1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    37
    29-04-2017

    Weg gaan lopen niet zonder reden

    Salaam.zusters
    Ik wil graag mij verhaal met jullie delen
    Ik zit er heel heel erg mee ik wil gaan weg lopen van mij ouders
    Want ik heb genoeg sabr gehad ik heb 4 zelfmoord pogingen gedaan ik ben erg depressief ik eet 1 x in de week soms niet eens
    Mij moeder is heel erg ziek psychisch ik heb nooit moeder liefde gekend ze heeft smed vrees ik kan niet naar d wc wanneer ik moet ik mag niet eten wanneer ik honger heb naar dit kan ik niks meer eten geen trek heel moe stress angst om kleine dingen zeurt ze
    Dus ik.heb angst gekregen ik.kan.niet eten mij vader kan ik niks kwijt hij is de oorzaak dat me moeder zo is hij verwaarloosd ons heel erg ik ben altijd in angst ik heb 4 moord pogingen gedaan
    In me polsen.gesneden het is haram.ik weet het we hebben een mooi leven van Allah gekregen elhamdoulilah maar dit is niet gezond om zo vol te houden ik wordt gedwongen te werken ik kan niet meer tegen stress en angst daarna ben ik kapot als ik niet ga.heb ik gezeur van mij moeder gehad krijg.ik meer van hem.
    Praten helpt bij hem.niet want hij weet het beter ik ben 2x uitgehuwijlijkt aan de verkeerde personen wij doen nooit leuke dingen gaan nooit weg ik mag nergens naar toe ik mag niet naar de stad of naar buiten alleen werken voor hem.te onderhouden ik heb een leven van Allah gekregen om wat mee te doen bewegen beet je frisse lucht ik bid 5 x per dag op tijd maakt mij niet uit waar of wie er is Allah gaat voor ik heb alleen liefde van Allah van mij ouders heb ik niks ik verveel mij de hele dag ik mag geen gebruik maken van de keuken ik ben zo wanhopig

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    903
    02-04-2010

    pffffffffff

    hevtige shit zuster.. weet je waarom je vader zo is?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    36
    05-08-2013

    Erg man , ik zit ook in zo een soort situatie. Moge Allah jou sabr geven

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    903
    02-04-2010

    sterkte jullie

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    234
    18-11-2012

    Wat heftig meis, ik wens je veel geduld. Moge Allah subhana wata ala jou bijstaan. Is er iemand in je omgeving die je vertrouwt? Ik zou anders naar de huisarts gaan. Je leeft in een heel ongezond situatie.
    geleende account