+ Reageer
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 24
    Amsterdam.

Reacties
    51
    31-08-2012

Filmpje dat rondgaat over Frankrijk en nep politie.

Zijn er mensen die dat ook hebben meegemaakt deze zomer?

"Si la vie m’a bien appris quelque chose, c’est que l’on ne peut jamais savoir ce qu’elle nous réserve.”

MVC Lid

Reacties
    337
    05-10-2016

gebeurt trouwens ook in spanje, zijn dezelfde zigeunerbendes.
    AKA Loco22
    Albert Einstein
    "Definition of Insanity:doing the same thing over and over again and expecting different results."

mocro

Reacties
    284
    09-02-2006

Citaat Geplaatst door Bad-Boy Bekijk reactie
    ik heb het meegemaakt in 2014 . ze zitten meestal met zen 4 in de auto . als ze je manen te stoppen niet doen in mijn geval wist ik zeker dat het nep politie was bij mij was het in bordeaux gebeurd ze wouden me dwingen te stoppen maar heb ze geramd paar keer geramd waardoor ze er van door gingen.

mocro

Reacties
    284
    09-02-2006

meestal pakken ze gezingen met vrouw man en kinderen. meerdere jongeren in de auto durven ze meestal niet

mocro

Reacties
    284
    09-02-2006

Citaat Geplaatst door Bad-Boy Bekijk reactie
    neem zowiezo traangas mee en knuppel met punten erin mocht er wat gebueren kan je altijd terug slaan

mocro

Reacties
    284
    09-02-2006

[QUOTE=Bad-Boy;132654943]Zijn er mensen die dat ook hebben meegemaakt deze zomer?[/QUOTE http://www.ad.nl/buitenland/nederlan...leil~adccd14a/

MVC Lid

Reacties
    1.610
    08-02-2016

Wat wil ik dat deze nep agenten mij stop zetten. Ze komen van een koude kermis thuis.
    hun buit van die dag zal door mij in beslag worden genomen.

Het zijn meestal vieze zigeuners uit het oostblok. die kan ik over het algemeen wel aan.
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Op dode spelmomenten is Real levensgevaarlijk.

mocro

Reacties
    284
    09-02-2006

Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Wat wil ik dat deze nep agenten mij stop zetten. Ze komen van een koude kermis thuis.

Het zijn meestal vieze zigeuners uit het oostblok. die kan ik over het algemeen wel aan.
    maar ze zijn gewapend met vuurwapens dat is het probleem snapje dan moet jezelf ook gewapend zijn en met meerdre vrienden zijn of zo dan kan je ze zeker beroven zijn gewoon mitjes

mocro

Reacties
    284
    09-02-2006

Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie

in 2014 was ik alleen hun waren met zen 3 of 4 in de auto koos er voor paar keer kijhard te rammen waardoor ze er van door gingen wel flinek schade over gehouden aan de auto maar goed koop gemaakt in marokko

MVC Lid

Reacties
    337
    05-10-2016

Citaat Geplaatst door leukejongen28 Bekijk reactie
    in 2014 was ik alleen hun waren met zen 3 of 4 in de auto koos er voor paar keer kijhard te rammen waardoor ze er van door gingen wel flinek schade over gehouden aan de auto maar goed koop gemaakt in marokko
    daarom moet je paar bakstenen in de auto houden altijd, wanneer je bezoek krijgt van dat soort types gewoon, paar grote bakstenen naar hun hoofd slingeren als je naast hun rijd in de snelweg.
    AKA Loco22
    Albert Einstein
    "Definition of Insanity:doing the same thing over and over again and expecting different results."

♥Azzeddine

Reacties
    17
    23-02-2015

Stop bij drukke plekken zoals Restauranten of Tank stations
    Sυccєѕ ιѕ ησт gινєη(cну)

mocro

Reacties
    284
    09-02-2006

Citaat Geplaatst door Givenchy.. Bekijk reactie
    dat zowiezo vooral als je met gezin gaat

MVC Lid

Reacties
    1.610
    08-02-2016

Citaat Geplaatst door Alcoholist.. Bekijk reactie
    daarom moet je paar bakstenen in de auto houden altijd, wanneer je bezoek krijgt van dat soort types gewoon, paar grote bakstenen naar hun hoofd slingeren als je naast hun rijd in de snelweg.
    HAHAHAHAHA ik ga inshallah a.s. vrijdag vertrekken. Ik wil zo min mogelijk spullen meenemen. Het liefst lichtgewicht inshallah.

Het is niet de bedoeling om auto te laden met bakstenen.

Ik heb altijd wel een kleine ploertendoder. Echt super klein maar als je er een klapje mee uit deelt dan sla je de zenuwen uit dat plekje lichaam vandaan. De gene die de klap krijgt, krijgt een stukje dode huid. Duurt een half jaar voordat de bloed door die lichaamsgedeelte stroomt en daar zenuwen weer functioneren.

ploertendoder is perfect om mee te nemen met vakantie.

MVC Lid

Reacties
    1.610
    08-02-2016

Citaat Geplaatst door Givenchy.. Bekijk reactie
    Heel goed idee. Als je met vrouw of kind bent, ben je als man zijnde heel zwak. Dan kan je het beste stoppen op plekken met een tankstation. Ook als je wilt slapen, slaap dan niet op parkeerplaatsen maar echt bij tankstations!!

Ik kon vorig jaar geen hotel vinden (allemaal vol) in de buurt van clermond ferrand. (ja dat is vlakbij NL ) komt doordat ik een hele dag in la vallee village heb geshopt en in de avond door ben gaan rijden. Ik werd zo moe en heb clermond ferrand kunnen halen en daar heb ik dus geen hotel kunnen vinden.

MVC Lid

Reacties
    1.610
    08-02-2016

Citaat Geplaatst door leukejongen28 Bekijk reactie
    Kijk als ze met 4 man in auto zitten, is het juist geen politie auto's. Ik heb nog nooit een sedan gezien met 4 politiemensen.

In dit filmpje was er sprake van 1 persoon maar dat wil niet zeggend at hij alleen te werk ging. Zij zouden hem moeten volgen naar een plek waar zijn handlangers zitten te wachten.

Bovendien volg je geen politie die jou met zwaailichten wilt laten volgen.

Ook in Frankrijk krijg je het bericht: Arret Police of Suivre.