+ Reageer
Pagina 3 van 3 EersteEerste 1 2 3
31 tot 43 van 43
    MVC Lid

Reacties
    580
    16-06-2016

Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    De rif heeft weer genoeg werk hasj coke en pillen kunnen ze voorloppig genoeg verkopen in tanger en de rifiaat worden er gratis bijgeleverd
    tja en ondertussen verkopen jullie je eigen kinderen aan die ara dieren. Denk je dat ze komen voor business? ze komen daar om kinderen te verkrachten en vrouwen te ******.

MVC Lid

Reacties
    3.564
    12-03-2007

Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    tja en ondertussen verkopen jullie je eigen kinderen aan die ara dieren. Denk je dat ze komen voor business? ze komen daar om kinderen te verkrachten en vrouwen te ******.
    jij bent ook zo een, een wallen girl, bent zen9a, lees je reacties hier onder, shame on you vieze vrouwtje .

Haha dit is echt waargebeurd. Stel je eens voor dat hij gewoon met zijn hiv veel Marokkanen neukte vooral veel mannen die niet uit de kast zijn en een vrouw hebben dan kunnen zij ook hiv oplopen. Je wilt niet weten hoeveel Marokkanen hun kontje weggeven. Een Nederlandse homo liet mij ooit whatsapp gesprekken zien van Marokkanen uit mijn buurt waaarvan ik het totaal niet verwachtte
    Ts wil Marokkanen waarschuwen die kontje weggeven. Zolang je dat niet doet hoef je geen zorgen te maken. Ik kwam ook een keer in de trein een dronken homo tegen en hij ging tegenover mij zitten en ging zich voorstellen en vroeg waar ik vandaan kwam en toen vertelde hij mij dat hij gek was op mocros en daarna begon hij zijn levensverhaal te vertellen dat hij hiv had. Iedereen in de trein keek ons aan en ik wilde snel uitstappen.
    als ik ongesteld ben en ik loop toevallig in de stad en heb ik zin in eten dan loop ik ergens binnen en ga lekker eten. Echt overdreven schaamtecultuur allemaal nee dat mag niet zoiets doe je toch niet zeggen ze en ik zeg. Fuck you let op jezelf
    Je bent altijd de winnaar zemmer

Oké zemmer
    Ras al ghul valt op mannen is niet erg hoor we leven in Nederland je mag best uit de kast komen. Het wordt eens tijd na zoveel kontgaten te hebben geneukt. Veel Marokkaanse zenmers in Nederland maar ook in Marokko alleen daar doen ze het stiekem en hier komen er steeds meer uit de kast. Wat een vrijheid moet je ook gebruik van maken ipv stiekem en schijnheilig doen
    Helemaal met je eens ze werken gewoon voor hun geld. Het is ook een zwaar beroep. Mannen hier zijn niet seksueel gefrustreerd als in Arabische landen dus we mogen trots zijn op onze hoeren
    Moeten ze lekker zelf weten toch. Dat is haar beroep. Maar ik begrijp dat je dus alle vrouwen een **** is volgens jou dat weet ik dat je een zemmer bent die nog uit de kast moet komen
    hij heeft ook seks gehad met pim. Hij plaatst het continue hij moet zijn verhaal kwijt, aangezien hij het niet aan zijn familie of vrienden kan vertellen.
    jij aanbidt deze mensen. Je ziet zo diep in hun woestijnreet dat je de weg kwijt bent.
    TDM de mannen in Arabische landen zijn nog erger ze hoeven je blote voeten alleen te zien dat worden ze helemaal geil. Dit meen ik echt serieus de mannen daar zijn seksueel gefrustreerd een vrouw op straat zelfs bedekt en al krijgt de nodige aandacht van die mannen. De mannen in het westen zijn vrouwen gewend en hoeven ook niet overdreven te reageren op vrouwen.
    Haha dit is echt waargebeurd. Marokkanen hebben een schaamtecultuur is niet erg maar stel je voor dat je een man hebt die stiekem s avonds met andere mannen bonkt. Dat lijkt mij echt erg
    Kritiek ontvangen, is gratis advies om jezelf te verbeteren

Verbannen

Reacties
    6.588
    29-03-2015

Als het aan azulisten ligt dan is niemand welkom. Ze zijn de hele tijd boos op iedereen omdat zij de slachtoffer zijn van het arabisme

yoonus

Reacties
    1.878
    08-02-2015

Na deze kleine selectie reacties... Wat een walgelijk type falsche mensch ben je toch @Gigi7

MVC Lid

Reacties
    149
    04-07-2017

Als ik die mannen in jurken zie, dan denk ik, jammer dat de Sharia niet geldt. Typisch he, hele strenge islamitische wetgeving, maar die geldt niet voor het koningshuis e.d. Vind je het gek dat er mensen zijn die de islam de rug keren. Als je ziet hoe deze mensen omgaan met de huisslaven uit India, Pakistan Bangladesh etc. Zum Kotsen. En dan nemen ze hun eigen gouden kraantjes vaak mee, stelletjes leeghoofden. Inderdaad de Marokkaanse koningshuis is altijd een thuishaven geweest van dictators en maffia. Ik zou er geen traan om laten als we deze gasten uit het Midden Oosten niet meer naar Marokko zouden komen.

Verbannen

Reacties
    6.588
    29-03-2015

Iedereen is welkom in marokko

المغاربة

Reacties
    3.417
    16-03-2013

laat ze lkkr geld in de economie pompen, jaren lang heeft zuid-spanje hiervan geprofiteerd. Nu is het lkkr de beurt aan noord-marokko om hiervan te profiteren...
    المغاربة حتى الموت

Verbannen

Reacties
    6.588
    29-03-2015

Citaat Geplaatst door Gizou020 Bekijk reactie
    laat ze lkkr geld in de economie pompen, jaren lang heeft zuid-spanje hiervan geprofiteerd. Nu is het lkkr de beurt aan noord-marokko om hiervan te profiteren...
    Wallahila

MVC Lid

Reacties
    3.564
    12-03-2007

gigi7 durft niet meer hier te komen

.

Reacties
    966
    25-05-2017

Citaat Geplaatst door elzhar8 Bekijk reactie
    Gigi7 berggeit rifijnse homotje je zusje spreid haar benen voor negers voor lyca a hondje
    Is jouw vader de baas van M.nl?? zie je al een week alles en iedereen beledigen zonder verbannen te worden ,, apart

Verbannen

Reacties
    6.588
    29-03-2015

Citaat Geplaatst door Catenaccio- Bekijk reactie
    Is jouw vader de baas van M.nl?? zie je al een week alles en iedereen beledigen zonder verbannen te worden ,, apart

bij de les blijven

Reacties
    41
    14-07-2017

Citaat Geplaatst door Gizou020 Bekijk reactie
    Hotel Mirage staat bekend bij de Royals. Willem Alexander en Maxima hebben daar ook met veel plezier gezeten. En vele andere staatshoofden en bekende acteurs etc ...
    Maar fam. Saud heeft meer dan alleen de Mirage afgehuurd.
    Dat wordt id kassa voor de lokale bevolking.

MVC Lid

Reacties
    3.564
    12-03-2007

Citaat Geplaatst door Marokko-nl-Imam Bekijk reactie
    Hotel Mirage staat bekend bij de Royals. Willem Alexander en Maxima hebben daar ook met veel plezier gezeten. En vele andere staatshoofden en bekende acteurs etc ...
    Maar fam. Saud heeft meer dan alleen de Mirage afgehuurd.
    Dat wordt id kassa voor de lokale bevolking.
    la miraje is van een zailaji die in nederland was als gast arbeider, ahmed sha9or