1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.285
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Vader Nouri: 'Abdelhak reageert op z'n favoriete vers uit de Koran, Surah Al-Ala' (vi

    Emotioneel zoals we hem vrijdag zagen staat de vader van Abdelhak Nouri beIN Sports te woord.



    Naar de laatste update en het gesprek wat de vader van Nouri met beIN Sports had kunnen we concluderen dat het Hamdoulilah wat beter gaat met Abdelhak, een teken dat de Dua's verhoord worden. Diens vader gaf aan dat hij reageert op de Koran verzen die voor hem worden gereciteerd tijdens het ziekenhuisbezoek. Zo vertelde hij tegen beIN Sports dat hij ook bij het horen van z'n favoriete vers uit de Koran, Surah Al-Ala (87)'' reageerde.

    Bekijk hieronder het gesprek met de vader van Abdelhak, Mohammed Nouri:

    YouTube link: https://www.youtube.com/watch?v=jX7ONtagAgI

    Photocredit: beIN Sports

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    309
    24-01-2014

    Subhanlah, Allahishafik mijn kleine jongen.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Subhannallah Allah U akbar.

    Het doet mij goed om te zien hoe geliefd deze jongen is bij iedereen. Jong, oud, Moslim, niet-moslim, autochtoon, allochtoon.
    Hij was geliefd bij iedereen, van zijn (jeugd)trainers tot aan medespelers. Hij wordt gezien als de ideale (schoon)zoon/broer/broertje. Zo een goed hart Mashallah.

    Inshallah zal Allah hem genezen en hem herenigen met zijn familie. En inshallah Ya Rabb zal hij daarna weer sterk worden en ons laten genieten van zijn voetbal kwaliteiten.

    Ik heb me er voorheen nog niet echt veel over uitgesproken. Dat komt doordat ik het nieuws tot me nam en mijn hart stillejtes en lichtjes huilde.
    De eerste dag toen ik het nieuws hoorde was het eerst van: Sneu. Dit is zielig. Ik had niet echt een band met hem, ondanks dat ik het een goed talentje vond en ik een keer een aflevering van tikki taki touzani had gekeken.
    Ik vond hem heel spontaan en had meteen het gevoel dat je zo een spontane jongen meer dan ooit het hoogste podium gunt. Dat is jaarlijks de Champions League halve finale / finale spelen. Kortom: Real, Barca, Bayern, Atletico.

    Nu dagen later heb ik het nieuws meer en meer tot mij door laten dringen. Mijn hart huilt steeds harder en steeds constanter. Ik ben een sterke jongen en ik weet niet wanneer ik voor het laatst heb gehuild. Dit is echt jaaaaren terug. Bij deze jonge Nouri (heeft een hele leuke familie vader, broer, moeder) moest ik gister wel mijn best doen om mijn tranen niet te laten lopen. Heb veel filmpjes van hem langs zien komen en ik begrijp echt waarom iedereen met hem een band heeft.

    En ik weet dat mijn gevoelens niet zo belangrijk zijn en dat jullie niet zitten te wachten op een cliché bericht. Maar inshallah bi idnillah zal Nouri beter worden ya rabbi.

    Mijn schoonbroer heeft ooit een scooterongeluk gehad en is gereanimeerd. In de scans kwam een bloedpropje tevoorschijn die niet in zijn hersens hoorde. Subhannallah.
    Allah heeft hem genezen van de bloedprop in zijn hoofd en is uit zijn coma ontwaakt. Allah beslist wat er gister is gebeurt, wat er nu gebeurt en wat er mogen gaat gebeuren.

    Als wij met z’n allen Du3a blijven doen, Nouri meenemen in onze gebeden. Bi idnillah zal hij beter worden. Nouri is geliefd bij veel van ons. Wij kunnen dus collectief du3a’s verrichten.

    Ik vraag hier bij onze heer Allah om Nouri in zijn geheel te genezen. Ameen!
    Ik vraag Allah om Nouri uit zijn coma te ontwaken en terug te keren naar zijn familie. Ameen!
    Daarnaast vraag ik shifa aan degene die het nodig hebben over de gehele wereld. Ameen!
    En Allah !! Laat de dwalenden terug keren naar het juiste pad.

    En Allah (SWT) vergeef al onze zondes. Ik heb zelf veel zondes en werk er dagelijks. Allah vergeef onze zondes. Wij zijn mensen en mensen zondigen aan een stuk door. Vergeef ons hoe wij omgaan met onze zwaktes.

    En mocht ik ooit leden beledigd hebben of aangevallen hebben, vergeef mij dit.

    Moge Allah d Sbar geven aan zijn familie/naasten. Ook zijn broer meskien, zou trots als een pauw dat hij was op zijn broertje meskien. En niet te vergeten zijn beide ouders.
    Hala Madrid y nada mas

  4. #4
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Subhannallah Allah U akbar.

    Het doet mij goed om te zien hoe geliefd deze jongen is bij iedereen. Jong, oud, Moslim, niet-moslim, autochtoon, allochtoon.
    Hij was geliefd bij iedereen, van zijn (jeugd)trainers tot aan medespelers. Hij wordt gezien als de ideale (schoon)zoon/broer/broertje. Zo een goed hart Mashallah.

    Inshallah zal Allah hem genezen en hem herenigen met zijn familie. En inshallah Ya Rabb zal hij daarna weer sterk worden en ons laten genieten van zijn voetbal kwaliteiten.

    Ik heb me er voorheen nog niet echt veel over uitgesproken. Dat komt doordat ik het nieuws tot me nam en mijn hart stillejtes en lichtjes huilde.
    De eerste dag toen ik het nieuws hoorde was het eerst van: Sneu. Dit is zielig. Ik had niet echt een band met hem, ondanks dat ik het een goed talentje vond en ik een keer een aflevering van tikki taki touzani had gekeken.
    Ik vond hem heel spontaan en had meteen het gevoel dat je zo een spontane jongen meer dan ooit het hoogste podium gunt. Dat is jaarlijks de Champions League halve finale / finale spelen. Kortom: Real, Barca, Bayern, Atletico.

    Nu dagen later heb ik het nieuws meer en meer tot mij door laten dringen. Mijn hart huilt steeds harder en steeds constanter. Ik ben een sterke jongen en ik weet niet wanneer ik voor het laatst heb gehuild. Dit is echt jaaaaren terug. Bij deze jonge Nouri (heeft een hele leuke familie vader, broer, moeder) moest ik gister wel mijn best doen om mijn tranen niet te laten lopen. Heb veel filmpjes van hem langs zien komen en ik begrijp echt waarom iedereen met hem een band heeft.

    En ik weet dat mijn gevoelens niet zo belangrijk zijn en dat jullie niet zitten te wachten op een cliché bericht. Maar inshallah bi idnillah zal Nouri beter worden ya rabbi.

    Mijn schoonbroer heeft ooit een scooterongeluk gehad en is gereanimeerd. In de scans kwam een bloedpropje tevoorschijn die niet in zijn hersens hoorde. Subhannallah.
    Allah heeft hem genezen van de bloedprop in zijn hoofd en is uit zijn coma ontwaakt. Allah beslist wat er gister is gebeurt, wat er nu gebeurt en wat er mogen gaat gebeuren.

    Als wij met z’n allen Du3a blijven doen, Nouri meenemen in onze gebeden. Bi idnillah zal hij beter worden. Nouri is geliefd bij veel van ons. Wij kunnen dus collectief du3a’s verrichten.

    Ik vraag hier bij onze heer Allah om Nouri in zijn geheel te genezen. Ameen!
    Ik vraag Allah om Nouri uit zijn coma te ontwaken en terug te keren naar zijn familie. Ameen!
    Daarnaast vraag ik shifa aan degene die het nodig hebben over de gehele wereld. Ameen!
    En Allah !! Laat de dwalenden terug keren naar het juiste pad.

    En Allah (SWT) vergeef al onze zondes. Ik heb zelf veel zondes en werk er dagelijks. Allah vergeef onze zondes. Wij zijn mensen en mensen zondigen aan een stuk door. Vergeef ons hoe wij omgaan met onze zwaktes.

    En mocht ik ooit leden beledigd hebben of aangevallen hebben, vergeef mij dit.

    Moge Allah d Sbar geven aan zijn familie/naasten. Ook zijn broer meskien, zou trots als een pauw dat hij was op zijn broertje meskien. En niet te vergeten zijn beide ouders.
    Ik ben het niet vaak met je eens, maar dit heb je goed verwoord. Ik heb namelijk exact hetzelfde ervaren wat Nouri betreft. Zelfs mijn moeder vraagt mij haast elke dag hoe het met 'm gaat. Het heeft haar zo diep geraakt, terwijl ze dat mannetje pas sinds vorige week zaterdag 'kent'.

    Allaahouma ameen op je ad'iya.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Ik ben het niet vaak met je eens, maar dit heb je goed verwoord. Ik heb namelijk exact hetzelfde ervaren wat Nouri betreft. Zelfs mijn moeder vraagt mij haast elke dag hoe het met 'm gaat. Het heeft haar zo diep geraakt, terwijl ze dat mannetje pas sinds vorige week zaterdag 'kent'.

    Allaahouma ameen op je ad'iya.
    Jij bent het vaak niet met mij eens en ik denk heel vaak bij jou: Waarom jij nou weer. Waarom moet jij nou weer reageren.

    Maar laten we dit keer eensgezind blijven en vooral vredig naar elkaar doen meid.
    Sorry voor als ik jou een keer beledigd hebt want jij bent altijd wel heel redelijk.
    Dus reageer vanaf nu gerust en zal ik met enige respect reageren want je bent eigenlijk een zuster.

    En ook vooral spijtig voor jouw moeder meskiena. Iedereen heeft het er moeilijk mee. Moge de moeder van Nouri de kracht krijgen om hier doorheen te komen en natuurlijk ook jouw moeder de rust vinden en kracht hebben in dit korte leven.

    Ameen.
    Hala Madrid y nada mas

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.840
    05-03-2015

    LAHI safih, o hti lwalidin saber insallah

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    309
    24-01-2014

    jongenbario, ik ben het helemaal met je eens broeder. Dank je wel masjallah. Amine.

  8. #8
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Jij bent het vaak niet met mij eens en ik denk heel vaak bij jou: Waarom jij nou weer. Waarom moet jij nou weer reageren.

    Maar laten we dit keer eensgezind blijven en vooral vredig naar elkaar doen meid.
    Sorry voor als ik jou een keer beledigd hebt want jij bent altijd wel heel redelijk.
    Dus reageer vanaf nu gerust en zal ik met enige respect reageren want je bent eigenlijk een zuster.

    En ook vooral spijtig voor jouw moeder meskiena. Iedereen heeft het er moeilijk mee. Moge de moeder van Nouri de kracht krijgen om hier doorheen te komen en natuurlijk ook jouw moeder de rust vinden en kracht hebben in dit korte leven.

    Ameen.
    Nouri heeft zelfs voor elkaar gekregen dat wij normaal tegen elkaar gaan doen. Hoe mooi is dat.

    Nee, alle gekheid op een stokje; ik voel me niet snel beledigd, excuses was niet nodig geweest. ;o

    Ameen!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door Nordin_broeder Bekijk reactie
    jongenbario, ik ben het helemaal met je eens broeder. Dank je wel masjallah. Amine.
    jij ook bedankt broeder.

    En ik wil wel nog graag aanvullend reageren op mijn bericht.
    Ik wil totaal niet het indruk wekken dat ik in het middelpunt wil staan op de rug van Nouri middels mijn bericht. Het is enkel een bericht vanuit mijn hart naar Nouri en zijn naasten toe.
    natuurlijk weet ik dat jij niet zo denkt. Maar toch wil ik dit kwijt.

    Dus dank je wel voor je bedankjes maar AUB vergeet Nouri niet in je oprechte du3a's.
    Veel belangrijker dan mij bedanken.

    Maar toch nog bedankt voor je dank broeder
    Hala Madrid y nada mas

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Nouri heeft zelfs voor elkaar gekregen dat wij normaal tegen elkaar gaan doen. Hoe mooi is dat.

    Nee, alle gekheid op een stokje; ik voel me niet snel beledigd, excuses was niet nodig geweest. ;o

    Ameen!
    Mashallah. Nouri die mensen een stapje dichter bij elkaar brengt. Dat kon je afgelopen dagen wel zien. Val allochtoon tot autochtoon, van Ajacieden tot Feyenoordfans. Van jong tot oud, van man tot vrouw. En vooral kinderen die hem als voorbeeld en held zien.
    Hala Madrid y nada mas

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    604
    12-06-2016

    Aneen mige allah deze goede en lieve jongeman genezen en zijn familie steunen in deze zware tijd. Ik bid en denk elke dag aan dit trieste gebeuren.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    604
    12-06-2016

    AMEEN bedoel ik.. mijn hart huilt voor deze lieve zachtaardige jongen die enorm veel talent heeft had.. het is en was een enorm goed voorbeeld voor de jongeren. Hoop dat onze gebeden gehoord zullen worden. Heb hier gewoon geen woorden voor. Nouri of het nou hier of un het hiernamaals zal zijn je verdient het beste..

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    6
    17-07-2017

    InshaAllah wordt hij beter!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    17
    18-07-2017

    Allahomma anta achaffi, la chifa on ILLA chifaaok, chifaaon layogadirro saqama, Ya rab chafiih wa 3aafiih!!