraag aan de Marokkanen die dit jaar naar nador gegaan zijn of er stank is.Ze hebben alles daar mooi gemaakt voor toerisme. En 600 euro per meter duur? De appartementen kosten normaal daar 1000euro pee meter. Tenzij je een 50m2 appartementje wilt voor 30.000 euro tussen mensen die je niet als buren wilt hebben.

    Omliggende terrein is al volgebouwd. Een nieuwe wijk staat daar al, maar is nog niet op Google Maps te zien. Vraag nadorbezoekers naar de omgeving

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door ictbalie Bekijk reactie
    Vraag aan de Marokkanen die dit jaar naar nador gegaan zijn of er stank is.Ze hebben alles daar mooi gemaakt voor toerisme. En 600 euro per meter duur? De appartementen kosten normaal daar 1000euro pee meter. Tenzij je een 50m2 appartementje wilt voor 30.000 euro tussen mensen die je niet als buren wilt hebben.

    Omliggende terrein is al volgebouwd. Een nieuwe wijk staat daar al, maar is nog niet op Google Maps te zien. Vraag nadorbezoekers naar de omgeving
    600 per meter voor een appartement in aanbouw is echt veel te duur. Deze worden meestal aangeboden voor rond de € 400 per meter.

    En je hebt het over 1.000,- per meter voor appartement in Nador. Voor zoveel geld wordt grond aangeboden per meter man. Bij appartement is grond uiteindelijk niet van jou dus appartement moet veel goedkoper zijn per meter.

    Ik zelf ken iemand, die iemand anders kent en daarvan een kennis, deze persoon heeft 250.000 dirham betaald voor een appartement van 60 meter wat uitkomt op ongeveer € 23.000,-. Als je daarop de papieren meerekent ben je niet eens € 25.000,- kwijt voor een appartement in Al Hoceima aan zee. Ligging is perfect in de omgeving van renault dealer als je Al Hoceima inrijdt!

    En als iemand hierin interesse heeft: In Alhoceima in de straat: op de rue Abdelkarim Elkhattabi ter hoogte en aan de overkant van de grote Moskee. Kwaliteitsappartementen die als warme broodjes over de toonbank gaan. wees er snel bij want ze zijn bijna uitverkocht.
    Hala Madrid y nada mas

  8. #8