1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    100
    19-02-2015

    Nogmaals ik verheerlijk niemand en geen groep.

    En moge Allaah ons leiden en mij laten opwekken naast de sadiqeen, shuhada, salihieen en anbiya amin
    ام حفصه
    Ummi Hafsah

    Sabran ya nafsi

    Getrouwd.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Citaat Geplaatst door Kurdi Bekijk reactie
    Die heb k niet en dat hoeft ook niet.
    Dat dacht ik al ... Dus een majhoel gekozen door majahiel en gevolgd door majahiel zoals jij ... noem je dat een Khaliefah?!

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    100
    19-02-2015

    Ik persoonlijk ken de namen niet. Blijf maar lekker roddelen want een gunst voor hun.
    ام حفصه
    Ummi Hafsah

    Sabran ya nafsi

    Getrouwd.

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    869
    23-07-2016

    Die het zn eigen geloze denk ik

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    869
    23-07-2016

    Die het zn eigen geloke denk ik

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    869
    23-07-2016

    Die het zn eigen gekoze denk ik

  7. #37
    bij de les blijven

    Reacties
    257
    14-07-2017

    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    En de oorlog verklaren aan de HELE WERELD op een paard is geen dwaasheid ... ?
    Ze hebben tegenwoordig ook drones en zelf rijdende kami kaze auto's.
    Je loopt achter knul.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    2.199
    24-02-2013

    Zijn er geen grotere dwazen als jullie alleen junks criminelen trekken ze aan.
    Hun hadden gedacht Allah gaat hun de overwinning schenken djuhala
    AUB niet PM-en ivm naderende ramadan en erna ook niet

  9. #39
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Moge Allaah die Baghdadi vernederen en compleet vernietigen samen met zijn soortgenoten. Amien

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Moge Allah de rwaffa die de straat op gaan vernederden , moge Allah de rwaffa die marokko in een iraq willen veranderen vernederen.

    Moge Allah de ondankbare rwaffa vernederen . Moge Allah de rwaffa opstandelingen vernederen.

  11. #41

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    100
    19-02-2015

    Moge Allah jullie laten opstaan naast jullie taghoet die jullie aanbidden amin
    ام حفصه
    Ummi Hafsah

    Sabran ya nafsi

    Getrouwd.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Kurdi Bekijk reactie
    Moge Allah jullie laten opstaan naast jullie taghoet die jullie aanbidden amin
    moga Allah jou opwekken met de hoofden afhakers en de moordensaarsmvan isis. Moge Allah jou opwekken met de moordenaars van de moslims .....waarom laten jullie onschuldige moslims niet vluchten can de oorlog en de bommen .......vele moslims mochten mosul niet ontvluchten vrouwen en kinderen moeten in hun huizen blijven terwijl de bommen vallen.....vieze smerige moordenaars,,,,is dit de khilafa voor de moslims? Moeten alle moslims hijra maken naar deze khilafa ?

    Willen jullie vechten! Geen probleem vecht maar,,,,,maar laat de onschuldige moslims vluchten als zij dat willen...waarom moeten ze in hin huizen blijven en als mensleijke schild dienen voor beesten zoals jullie

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    100
    19-02-2015

    Nogmaals ik verheerlijk niemand en geen groep.
    ام حفصه
    Ummi Hafsah

    Sabran ya nafsi

    Getrouwd.

  15. #45
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Moge Allah de rwaffa die de straat op gaan vernederden , moge Allah de rwaffa die marokko in een iraq willen veranderen vernederen.

    Moge Allah de ondankbare rwaffa vernederen . Moge Allah de rwaffa opstandelingen vernederen.
    Er staan ook arabische/darija marokkanen op in Marokko om zafzafi te steunen. Zoals er imazighen zijn die zagzafi en co steunen (genoeg zijn djoehaal en willen enkel hun rechten maar doen het op een foute wijze eisen) zijn er ook Arabisch/Darija Marokkanen die dit steunen en fitna willen. In plaats van je pijlen enkel richten op een volk zoals de imazighen, richt je spraak jegens een IEDER die in Marokko fitna wil veroorzaken.

    Moge Allaah ALLE mensen vernederen die fitna in Marokko of in andere moslim landen wil veroorzaken en onveiligheid en bloedvergiet wil brengen in het land. Amien!

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”