+ Reageer
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 29
    MVC Lid

Reacties
    287
    25-07-2002

Genakt door hindoe met opzettelijke aanrijding

Die viezerik is op mij ingereden en heeft alles zo gebracht dat het mijn fout is, terwijl ik ook getuigenisverklaringen heb.

Nu heeft hij letselschade ingediend van 40k. Hij heeft geen schram maar ik ging over de kop.

Gemeente den haag aangetekend geschreven dat ik de camerabeelden wil. Ze reageren niet omdat ik particulier ben.

De camerabeelden zijn mijn redding, heeft iemand manieren om die toch te krijgen tegen betaling?
    Echt moeilijke tijden dit als je eerlijk wil blijven, veel wolven in schapekleren.

MVC Lid

Reacties
    287
    25-07-2002

En iemand die zijn kenteken kan traceren want op het formulier heeft hij niet zijn straatnaam gezet.
    Echt moeilijke tijden dit als je eerlijk wil blijven, veel wolven in schapekleren.

MVC Lid

Reacties
    42
    29-04-2017

Maak hem af

MVC Lid

Reacties
    287
    25-07-2002

Citaat Geplaatst door Masseu Bekijk reactie
    Maak hem af
    Nee dat niet, maar ik wil wel kijken of ik zijn leugens kan achterhalen met bewijs om hem uit zijn droom te halen.

Tips welkom

mocro

Reacties
    283
    09-02-2006

camera beelden zijn op te vragen bij rijkswaterstaat

MVC Lid

Reacties
    287
    25-07-2002

Citaat Geplaatst door leukejongen28 Bekijk reactie
    camera beelden zijn op te vragen bij rijkswaterstaat
    Ik heb hun al 3 maanden geleden een brief gestuurd en ze stuurden brief terug dat ze een maand later reactie geven op mijn verzoek.

Sinds toen niets meer gestuurd door hun.

Als jij een goede manier hebt om het op te vragen dan heel graag, ik loop nu echt vast en omdatzeker die koeienaanbidder alles gelogen heeft gun ik hem die 40k niet

mocro

Reacties
    283
    09-02-2006

[QUOTE=umair;132655333]Ik heb hun al 3 maanden geleden een brief gestuurd en ze stuurden brief terug dat ze een maand later reactie geven op mijn verzoek.

Als jij een goede manier hebt om het op te vragen dan heel graag, ik loop nu echt vast en omdatzeker die koeienaanbidder alles gelogen heeft gun ik hem die 40k niet[/QUOTE vroeger kon ik een nederlandse man die werkte bij rijswaterstaat alleen helaas tijdje geen contact meer met die man anders had ik hem kunnen vragen ]

MVC Lid

Reacties
    2
    17-07-2017

die koelies altijd

MVC Lid

Reacties
    287
    25-07-2002

Citaat Geplaatst door leukejongen28 Bekijk reactie
    vroeger kon ik een nederlandse man die werkte bij rijswaterstaat alleen helaas tijdje geen contact meer met die man anders had ik hem kunnen vragen ]
    Is er echt geen manier om hem te vragen, zoals ik zei hierboven ik wil ervoor betalen.

Je red mijn leven ermee

MVC Lid

Reacties
    1.999
    11-03-2010

Citaat Geplaatst door umair Bekijk reactie
    Ik heb hun al 3 maanden geleden een brief gestuurd en ze stuurden brief terug dat ze een maand later reactie geven op mijn verzoek.

Als jij een goede manier hebt om het op te vragen dan heel graag, ik loop nu echt vast en omdatzeker die koeienaanbidder alles gelogen heeft gun ik hem die 40k niet
    Rijkswaterstaat kun je alleen beelden van snelwegen en hun eigendommen opvragen. Is het binnen een gemeente gebeurt dan is het eigendom van de gemeente. Heb je destijds niet de politie ingeschakeld bij dat ongeluk en een schadeformulier opgemaakt? Dat is niet zo slim.

MVC Lid

Reacties
    287
    25-07-2002

Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Rijkswaterstaat kun je alleen beelden van snelwegen en hun eigendommen opvragen. Is het binnen een gemeente gebeurt dan is het eigendom van de gemeente. Heb je destijds niet de politie ingeschakeld bij dat ongeluk en een schadeformulier opgemaakt? Dat is niet zo slim.
    Het is in den haag zelf gebeurd. Probleem is dat de politie mij niet gevraagd heeft hoe het gebeurd is, alleen zijn verhaal staat in het politierapport. Omdat ik op de kop lag dachten ze hij is nog niet 100 om te vertellen wat er gebeurd was.

Die hindoe heeft samen met de politie tekening gemaakt en ik moest mijn dingen invullen en tekenen. Dag later keek ik en schrok van hee zo is het niet gebeurd.

MVC Lid

Reacties
    1.999
    11-03-2010

Citaat Geplaatst door umair Bekijk reactie
    Het is in den haag zelf gebeurd. Probleem is dat de politie mij niet gevraagd heeft hoe het gebeurd is, alleen zijn verhaal staat in het politierapport. Omdat ik op de kop lag dachten ze hij is nog niet 100 om te vertellen wat er gebeurd was.

Die hindoe heeft samen met de politie tekening gemaakt en ik moest mijn dingen invullen en tekenen. Dag later keek ik en schrok van hee zo is het niet gebeurd.
    Heb je geen getuigen. Wel raar dat jij je dingen moest invullen terwijl ze dachten dat je niet 100 was.

MVC Lid

Reacties
    11
    09-03-2017

Ga naar politiebureau hun kunnen de beelden bekijken, hun krijgen alles van de beelden ik zou wel snel zijn mestaal worden de beelden maar voor.kort rijd bewaart

MVC Lid

Reacties
    258
    27-05-2015

Citaat Geplaatst door Hakim070 Bekijk reactie
    Ga naar politiebureau hun kunnen de beelden bekijken, hun krijgen alles van de beelden ik zou wel snel zijn mestaal worden de beelden maar voor.kort rijd bewaart
    Dit klopt. Het opvragen van camerabeelden van openbare ruimtes dien je bij de politie te doen. De gemeente kan hierin niets voor je betekenen.

MVC Lid

Reacties
    287
    25-07-2002

Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Heb je geen getuigen. Wel raar dat jij je dingen moest invullen terwijl ze dachten dat je niet 100 was.
    Ik had 3 getuigen die allemaal getuigden dat die koelie met opzet op mij inreed. Toen die koelie dat hoorde is hij met 4 getuigenisverklaringen gekomen dat ik fout zat.

De 3 politiegasten waren racistjes, ze zaten zelfs grapjes te maken over mij terwijl ik dizzy was, ik werd boos en sprak hun op hun gedrag aan en ze waren gelijk stil.

Een nederlandse skater die ook alles gezien heeft is door een agent weggestuurd zo van ga naar huis want jij hebt niets gezien. Ze kenden elkaar.

Ik heb digitaal aangifte gedaan ivm geweldpleging omdat de agenten op het politieburo mij wegstuurden van wij kunnen niets voor je doen had je maar rechtsbijstand moeten nemen.