1. #1
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Varken rukt hijab van moslima en slaat haar daarna (foto van varken in de bron)

    Een stuk of 30 man die erbij waren niemand die ingreep... slachtoffer heeft haar verhaal gedaan op twitter in het engels (zie bron).


    Foto van de varken klik link


    https://www.alarabiya.net/ar/mob/201...ورته.html

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Ya Allah, plaats mij ooit in de situatie dat ik dit mee maak zodat ik die ezel kan verkrachten en zijn vingers verbrijzel met een hamer

    Ameen ya rab

  3. #3
    prrrt.

    Reacties
    1.145
    05-12-2014

    doodschieten kk hond

  4. #4
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    Dat is waar ik me aan irriteer. Dit soort dingen gebeuren niet waar je bij bent.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    Dat is waar ik me aan irriteer. Dit soort dingen gebeuren niet waar je bij bent.
    Wollah dacht ik ook. Jammer dat ik dit nooit mee maak. Smerige racisten zijn het.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Hijab trekken, die voelt zich pas echt als een leeuw.... zal vast Noord zijn..

    Dat is het met kuffar.. ze flikken dit soort dingen alleen met moslima's...

    Ander wordt het maar tijd om milities op te zetten aangezien de overheid hun veiligheid niet kan garanderen.

  7. #7
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Dappere rambo's doen dit altijd.

    Hoe vaak hoor je dat er hangjongeren zijn aangevallen ofzo
    Zo'n zwijn doet liever een omweg van 50km dan dat hij langs zo'n pleintje met jongeren moet.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  8. #8
    .

    Reacties
    2.124
    25-05-2017

    Altijd weer vrouwen/kinderen of moskeeën,ik wacht nog steeds op de dag dat 1 van die varkens mij lastig valt zodat ik een reden heb om weer eens lekker iemand k.o te slaan.

    .

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    922
    01-07-2010

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Een stuk of 30 man die erbij waren niemand die ingreep... slachtoffer heeft haar verhaal gedaan op twitter in het engels (zie bron).


    Foto van de varken klik link


    https://www.alarabiya.net/ar/mob/201...ورته.html
    Mss heeft hij haar herkend als een azulist [emoji12] (dan paste het mooi in jouw plaatje). Jij bent toch ook om het minste gefrustreerd.

    Een hoofddoek dragen is niet per definitie voorbeeldig, of staat niet voor onschendbaarheid. God weet wat er aan voorafgegaan is?
    Iemand die zichzelf en anderen respecteert komt dit niet gauw tegen.
    Uitzonderingen en alleenstaande gevallen bestaan altijd natuurlijk

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Dappere rambo's doen dit altijd.

    Hoe vaak hoor je dat er hangjongeren zijn aangevallen ofzo
    Zo'n zwijn doet liever een omweg van 50km dan dat hij langs zo'n pleintje met jongeren moet.
    Standaard

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Dappere rambo's doen dit altijd.

    Hoe vaak hoor je dat er hangjongeren zijn aangevallen ofzo


    Zo'n zwijn doet liever een omweg van 50km dan dat hij langs zo'n pleintje met jongeren moet.



    Schijtbakken en schijtwijven zijn dat.

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Haatheisten en zionnichten, geen antwoord?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Dappere rambo's doen dit altijd.

    Hoe vaak hoor je dat er hangjongeren zijn aangevallen ofzo
    Zo'n zwijn doet liever een omweg van 50km dan dat hij langs zo'n pleintje met jongeren moet.
    Nou toch fijn dat ik dan volgens jou wel een held ben.
    Nog nooit een vrouw geslagen dus ook geen moslima en wel een paar in mijn jeugd mot gehad met mocro jongeren.
    Niet aan te ontkomen als je in een multi culti buurt opgroeit he

    Maar dit is een stumper uiteraard, hoewel ik niet kan verifiëren of dit waar is, maar daar ga ik voor het gemak maar even vanuit.
    Overigens gebeurt dit waarschijnlijk nooit waar jullie bij zijn, omdat het nou ook weer niet is dat elke moslima standaard dit dagelijks overkomt.
    Wat niet wil zeggen dat 1 keer al 1 keer teveel is.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Nou toch fijn dat ik dan volgens jou wel een held ben.
    Nog nooit een vrouw geslagen dus ook geen moslima en wel een paar in mijn jeugd mot gehad met mocro jongeren.
    Niet aan te ontkomen als je in een multi culti buurt opgroeit he

    Maar dit is een stumper uiteraard, hoewel ik niet kan verifiëren of dit waar is, maar daar ga ik voor het gemak maar even vanuit.
    Overigens gebeurt dit waarschijnlijk nooit waar jullie bij zijn, omdat het nou ook weer niet is dat elke moslima standaard dit dagelijks overkomt.
    Wat niet wil zeggen dat 1 keer al 1 keer teveel is.
    Types als jij Mike zouden dit soort dingen niet doen. Niet omdat je bang bent, maar gewoon omdat fucking laf is..

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Ya Allah, plaats mij ooit in de situatie dat ik dit mee maak zodat ik die ezel kan verkrachten en zijn vingers verbrijzel met een hamer

    Ameen ya rab
    Yah broeder ik d3nk dat bij mij ook de killerinstinct geactiveerd wordt met andere woorden ik weet niet of die persoon het overleeft interesseert me ook niet of ik dan levenslang moet gaan zitten ik sla die persoon gewoon onbewust dood