+ Reageer
1 tot 9 van 9
    MVC Lid

Reacties
    333
    05-10-2016

Tijd om waterfilters aan te schaffen

http://www.nu.nl/gezondheid/4845081/...rinkwater.html

Voordat je een waterfilter koopt, zorg er dan voor dat de volgende twee ingrediënten aanwezig zijn
    Carbon en zeolite, deze halen bijna alle zware metalen en micro organismen eruit.
    AKA Loco22
    Albert Einstein
    "Definition of Insanity:doing the same thing over and over again and expecting different results."

MVC Lid

Reacties
    333
    05-10-2016

brita filter bijvoorbeeld is een hele goeie, vooral de maxtra variant.
    AKA Loco22
    Albert Einstein
    "Definition of Insanity:doing the same thing over and over again and expecting different results."

MVC Lid

Reacties
    349
    24-09-2016

bij ons zijn ze al lang geweest

hele wijk
    4 bussen
    controles
    I was told i was dangerous..i asked why? they said ''because you dont need anyone. ''That's when i smiled.

MVC Lid

Reacties
    333
    05-10-2016

Citaat Geplaatst door lion7777 Bekijk reactie
    bij ons zijn ze al lang geweest

hele wijk
    4 bussen
    controles
    bro koop gewoon die filters
    zoek ook marktplaats, zijn best goedkoop 20 euro voor waterkan met drie filters ofzo.
    AKA Loco22
    Albert Einstein

MVC Lid

Reacties
    41
    29-07-2014

Als het miljoenen kost om dat stofje uit het leidingwater te filtreren, denk je dat zo'n blokker waterfiltertje het er dan wel uithaalt?

MVC Lid

Reacties
    333
    05-10-2016

Citaat Geplaatst door Poison Bekijk reactie
    Als het miljoenen kost om dat stofje uit het leidingwater te filtreren, denk je dat zo'n blokker waterfiltertje het er dan wel uithaalt?
    ze gaan niet ELKE ELKE ELKE micro organisme eruit kunnen halen, daarom dient die filter als extra backup
    en ja als er zeolite en carbon in zit dan is de kans groot dat het eruit wordt gefilterd.
    AKA Loco22
    Albert Einstein

Introvert.**

Reacties
    560
    10-07-2012

Citaat Geplaatst door Alcoholist.. Bekijk reactie
    ze gaan niet ELKE ELKE ELKE micro organisme eruit kunnen halen, daarom dient die filter als extra backup
    en ja als er zeolite en carbon in zit dan is de kans groot dat het eruit wordt gefilterd.
    -
    Citaat Geplaatst door Toa Bekijk reactie
    Als jij met mij het dak op zou gaan, zou je binnen no time buiten op de stoep liggen. Dood.
    Citaat Geplaatst door Toa Bekijk reactie
    Gelukkig. Ik wil geen moord op mijn geweten hebben.

076

Reacties
    36
    30-05-2017

Ik drink nooit kraanwater huisarts zei drink barle duc uit de winkel zonder een stof, bij spa blauw zit ook troep in.

076

Reacties
    36
    30-05-2017

Mij buurvrouw uit Hucemaaa zei je moet altijd safraan in kraanwater doen anders krijg je djinns in je lichaam