1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-05-2015

    Aanstaande (ze3ma)

    Dames en heren,

    Ik heb het idee dar mijn aanstaande mij niet wilt althans zijn manier tegenover mij
    Geen respect geen lieve praatjes vraagt niks afstandelijk belt niet appt niet niks niet
    Maar hij zegt mij wel te willen huwen :-/
    Kgeef het telkens aan wat hij mij tekort doet het lijkt alsof hij niks van mij wilt
    Behalve trouwen heb hem daar een paar keer over benaderd en Ohja onze gesprekken
    Eindigen meestal in een ruzie hij is namelijk koppig en wilt zijn zin zijn wil is wet
    Tis een lang verhaal Mohiem ik zit letterlijk met m'n handen ik m'n haren wat nu?
    Ik vind het onacceptabel de manier waarop hij tegen mij doet of ben ik nou gek?

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    140
    13-07-2017

    Je komt over als een oud rijk vrouwtje dat straks gedumpt gaat worden omdat hij je gaat gebruiken om het geld, althans zo komt je topic over.

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    140
    13-07-2017

    Citaat Geplaatst door Zwartbaard Bekijk reactie
    Ik heb het ook gelezen maar zo komt ze niet op mij over.

    TS komt op mij over als iemand die bevestiging nodig heeft van iets wat ze al weet.
    Mogelijk, genoeg mannen die trouwen om de schulden af te lossen. Vervang de woorden "oud en rijk" met onzeker.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-05-2015

    Ik ben inderdaad onzeker over het feit wat hij van
    mij wilt tis niet duidelijk, ik heb in die zin niks waarbij ik hem
    kan helpen oud ben ik niet dus dat is het niet enjaa ik zoek de bevestiging omdat
    Hij mij niet het gevoel geeft van hij is mijn man Snapje er is geen vonk

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    9.437
    26-12-2013

    Waar blijkt dan uit dat hij geen respect voor je heeft? En hoe komt het dat jullie steeds ruzie hebben?

    en is hij al bij jullie thuis geweest? Hoe is hij tegen je familie?

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    28.180
    27-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Soms heeft een mens gewoon geen behoefte aan Kentucky fried chicken.

  7. #7
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Alarmbel 1420!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    853
    04-01-2015

    En je twijfeld nog...

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-05-2015

    Geen lieve berichtjes denkt niet aan mij doet niet geintresserd in het vragen naar m'n dag meent
    Niet de moeite mij te vragen (ookal is het bullshit) hij zei mij eerder dat ik hem niks kan scheken en
    Mijn ouders, ik mag zijn telefoon niet checken ik mag hem niet eens vragen met wie hij heeft gebeld bv
    Dat ik ff ik de wacht word gezet en hem daarna vraag oh en ik bel hem eerst hij belt niet vanuit zichzelf

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-05-2015

    En wat is dat voor bel

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-05-2015

    Ja situatie is erg ingewikkeld vandaar anders had ik allang dikke doei! Gezegd

  12. #12
    X

    Reacties
    1.163
    10-02-2010

    Citaat Geplaatst door Zwartbaard Bekijk reactie
    Mensen met eigenwaarde denken hier geen enkele seconde over na of ze met een man/vrouw moeten zijn die niet interesse in ze hebben. Jij wel, wat veel over je zelf zegt.
    Laat dat meisje met rust man.
    Trn. altijd doen alsof ze andere kennen.

    Topicstarter; ga gewoon nogmaals in gesprek met je man/toekomstige en dit keer ook echt de antwoorden krijgen die je wilt/of iig daarover praten. En zet anders op papier waar je echt antwoord op wilt en waar je mee zit. Hij moet gewoon normaal doen en een gesprek met je aan kunnen gaan. Op dit forum moet je echt geen advies vragen.. mensen kicken erop om interessant te doen (zonder enige ervaring).. zitten hier misschien jongetjes en meisjes van 13 jaar tussen die jou komen adviseren.

    Succes verder gewenst en sterkte xx

  13. #13
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Waarom zou je trouwen met een man waar je geen klik mee hebt?

    Tenzij je de rest van je leven in een liefdeloos huwelijk wilt zitten.
    HAGENEESJE

  14. #14
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Leven en trouwen met iemand moet minimaal heel leuk zijn. Dit klinkt alles behalve leuk


    Hoe moeilijk kan het zijn om het huwelijk af te blazen?
    Hij wil jou niet! Hij wil gewoon trouwen.. en jij bent technisch gezien een goede kandidaat? Wat twijfel je nog? Next!
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  15. #15
    Bijna Lid

    Reacties
    235
    17-05-2014

    Lieve, aardige, zorgzame, empatische mensen trouwen zo vaak met arrogante, asociale, psychopathische, sociopatische randdebielen .

    Jammer dat soort niet soort aantrekt .