1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    416
    22-10-2013

    23 jaar en al 3 keer de vliegtuig

    Ik ben 23 jaar ik ben pas op me 17 e voor het eerst gaan vliegen.
    En heb ondertussen al 2 keer het vliegtuig gemist. En vandaag is het de 3e keer.

    Wie heeft ook deze leeftijd en ook zo vaak een vliegtuig gemist of vaker.
    Want ik wil wete of ik nou een ongeluksvogel ben of dat zo iets gwn normaal is.
    Ter informatie; ik heb de vluchten niet gemist omdat ik te laat was. Het heeft altijd andere
    Ingewikkelde langdradige redenen gehad.


    #today i missed my plane again

  2. #2
    ❤my big brother.

    Reacties
    33
    23-11-2014

    Wtffffffff dat is gewoon lomp gedrag vertonen en zelf niet optijd komen. Hoe kom je erbij om je leeftijd de schuld te geven??
    .

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    416
    22-10-2013

    Citaat Geplaatst door InayaPrinses Bekijk reactie
    Wtffffffff dat is gewoon lomp gedrag vertonen en zelf niet optijd komen. Hoe kom je erbij om je leeftijd de schuld te geven??
    Doe maar rustig. Jij moet volgens mij leren luisteren, in plaats van alleen maar praten.
    En in dit geval is het beter lezen. Want wat ik net schreef was dat ik niet te laat ben gekomen.
    In jou geval zal ik dan maar in details treden.. Ik had vandaag een vlucht om 7 uur en ik was op Schiphol aangekomen om
    half 6. Als ik de vliegtuig pak kom ik altijd anderhalf uur van te voren aan en daar heb ik genoeg aan.. Maar de reden dat ik hem niet heb gehaald
    Was omdat ik niet werd door gelaten om een bepaalde reden.
    Dus als we nu over lomp gaan spreken... Wie is er lomp? Jij. Niet omdat je niet goed kan lezen
    Maar omdat jij iemand lomp noemt zonder te weten waarom er wat gebeurd.

  4. #4
    Dignity

    Reacties
    5.304
    10-02-2010

    Nooit een vlucht gemist Alhamdoulillah, maar ik zorg er altijd voor dat ik daar 2-3 uur van te voren ben.
    It's not the eyes that are blind, but the hearts

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    903
    02-04-2010

    Wat was de reden?

  6. #6
    ❤my big brother.

    Reacties
    33
    23-11-2014

    Citaat Geplaatst door zalwel19 Bekijk reactie
    Doe maar rustig. Jij moet volgens mij leren luisteren, in plaats van alleen maar praten.
    En in dit geval is het beter lezen. Want wat ik net schreef was dat ik niet te laat ben gekomen.
    In jou geval zal ik dan maar in details treden.. Ik had vandaag een vlucht om 7 uur en ik was op Schiphol aangekomen om
    half 6. Als ik de vliegtuig pak kom ik altijd anderhalf uur van te voren aan en daar heb ik genoeg aan.. Maar de reden dat ik hem niet heb gehaald
    Was omdat ik niet werd door gelaten om een bepaalde reden.
    Dus als we nu over lomp gaan spreken... Wie is er lomp? Jij. Niet omdat je niet goed kan lezen
    Maar omdat jij iemand lomp noemt zonder te weten waarom er wat gebeurd.
    Uiteindelijk ben jij degene die niet nu op de vakantie bestemming is waar je hoort te zijn, tochhh??? Nou oké fijn voor dat je me begrijpt!
    .

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    416
    22-10-2013

    Citaat Geplaatst door ROtterdamsee_ Bekijk reactie
    Nooit een vlucht gemist Alhamdoulillah, maar ik zorg er altijd voor dat ik daar 2-3 uur van te voren ben.
    Beter!! Ik kan dat niet 3 uur van te voren ergens zijn. Als ik anderhalf uur van te voren er ben dan is het altijd
    Wel prima in principe. Ik moet wel alles beetje snel doen, het maakt het het leven altijd wel weer wat spannender. Maar heb het altijd gehaald als er geen andere problemen spelen

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    416
    22-10-2013

    Citaat Geplaatst door zrirek_ Bekijk reactie
    Wat was de reden?
    Heel ingewikkeld allemaal maar ik had eerst een andere vlucht.
    Er was wat tussen gekomen waardoor ik die vlucht niet meer kon pakken dus had ik een nieuwe geboekt.
    Maar omdat ik bij die andere niet was komen opdagen en volgens hun ook niet de vlucht had geannuleerd
    Hebben ze de huidige die ik wel wou pakken automatisch in het systeem geannuleerd wat volgens hun in de
    Voorwaarde staat. Dus dat maar ik heb gisteren te horen gekregen dat ik me geld ga terug krijgen.
    Want ik heb een klacht ingediend waar je niet goed van wordt. Dus ben wel blij eerlijk gezegd

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    416
    22-10-2013

    Citaat Geplaatst door InayaPrinses Bekijk reactie
    Uiteindelijk ben jij degene die niet nu op de vakantie bestemming is waar je hoort te zijn, tochhh??? Nou oké fijn voor dat je me begrijpt!
    Ohw okee.. Ja ik weet niet iedereen leert andere dingen.
    Ik heb geleerd om in bepaalde situaties te zeggen ghir in sh Allah.
    En ik vind dit een situatie waardig om te zeggen ghir in sh Allah ondanks ik het jammer vind
    Dat ik de vlucht niet heb kunnen pakken

  10. #10
    Dignity

    Reacties
    5.304
    10-02-2010

    Citaat Geplaatst door zalwel19 Bekijk reactie
    Beter!! Ik kan dat niet 3 uur van te voren ergens zijn. Als ik anderhalf uur van te voren er ben dan is het altijd
    Wel prima in principe. Ik moet wel alles beetje snel doen, het maakt het het leven altijd wel weer wat spannender. Maar heb het altijd gehaald als er geen andere problemen spelen

    Ik hou daar juist helemaal niet van.. dat gehaaste, vaak gaat het dan ook nog mis.. ik ben liever voorbereid
    van die 3x dat je je vlucht heb gemist.. alle 3 hetzelfde probleem..?
    It's not the eyes that are blind, but the hearts

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    416
    22-10-2013

    Citaat Geplaatst door ROtterdamsee_ Bekijk reactie
    Ik hou daar juist helemaal niet van.. dat gehaaste, vaak gaat het dan ook nog mis.. ik ben liever voorbereid
    van die 3x dat je je vlucht heb gemist.. alle 3 hetzelfde probleem..?
    Ja je hebt volkomen gelijk. Ik vind haasten ook 10 x niets.
    Maar ik kweet niet. Mijn karakter is gewoon van als ik aan een anderhalf uur genoeg
    HB Dan ga ik niet 3 uur van te voren aankomen lopen. Maar ja wat jij doet is sowieso beter
    Niet daarvan. Een reden was dat mijn paspoort 6 maanden geldig was. Dacht kan wel gwn reizen
    Ik kom snel terug maar ik mocht het land niet uit. Met een paspoort die nog 6 maanden geldig was omdat ik alleen een enkeltje had.
    En die eerste vliegtuig die ik heb gemist hou ik liever voor me zelf

  12. #12
    Dignity

    Reacties
    5.304
    10-02-2010

    Citaat Geplaatst door zalwel19 Bekijk reactie
    Ja je hebt volkomen gelijk. Ik vind haasten ook 10 x niets.
    Maar ik kweet niet. Mijn karakter is gewoon van als ik aan een anderhalf uur genoeg
    HB Dan ga ik niet 3 uur van te voren aankomen lopen. Maar ja wat jij doet is sowieso beter
    Niet daarvan. Een reden was dat mijn paspoort 6 maanden geldig was. Dacht kan wel gwn reizen
    Ik kom snel terug maar ik mocht het land niet uit. Met een paspoort die nog 6 maanden geldig was omdat ik alleen een enkeltje had.
    En die eerste vliegtuig die ik heb gemist hou ik liever voor me zelf
    Ik snap jou wel soms is het ook niet nodig, maar neem liever het zekere voor het onzekere
    Maar als het niet voorbestemd is kun je der zelfs 5 uur van te voren staan, gaat het als nog niet door..
    fiha khair in sha allah, het was niet voor jou voorbestemd en misschien is het ook wel beter zo
    It's not the eyes that are blind, but the hearts

  13. #13
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Na 1 x missen zorg ik ervoor dat ik er de volgende x er een halve dag van te voren ben. Wat t probleem dan ook zal zijn altijd beter op te lossen dan 1 uur van te voren waar nergens tijd voor is.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  14. #14
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Reis al 25 jaar met het vliegtuig. Eigenlijk nooit problemen mee gehad al hamdoelillah. Qua tijd zorg ik ervoor dat ik tenminste 3 uur eerder aanwezig ben. Maar dat heb ik bij alles, beter te vroeg dan te laat. Maar aangezien het niet aan de tijd lag, had je gewoon weer pech denk ik. Kol 7aja fiha khair.

  15. #15
    Bijna Lid

    Reacties
    5
    29-07-2017

    Anderhalf uur is beetje krap. Vooral in de zomer. En al helemaal als je het eerder hebt meegemaakt
    Maar je bent niet uniek!