1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    671
    04-07-2017

    @918 ik weet niet waar jij geschiedenisles hebt gekregen, meskien. Ma3lich! Over azulisten-staat. Wie praat daarover. Heeft Zafzafi daarover gehad? Tuurlijk zijn er mensen die zulke gevoelens hebben. Maar de overheid gebruikt dat om zich van de kern af te wenden. Afleidingstactiek. Of zoals ze in het Marokkaans zeggen “tnawies”. Nogmaals voor de hersenlozen. Zafzafi wil geen azul-staat en de meeste met hem. Maar gerechtigheid, rechtvaarding. Waarom wordt Al Hociema aangeduid (sinds 1956) als een militaire zone? Wellicht omdat zij vanaf het begin tegen de bezetters waren en de opportunist Mohammed V (opa van VI) kwam in opstand nadat er een grotere draagvlak was onder de bevolking in Casa etc (zogenaamd het machtscentrum). Als dankbaarheid voor het verzet van Abdelkrim had Al Hociema beter verdiend. In plaats daarvan hebben ze ons de riffijnen als derderangs-burgers behandeld. Anyway, genoeg oud zeer. Hoe los je dit nu op. 1) corruptie keihard aanpakken. 2) geen machtsmisbruik. Heb bedrijven e.d., dan mag je geen economisch beleid voeren. 3) het geld dat de berbers in het noorden overmaken, dat moet in het noorden worden geïnvesteerd.

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Lawah het wordt aangeduid als Abu Dhabi

    Die smerige azulpolitiek gaat niet werken en jullie zullen falen, zoals altijd.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    671
    04-07-2017

    @918hersencel de enige smerige politiek wordt gevoerd door meghzan en hun kliekjes. Echt een kankergezwel.

  4. #19
    المغاربة

    Reacties
    4.748
    16-03-2013

    ga donderdag lkkr de straat op ff kijken wat er nog wat heel van je overblijft, ik zie de videotjes over onrecht,magazan, al3yasha etc wel weer voorbij komen.
    " remember 3yasha will always rule you, for ever and till the day of judgement"

  5. #20
    المغاربة

    Reacties
    4.748
    16-03-2013

    Citaat Geplaatst door Mohamed_Amezian Bekijk reactie
    @918 ik weet niet waar jij geschiedenisles hebt gekregen, meskien. Ma3lich! Over azulisten-staat. Wie praat daarover. Heeft Zafzafi daarover gehad? Tuurlijk zijn er mensen die zulke gevoelens hebben. Maar de overheid gebruikt dat om zich van de kern af te wenden. Afleidingstactiek. Of zoals ze in het Marokkaans zeggen “tnawies”. Nogmaals voor de hersenlozen. Zafzafi wil geen azul-staat en de meeste met hem. Maar gerechtigheid, rechtvaarding. Waarom wordt Al Hociema aangeduid (sinds 1956) als een militaire zone? Wellicht omdat zij vanaf het begin tegen de bezetters waren en de opportunist Mohammed V (opa van VI) kwam in opstand nadat er een grotere draagvlak was onder de bevolking in Casa etc (zogenaamd het machtscentrum). Als dankbaarheid voor het verzet van Abdelkrim had Al Hociema beter verdiend. In plaats daarvan hebben ze ons de riffijnen als derderangs-burgers behandeld. Anyway, genoeg oud zeer. Hoe los je dit nu op. 1) corruptie keihard aanpakken. 2) geen machtsmisbruik. Heb bedrijven e.d., dan mag je geen economisch beleid voeren. 3) het geld dat de berbers in het noorden overmaken, dat moet in het noorden worden geïnvesteerd.
    fail leef je weer in een eigen niet bestaande berbers staat? mena geld moet in het noorde geinvesteerd? corruptie komt de eigen lokale bestuurders (dat zijn degene die stemmen opkopen tijdens verkiezingen) daar doen de lokale bewoners gretig aan mee. machtmisbruik door wie? een ambtenaar kan je ten allen tijde aanklagen.Om bedrijven te trekken, zou ik voor beter infrastructuur pleiten. Maar ja probeer jij maar iets te ondernemen daarginds, als het mee zit, ben je met een jaartje blut...
    " remember 3yasha will always rule you, for ever and till the day of judgement"

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Gizou020 Bekijk reactie
    ga donderdag lkkr de straat op ff kijken wat er nog wat heel van je overblijft, ik zie de videotjes over onrecht,magazan, al3yasha etc wel weer voorbij komen.
    Ik hoop dat de eurofffflikker die iets molt insha Allah 2 jaar de fles krijgt net als de rest

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    671
    04-07-2017

    @Elzar..er zijn veel mensen waar ik het niet mee eens bent. Maar die reageren normaal. Ga alsjeblieft ergens anders je seksuele frustraties uiten.

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door elzhar8 Bekijk reactie
    Qezbez ik neuk jou rifijnse hoerenmoeder hardd haar kut stinkt door mij sperma. Toen ik haar neukteeee lag je oma naast haar gespreid met haar behaarde kut die werd genomen door andere arabiscje mannen. Jij kent je vader niet mischien ben ik het a weld spanyoli. Vuile rifijnse hoerenkindje
    7shoema ya agie, laat ouders hier buiten

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Mohamed_Amezian Bekijk reactie
    @Elzar..er zijn veel mensen waar ik het niet mee eens bent. Maar die reageren normaal. Ga alsjeblieft ergens anders je seksuele frustraties uiten.
    Die tbs-patient moet je gewoon melden. HIj doet dit al wekenlang en de mods en admins grijpen niet in lijkt het.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    208
    07-02-2015

    Jullie zijnwel nep bezig die qezbez begon zie ik

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door valentinog Bekijk reactie
    Jullie zijnwel nep bezig die qezbez begon zie ik
    Het maakt niet uit wie er begint. Wie scheld is fout. ¨Ja,maar hij is begonnen´? Kinderachtig zeg.

    Dit forum kent huisregels. Qzbez en Elzhar zijn fout. Wie er begint maakt niet uit. Overtreding van de huisregels moeten bestraft worden.

    Ongeacht wie er begint.

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Shokran mods.....

    Tuig is opgeruimd.

    Het niveau begon al dramatisch te zakken door die scheldkanonnen.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    217
    17-06-2005

    Allemaal bedankt voor voor jullie bijdrage

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    217
    17-06-2005

    Valentinog eat a fat dick

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Mohamed_Amezian Bekijk reactie
    @918 ik weet niet waar jij geschiedenisles hebt gekregen, meskien. Ma3lich! Over azulisten-staat. Wie praat daarover. Heeft Zafzafi daarover gehad? Tuurlijk zijn er mensen die zulke gevoelens hebben. Maar de overheid gebruikt dat om zich van de kern af te wenden. Afleidingstactiek. Of zoals ze in het Marokkaans zeggen “tnawies”. Nogmaals voor de hersenlozen. Zafzafi wil geen azul-staat en de meeste met hem. Maar gerechtigheid, rechtvaarding. Waarom wordt Al Hociema aangeduid (sinds 1956) als een militaire zone? Wellicht omdat zij vanaf het begin tegen de bezetters waren en de opportunist Mohammed V (opa van VI) kwam in opstand nadat er een grotere draagvlak was onder de bevolking in Casa etc (zogenaamd het machtscentrum). Als dankbaarheid voor het verzet van Abdelkrim had Al Hociema beter verdiend. In plaats daarvan hebben ze ons de riffijnen als derderangs-burgers behandeld. Anyway, genoeg oud zeer. Hoe los je dit nu op. 1) corruptie keihard aanpakken. 2) geen machtsmisbruik. Heb bedrijven e.d., dan mag je geen economisch beleid voeren. 3) het geld dat de berbers in het noorden overmaken, dat moet in het noorden worden geïnvesteerd.
    tnawie is al meervoud die s is niet nodig hahaha