1. #1
    Verbannen

    Reacties
    117
    21-05-2017

    Twee Israelische zionisten naar de hell geschoten door de mujahideen.



    Terror attack on Jerusalem's Temple Mount, 2 Israeli police killed

    Police reported three terrorists killed on Friday morning. As a result, the police closed the compound, thus cancelling Friday's Muslim prayers at the site.

    Three terrorists opened fire on a group of policemen near Lions' Gate in Jerusalem’s Old City on Friday morning, killing two Israeli police officers and injuring two more before the attackers were killed by police.

    The slain officers are Hail Stawi, 30, from Maghar and Kamil Shanan, 22, from Hurfeish both in northern Israel. Officer Shanan was the son of former Israeli Druse Knesset member Shakib Shanan. He was recruited into the Israel Police’s Temple Mount unit in 2012. Officer Stawi leaves behind a newborn baby.

    Be the first to know - Join our Facebook page.

    The attackers were later identified by the Shin Bet as 29-year-old Muhammad Ahmad Mahmoud Jabarin, Muhammad Ahmed Fadel Jabarin 19, and Muhammad Hamed 'Abd al-Latif Jabarin, 19, from Umm el-Fahm in northern Israel. The assailants fled to the Temple Mount where they were killed by police officers. Israel Police spokeswoman Luba Samri said guns were found in their possession.

    The incident, which took place shorty after 7:00 a.m., is the second attack in Jerusalem’s Old City within the past month and resulted in the closure of the Temple Mount to Muslim worshipers on Friday.


    Magen David Adom initially reported that three Israeli males in their 30s were injured, two of whom were in critical condition, and one who was lightly injured and fully conscious. The critically injured were transported to Hadassah University Medical Center, and the lightly wounded was taken to Sha'are Zedek Medical Center.

    Police are investigating how the assailants were able to get the weapons, which included a handgun, two Carlo Gustav rifles, and a knife, past strict security.


    Jerusalem Chief of Police Yoram Halevi has ordered the Temple mount closed and evacuated, and Friday prayers at the site were cancelled. All gates to the Old City of Jerusalem have been closed.

    Palestinian sources told Israeli Reshet Bet that Israeli police allegedly arrested a number of Wakf guards and confiscated their cell phones.

    Prime Minister Benjamin Netanyahu ordered the closure of the Temple Mount for the day for security reasons. The area is being checked to insure there are no more weapons there.

    The Prime Minister's Office stressed that "the status quo will be preserved."

    Netanyahu also received updates from the head of the security agencies including the defense minister and the IDF chief-of-staff.

    Public Security Minister Gilad Erdan called the attack a “red line” which will “require us to examine the security arrangements on the Temple Mount and around it.”

    US Ambassador to Israel David Friedman also responded and offered his condolences.

    Hamas television station Al Aksa called the attack a 'heroic act,' but Hamas has not yet claimed responsibility for it.

    Israeli media reports that two of the three terrorists had posted a shared selfie on social media moments before the attack with the caption 'Tomorrow our smile will be sweeter.'

    Thursday's attack comes nearly a month after border police officer St.-Sgt. Maj. Hadas Malka, 23, was stabbed to death by a Palestinian assailant next to Jerusalem's Damascus gate.

    http://www.jpost.com/Israel-News/BRE...rusalem-499691

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    117
    21-05-2017

    InsAllah worden de mujahideen beloond met de hemel.


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Geweldige actie hoor maar niet heus.
    Nu zullen zij 20 of 40 onschuldigen vermoorden om terug te betalen. Serieus begrijp niet waar mensen dit soort domme acties vandaan halen denken dat dit soort aanvallen zogenaamd wat oplossen.

    Zion heeft een verbonden Islamitische leger nodig om hun terug te verdrijven en de Palestijenen hun recht terug te geven.
    Aanpakken zoals het hoort en niet kleine aanvallen terwijl we weten dat voor ieder lijk zij er 10 terug geven.

    Dom dom dom.
    Heavy

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.460
    13-10-2013

    Die 2 politieagenten waren Arabieren/moslims.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.460
    13-10-2013

    Citaat Geplaatst door m16 Bekijk reactie
    IS zit nu in Filistin nadat ze de order hebben gekregen om Sinaii te verlaten.
    1 groep is naar Palestina gegaan, andere groep naar Zuid Libie en paar 100 man is achtergebleven in Sinaii.
    Paar militante groepering in Palestina hebben namelijk hun bay3a gegeven aan Abu Bakr Al Baghdadi.
    Er zullen nu veel meer aanslagen komen op Israeliers in shaa2 Allah.
    Abu Bakr al boyezan zit in de hel nu

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Kickass Bekijk reactie
    Die 2 politieagenten waren Arabieren/moslims.
    2 Moslims die in de leger zaten dat te vergelijken is met Nazi.
    Wat kan dat dan ons eigenlijk schelen? Nog steeds een vijand.
    Heavy

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.460
    13-10-2013

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    2 Moslims die in de leger zaten dat te vergelijken is met Nazi.
    Wat kan dat dan ons eigenlijk schelen? Nog steeds een vijand.
    Ik meld het alleen. Don't shoot the messenger.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door Kickass Bekijk reactie
    Die 2 politieagenten waren Arabieren/moslims.

    Kickass,

    Ja, dat hoorde ik ook. Twee Israëlische "Arabieren/moslims".
    In het zelfde bericht dat ook de daders Israëlische Arabieren waren. Broers zelfs.
    De zin van deze "broedermoord" ontgaat mij volkomen.

    Ik deel niet de vrees van TDM dat dit tot Palestijnse slachtoffers zal leiden. De daders waren Israëlische terroristen. Geen Palestijnse.
    Misschien: als ze een "buitenlandse" connectie ontdekken zullen er in die richting repressailles volgen. Dat zou natuurlijk ook in de Gaza kunnen zijn. Maar voorlopig ga ik daar nog maar niet van uit.


    Noord
    Nothing works....

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    2 Moslims die in de leger zaten dat te vergelijken is met Nazi.
    Wat kan dat dan ons eigenlijk schelen? Nog steeds een vijand.

    TDM,

    En ík ben hier de terreursympathisant? Grapjas!

    Twee dode politieagenten en drie dode terroristen: vijf doden.
    Wat kan ons dat schelen!




    Noord
    Nothing works....

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Noord55 Bekijk reactie
    TDM,

    En ík ben hier de terreursympathisant? Grapjas!

    Twee dode politieagenten en drie dode terroristen: vijf doden.
    Wat kan ons dat schelen!




    Noord
    Terreur? Als een land bevrijden van haar bezetters door een legitiem defensie en de daders voor het gerechthof laten verschijnen voor jou terreur inhoudt dan vind ik dat best zielig.

    Zou dus betekenen dat de Nazi's onschuldig waren en dat de andere landen met hun defensie terroristen waren eigenlijk.

    Betekend ook dat het verzet die opstond tegen de bezetters namelijk de Nazi's destijds ook terroristen waren.

    Oh nee vergeten jij bekijkt het niet zo alles wat blank is mag ongestraft verdergaan en alles wat Islam uitstraalt ga je krokodillentranen voor laten.

    Haha grappenmaker ga met een ander praten meneer ik wil kogels door de koppen van kinderen.
    Heavy

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Om even in de terminologie van Verrekijker te blijven: Er zijn vandaag ook twee Duitse terroristes naar de hel gestoken. In Egypte.
    Hun misdaad was dat ze deel uitmaakten van de bezettingsmacht van een vakantieresort.

    http://www.ad.nl/buitenland/man-stee...oden~ad706c30/


    Man steekt zes mensen neer in Egyptisch resort: twee doden

    In een resort in de Egyptische plaats Hurghada zijn vandaag twee Duitse toeristen omgekomen, nadat een man hen had aangevallen met een mes. Vier andere toeristen raakten gewond, zo maakte de Egyptische minister van Binnenlandse Zaken zojuist bekend. De dader is inmiddels gearresteerd.

    In eerste instantie werd gemeld dat de twee dodelijke slachtoffers vrouwen uit Oekraïne zouden zijn, maar later bleek het om twee Duitsers te gaan. The Sun brengt enkele gruwelijke details naar buiten. Zo zou de dader de keel van de vrouwen hebben doorgesneden en hun gezicht hebben verminkt.

    De vier andere gewonden zijn inmiddels overgebracht naar een nabijgelegen ziekenhuis. Over hun toestand is nog niets bekend. Het zou volgens onbevestigde berichten gaan om drie Serviërs en een Pool. Het ministerie van Buitenlandse Zaken in Den Haag zegt dat er geen aanwijzingen zijn dat Nederlanders tot de slachtoffers behoren.

    De dader, wiens identiteit niet bekend is, is waarschijnlijk naar het resort gezwommen vanaf een openbaar strand en begon volgens de autoriteiten direct wild om zich heen te steken. Over het motief van de man is nog niets bekend.


    Ik vraag me af of er leden zijn die ook dit toejuichen. Legitiem vinden.


    Noord
    Nothing works....

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Hahaha dr who kijk een drogreden, Ik heb hem ontdekt.
    Heavy

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Terreur? Als een land bevrijden van haar bezetters door een legitiem defensie en de daders voor het gerechthof laten verschijnen voor jou terreur inhoudt dan vind ik dat best zielig.

    Zou dus betekenen dat de Nazi's onschuldig waren en dat de andere landen met hun defensie terroristen waren eigenlijk.

    Betekend ook dat het verzet die opstond tegen de bezetters namelijk de Nazi's destijds ook terroristen waren.

    Oh nee vergeten jij bekijkt het niet zo alles wat blank is mag ongestraft verdergaan en alles wat Islam uitstraalt ga je krokodillentranen voor laten.

    Haha grappenmaker ga met een ander praten meneer ik wil kogels door de koppen van kinderen.

    TDM,

    Wil ik eigenlijk wel met een terreur sympathisant discussiëren? Jazeker!

    Jij vindt gerichte aanslagen plegen op in dit geval politieagenten, maar ook op militairen, burgers, vrouwen, kinderen, ouderen, joden, moslims, christenen, Israëli's, toeristen, hardliners, pacifisten, allemaal horen bij een "legitieme defensie"? Nou, ik niet. In mijn ogen is dat regelrechte terreur.
    Want dat is wat er gebeurt.

    Laten we wel zijn: Israël doet dingen waarvan ik oprecht vind dat ze niet door de beugel kunnen. Maar dat is nooit een rechtvaardiging voor dergelijke aanslagen.

    Jouw verdere gejammer slaat nergens op. Er is in mijn ogen verschil tussen het doodschieten van een nazi of het de strot doorsnijden van zijn kind. Wat de nazi's deden met Rotterdam was een oorlogsmisdaad... Maar wat de geallieerden deden met Dresden ook! En het feit dat de nazi's "waren begonnen" legitimeert de aanval op Dresden niet!
    Maar toen Indonesië onafhankelijk wilde worden waren het de VN die Nederland dwongen om zich terug te trekken.
    Hetzelfde gebeurde met Bangladesh. Twee voorbeelden die denk ik door geen enkele moslim als omstreden worden ervaren.
    Maar er zijn meer voorbeelden. Onderzoek, en gij zult vinden!

    Maar toen de VN besloten dat de joden een eigen staat moesten hebben, dat dat het huidige Israël moest zijn, stond de islamitische wereld op z'n kop! Nou ja, dat kan. Maar het geeft mij wel te denken.

    Palestijnen zijn het slachtoffer van een smerig, vooral politiek spel en het stoort mij dat je de rol van moslimlanden daarin geheel achterwege laat. Het zijn in de éérste plaats de omringende moslimlanden geweest die de "Palestijnen" (voor het ontstaan van Israël wáren er geen Palestijnen.. vreemd hè?) hebben laten zitten. Hebben verraden, en dat nog steeds doen. Waarom? Omdat het "de schuld van het Westen" is. Of: moet zijn?

    Israël is tot nu toe, bij mijn weten, het enige land waarin mensen van verschillende religies min of meer vreedzaam samenleven - zelfs mét hun eigen, religieuze wetgeving - geïntegreerd in de algemene Israëlische wetgeving.


    En serieus: die laatste zin meen je toch niet? Je wilt toch niet echt kogels door de koppen van Israëlische kinderen?
    Die zin beschouw ik maar als ongelezen.


    Noord
    Nothing works....

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    De VN bepaalt ten eerste niet wie er een land mag krijgen en wie niet. Natuurlijk staat de wereld dan op zijn kop denk je dat we het verdelen en overnemen spel niet door hebben?

    Jullie hebben de Joden lopen vergassen dus als je zo humaan wilt zijn geef ze lekker een stuk van Duitsland en Nederland.
    Maar dat gebeurt natuurlijk niet nee een seculiere land genaamd groot Brittannië besluit ruim voor de 2e wereld oorlog dat de er een Joodse staat moet bestaan wat dus tegen het seculiere gedachte goed ingaat.

    Dat de Joden(eigenlijk Zionisten) een land verdienen op het land van de Palestijnen en zich bewust plaatsen in een gebied tussen de Moslims en vreedzame Joden.

    Dit is allemaal begonnen bij de val van een kalifaat en de plan van het westen om Islamitische werelden nooit meer zo te laten verenigen. Want ga eens na wat als de kalifaat bleef zoals het was geen Amerikaan of Rus die zomaar invasies kan plegen. Geen olie dat meer voor een goedkope prijs de deur uitgaan en de agenda doorpushen om 1 verbonden wereld te maken. Net zoals er een angst heerst voor de gouden dinar die papiergeld waardeloos maakt en dus de beurzen op stelten zet.

    Heb ik ergens gezegd dat dit soort daden horen bij een legitiem defensie? Kerel je praat stront en kunt niets anders dan verdraaien om je straatje schoon te vegen.

    Jij zou de huidige zogenaamde kalifaat niet erkennen al bestaan ze 50 jaar in een stabiel systeem. Net zoals ik de oorsprong en daden van de bezetters uit Zion nooit zal accepteren al bestaan ze 5000 jaar.

    Het lef die je nog hebt om te praten over kelen doorsnijden. Alsof dat zogenaamd meer barbaars is dan kogels door koppen jagen en mensen verbranden en uit elkaar scheuren door bommen.

    Ik hoef niet van een NSB'er te horen waarom de Nazi's zogenaamd rechtvaardig bezig zijn. Feiten spreken voor zich als we kijken naar historie, als we kijken naar de verandering geografisch en als we kijken naar de onderdrukking vandaag de dag.

    Gelukkig zijn er genoeg Joden die deze Nazi bezetting afkeuren vergeleken met deze mooi prater hier.
    Heavy

  15. #15
    Bij twijfel . . . .

    Reacties
    12.812
    20-11-2006

    Citaat Geplaatst door Noord55 Bekijk reactie
    TDM,

    Wil ik eigenlijk wel met een terreur sympathisant discussiëren? Jazeker!

    Jij vindt gerichte aanslagen plegen op in dit geval politieagenten, maar ook op militairen, burgers, vrouwen, kinderen, ouderen, joden, moslims, christenen, Israëli's, toeristen, hardliners, pacifisten, allemaal horen bij een "legitieme defensie"? Nou, ik niet. In mijn ogen is dat regelrechte terreur.
    Want dat is wat er gebeurt.

    Laten we wel zijn: Israël doet dingen waarvan ik oprecht vind dat ze niet door de beugel kunnen. Maar dat is nooit een rechtvaardiging voor dergelijke aanslagen.

    Jouw verdere gejammer slaat nergens op. Er is in mijn ogen verschil tussen het doodschieten van een nazi of het de strot doorsnijden van zijn kind. Wat de nazi's deden met Rotterdam was een oorlogsmisdaad... Maar wat de geallieerden deden met Dresden ook! En het feit dat de nazi's "waren begonnen" legitimeert de aanval op Dresden niet!
    Maar toen Indonesië onafhankelijk wilde worden waren het de VN die Nederland dwongen om zich terug te trekken.
    Hetzelfde gebeurde met Bangladesh. Twee voorbeelden die denk ik door geen enkele moslim als omstreden worden ervaren.
    Maar er zijn meer voorbeelden. Onderzoek, en gij zult vinden!

    Maar toen de VN besloten dat de joden een eigen staat moesten hebben, dat dat het huidige Israël moest zijn, stond de islamitische wereld op z'n kop! Nou ja, dat kan. Maar het geeft mij wel te denken.

    Palestijnen zijn het slachtoffer van een smerig, vooral politiek spel en het stoort mij dat je de rol van moslimlanden daarin geheel achterwege laat. Het zijn in de éérste plaats de omringende moslimlanden geweest die de "Palestijnen" (voor het ontstaan van Israël wáren er geen Palestijnen.. vreemd hè?) hebben laten zitten. Hebben verraden, en dat nog steeds doen. Waarom? Omdat het "de schuld van het Westen" is. Of: moet zijn?

    Israël is tot nu toe, bij mijn weten, het enige land waarin mensen van verschillende religies min of meer vreedzaam samenleven - zelfs mét hun eigen, religieuze wetgeving - geïntegreerd in de algemene Israëlische wetgeving.


    En serieus: die laatste zin meen je toch niet? Je wilt toch niet echt kogels door de koppen van Israëlische kinderen?
    Die zin beschouw ik maar als ongelezen.


    Noord
    Klopt helemaal. Die zogenaamde Palestijnen zijn Jordaniers en Egyptenaren. Jordanie wilde de West bank niet terug en heeft het overgedragen aan de PLO. Egypte wil Gaza niet terug en schiet elke Gazaan die uit die tunnel komt aan gort.
    De Al Aqsa moskee was een Byzantijnse basiliek voordat de arabieren binnenvielen et cetera. Wie bezet nu wat kun je je afvragen.

    Het feit dat moslims en druzen zich kunnen aansluiten bij de IDF en de Israelische politie zegt genoeg over de integratie tussen de diverse culturen daar.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Het is altijd het glas valt uit mijn handen. Nooit ik laat het glas vallen.