1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    899
    29-09-2014

    Boven 200 kanidaat op woningnet...

    over 4 jaar moet ik me woning uit
    Ik probeer elke week te reageren op woningnet, denken jullie dat ik voor die 4 jaar een woning krijg.
    2 gebruikers

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    539
    06-07-2014

    Waarom zou je eruit moeten?
    ze kunnen je er niet uitschoppen alvorens je geen nieuwe hebt
    bij gedwongen vertrek, heb je recht op urgentie en een verhuisvergoeding

    ik zou dus lekker blijven zitten

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    899
    29-09-2014

    Citaat Geplaatst door latifa.tah01 Bekijk reactie
    Waarom zou je eruit moeten?
    ze kunnen je er niet uitschoppen alvorens je geen nieuwe hebt
    bij gedwongen vertrek, heb je recht op urgentie en een verhuisvergoeding

    ik zou dus lekker blijven zitten

    Schat ik woon in een jongerenwoning en heb dus een tijdelijke woning.
    Ik mag er max 5 jaar in wonen en moet er dan uit.
    Ik heb nog gebeld en gevraad stel dat ik geen woning voor die 5 jaar vind wat dan? mevrouw gaf aan dat dat mijn probleem is.
    2 gebruikers

  4. #4
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Citaat Geplaatst door TesheftnYemma Bekijk reactie
    Schat ik woon in een jongerenwoning en heb dus een tijdelijke woning.
    Ik mag er max 5 jaar in wonen en moet er dan uit.
    Ik heb nog gebeld en gevraad stel dat ik geen woning voor die 5 jaar vind wat dan? mevrouw gaf aan dat dat mijn probleem is.
    Daar teken je ook voor he dus dat weet je wanneer je het aanneemt.

    Weet niet welke omgeving maar als je al die tijd blijft reageren vast wel. Sowieso altijd kleinere steden om de grote steden heen

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    899
    29-09-2014

    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Daar teken je ook voor he dus dat weet je wanneer je het aanneemt.

    Weet niet welke omgeving maar als je al die tijd blijft reageren vast wel. Sowieso altijd kleinere steden om de grote steden heen
    Klopt dat wist ik toen ik het huurcontract ging tekenen.
    Ik zit er nu 8 maanden in ik heb nof 4 jaar en 4 maanden te tijd om te reageren
    Trouwens ik woon in Asmterdam-west en reageer op woningen in Amsterdam
    2 gebruikers

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Amsterdam gaat je niet lukken in 4 jaar. Maar succes. Zoek toch iets ruimer, mijn advies.

    Zelf wonen we in een klein dorpje, zo'n 20 km van Amsterdam, ingeschreven vanaf 2012 (zoekwaarde dan) en nog steeds eindig ik in dit dorp op nummer 15 ongeveer.

    Maar gair inshallah. Moge Allah je een mooie woning schenken. Kan nog van alles gebeuren in 4 jaar.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    899
    29-09-2014

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Amsterdam gaat je niet lukken in 4 jaar. Maar succes. Zoek toch iets ruimer, mijn advies.

    Zelf wonen we in een klein dorpje, zo'n 20 km van Amsterdam, ingeschreven vanaf 2012 (zoekwaarde dan) en nog steeds eindig ik in dit dorp op nummer 15 ongeveer.

    Maar gair inshallah. Moge Allah je een mooie woning schenken. Kan nog van alles gebeuren in 4 jaar.

    In andere steden kom ik al helemaal niet aan een woning ik sta alleen ingeschreven in Amsterdam.
    Ik reageer nu en ben de 215 kanidaat als ik gewoon elke week blijf reageren tot die 4 jaar om zijn wie weet krijg ik wel een woning.
    Met jongeren woning was ik ook 250ste kanidaat uiteindelijk na anderhalf jaar woning zoeken heb ik tog een woning gekregen.
    2 gebruikers

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    521
    19-03-2010

    Reageer ook vooral voor loting woningen. Heb je evenveel kans als alle anderen. Ik had een woning gekregen met loting stond 2 jaar ingeschreven en jawel in Amsterdam. Dus alles kan geef de hoop niet op. Blijf reageren en vooral du3a doen. Ikoun lgayr inshaAllah
    2 Gebruikers

  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    28.180
    27-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Miss ben je binnen 4 jaar dood en heb je een ander huis.

    Is niet negatief bedoeld, maar begin met minder stressen want dat kan anders wel je dood worden

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    899
    29-09-2014

    Citaat Geplaatst door Mevrouw_Marwa Bekijk reactie
    Reageer ook vooral voor loting woningen. Heb je evenveel kans als alle anderen. Ik had een woning gekregen met loting stond 2 jaar ingeschreven en jawel in Amsterdam. Dus alles kan geef de hoop niet op. Blijf reageren en vooral du3a doen. Ikoun lgayr inshaAllah
    Ja precies gelijk heb je, want iedereen zei ook tegen mij je krijgt geen woning, uiteindelijk heb ik er wel een gekregen.
    Uiteindelijk heb ik tog een woning gekregen. Met de wil van Allah SWT.
    Ik ga inshallah ook op loting woning reageren. En veel doua doen...

    Citaat Geplaatst door Bisou. Bekijk reactie
    Miss ben je binnen 4 jaar dood en heb je een ander huis.

    Is niet negatief bedoeld, maar begin met minder stressen want dat kan anders wel je dood worden
    layster moet er niet aan denken ik ben nog jong
    Ik moet je eerlijk zeggen ik stres om de kleinste dingen zelfs me ma en man zegt dat.
    Ik wil altijd voorbereid op alles zijn en niet laatste moment in de shit komen.
    Ik heb dit echt met alles, mijn man is weer niet zo en die zegt kon khair inshallah. Alles komt goed met de wil van Allah SWT.
    2 gebruikers

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    899
    29-09-2014

    Citaat Geplaatst door nastyman Bekijk reactie
    Ligt eraan waar je wilt wonen. Ik lees dat je in A'dam wilt wonen: vergeet het maar. Not going to happen I am afraid. Langste wachttijd van het land daar.

    Ik sta alleen in Asmterdam ingeschreven en in andere steden maak ik al helemaal geen kans.
    Tot dan sta ik wel 10 jaar ingeschreven, ik begin vanaf nu op woningen te reageren.
    Zoniet ik heb geen andere keus ik kan niet op straat belanden
    2 gebruikers

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    899
    29-09-2014

    Citaat Geplaatst door nastyman Bekijk reactie
    Regels zijn al lang veranderd. Juist in andere steden maak je kans! Vermijd de 4 grootste steden en voor je het weet heb je een leuke woning gevonden. Schrijf je in en reageer juist buiten A'dam om. Good luck
    thanks.
    2 gebruikers

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    9
    31-05-2017

    Het feit dat je op huizen reageert verandert niks aan jouw plek. Enige waar je elke keer op moet reageren zijn de lotingwoningen want de rest gaat vanzelf. Hoezo zou je op een huis reageren als je 200ste bent?

    Ik kom zelf niet uit regio amsterdam dus kan zijn dat t afwijkt.
    Cause at the end, there is no end.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    899
    29-09-2014

    Citaat Geplaatst door S7edge. Bekijk reactie
    Het feit dat je op huizen reageert verandert niks aan jouw plek. Enige waar je elke keer op moet reageren zijn de lotingwoningen want de rest gaat vanzelf. Hoezo zou je op een huis reageren als je 200ste bent?

    Ik kom zelf niet uit regio amsterdam dus kan zijn dat t afwijkt.

    Ik heb begrepen als hoe vaker je reageert dat je kans maakt op een woning. khair inshallah tot dan hoop ik inshallah
    dat ik een woning vind ik heb nog 4 jaar de tijd.

    Met jongerenwoning in amsterdam was ik ook 200 en daar boven, uiteindelijk onder 15 kanidaat geworden. En een woning gekregen.
    El hamdollilah, ben Allah daar zo dankbaar voor.
    2 gebruikers

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    353
    23-01-2014

    Dit is een zaak voor over 4 jaar eigenlijk. Gewoon reageren en geduld. Allah houdt van geduldige mensen die hun lot in zijn handelswijze laten.