1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    100
    19-02-2015

    Nee hoor dat is niet waar volgens hun ideologie bestaan er wel moslimlanden,landen waarin de moslims in meerderheid zijn.
    ام حفصه
    Ummi Hafsah

    Sabran ya nafsi

    Getrouwd.

  2. #62
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Deen Bekijk reactie
    Moge Allaah subhanna wa ta ala met alle moordenaars afhandelen.

    ISIS is vergeleken de rest van de moslim landen eigenlijk best lief. Maar iedereen zal op zijn fouten de dag des Oordels berekent worden.

    Maar zij zijn altijd nog beter dan dan mushrikeen en kuffaar. Moge Allaah hen daar in Iraq laten overwinnen over de Shia.

    (dikgedrukte woord alvast voor dat mensen het verkeerd begrijpen.)

    Ik ben bari van hun moorden op de moslims. Ik hou van hun jihaad tegen de mushrikeen .
    Wat doen moslim landen wat erger is dan ISIS en co? Noem eens de landen op en wat zij doen? Ben benieuwd.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    1.113
    25-09-2014

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Wat doen moslim landen wat erger is dan ISIS en co? Noem eens de landen op en wat zij doen? Ben benieuwd.
    Het shia regime dat door de VS in Irak is aangesteld en door door jou geleerden als rechtmatige regering is erkend die gehoorzaamd moet worden bijv.
    Zijn de slachtingen op de soenieten jou soms ontgaan? Oh, ja. De ruim miljoen soenieten in Irak die door de vs en de shia zijn uitgemoord is een kleine bijzaak waar de echte salafi moslim geen aandacht aan dient te besteden. Het zijn die paar honderd doden die op naam van Isis staan die er toe doen en waar de echte voorbeeld salafi's moord en brand om van de daken schreeuwen.

    Het zit jullie nu kennelijk ook even mee omdat de soenieten door jullie amirul mumineen in saoedie en enkele andere landen in grote getale worden gedood in syrie en irak. Des te meer bloedvergieten jullie bij isis op de lijst kunnen bijschrijven.

    In deze tijd waarin de leugen overheerst is het makkelijk om zieke en hypocriete standpunten te verdedigen, maar alhamdulillah voor de geloven zal het yaum al qiyama er anders aan toe gaan. Op die dag zullen de echte massamoordenaars ontmaskerd worden en verantwoordelijk worden gehouden voor al hun daden, en niet alleen zij maar ook de salafi's die hen ideologisch bijstonden en hun misdaden in de schoenen van hun medestanders schoven. Ook zij zullen verantwoordelijkheid moeten dragen voor elke druppel bloed van elke onschuldig ziel die is gevloeid, en geloof mij, dat zijn een hoop meer druppels dan waar isis zich voor moet verantwoorden.
    Wil jij ook de Marokkaanse koning steunen? Bekijk dit even!
    https://youtu.be/_rB4HkSYodY

  4. #64
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Clear Bekijk reactie
    Het shia regime dat door de VS in Irak is aangesteld en door door jou geleerden als rechtmatige regering is erkend die gehoorzaamd moet worden bijv.
    Zijn de slachtingen op de soenieten jou soms ontgaan? Oh, ja. De ruim miljoen soenieten in Irak die door de vs en de shia zijn uitgemoord is een kleine bijzaak waar de echte salafi moslim geen aandacht aan dient te besteden. Het zijn die paar honderd doden die op naam van Isis staan die er toe doen en waar de echte voorbeeld salafi's moord en brand om van de daken schreeuwen.

    Het zit jullie nu kennelijk ook even mee omdat de soenieten door jullie amirul mumineen in saoedie en enkele andere landen in grote getale worden gedood in syrie en irak. Des te meer bloedvergieten jullie bij isis op de lijst kunnen bijschrijven.

    In deze tijd waarin de leugen overheerst is het makkelijk om zieke en hypocriete standpunten te verdedigen, maar alhamdulillah voor de geloven zal het yaum al qiyama er anders aan toe gaan. Op die dag zullen de echte massamoordenaars ontmaskerd worden en verantwoordelijk worden gehouden voor al hun daden, en niet alleen zij maar ook de salafi's die hen ideologisch bijstonden en hun misdaden in de schoenen van hun medestanders schoven. Ook zij zullen verantwoordelijkheid moeten dragen voor elke druppel bloed van elke onschuldig ziel die is gevloeid, en geloof mij, dat zijn een hoop meer druppels dan waar isis zich voor moet verantwoorden.
    Noem namen op van de moslim landen die erger zijn dan ISIS en co.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    1.113
    25-09-2014

    Saoedie die van dag 1 bij de inval van Irak betrokken is doormiddel van het aanbieden van vliegvelden voor de Amerikaanse straaljagers. Tegenwoordig doen ze mee met bombarderen. De aantallen die hierbij om het leven zijn gekomen kan je niet vergelijken met de aantallen die isis op z'n naam heeft staan. Bovendien is het ontstaan van isis een directe gevolg van de invasie in Irak, en waar Saoedie dus vanaf dag 1 betrokken bij was.

    Ga dus maar nadenken hoe je je op.de dag des oordeels gaat verantwoorden voor je steun aan dat regime dat een groot aandeel heeft in het bloed van meer dan een miljoen onschuldige soennieten.
    Wil jij ook de Marokkaanse koning steunen? Bekijk dit even!
    https://youtu.be/_rB4HkSYodY

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    144
    15-05-2017

    Citaat Geplaatst door Clear Bekijk reactie

    In deze tijd waarin de leugen overheerst is het makkelijk om zieke en hypocriete standpunten te verdedigen, maar alhamdulillah voor de geloven zal het yaum al qiyama er anders aan toe gaan. Op die dag zullen de echte massamoordenaars ontmaskerd worden en verantwoordelijk worden gehouden voor al hun daden, en niet alleen zij maar ook de salafi's die hen ideologisch bijstonden en hun misdaden in de schoenen van hun medestanders schoven. Ook zij zullen verantwoordelijkheid moeten dragen voor elke druppel bloed van elke onschuldig ziel die is gevloeid, en geloof mij, dat zijn een hoop meer druppels dan waar isis zich voor moet verantwoorden.
    Broeder als je ziet hoe blind, doof en stom sommige zijn, dan kan je niks anders dan Allah vragen om bescherming tegen zulke blindheid. Wal Allahu al Mu'stan

    Sommige proberen blijkbaar expres dit soort discussies uit te lokken zodat ze hun helpers van onder de mushrikin zoals de aivd kunnen inschakelen om andere moslims op te pakken, zodat zij opgesloten worden en berecht worden door de kufr wetgeving.

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Ik ga even de Aivd contacteren. Zieke geesten hier die achter slot en grendel moeten.

  7. #67
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Saoudie is wel degelijk ook betrokken en een bondgenoot (geweest).

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    100
    19-02-2015

    Raap me op aub. Ya ukhty moge Allah je genadig zijn.. mekka aanvallen? Geloof je het zelf?

    En idd als je eens zou verdiepen dan zou je weten wie de kuffar helpt tegen de moslim 1 van de nawaqid al islam zijn. Ik blijf je zuster hoe erg je baraa tegen de moslims ook hebt dus kijk uit met zulke zaken.

    En misschien moeten jullie stoppen met fabeltjes geloven.
    Wil jij zeggen dat mijn familie prostituees zijn? Khayr in sja Allah kan je bewijs sturen voor al de beschuldigingen barakAllahufeeki x

    En kunnen jullie ophouden met het zeggen dat ze takfeer doen op geleerden ect. Want ze doen dat niet. Er zijn wel takfiris onder de mensen daar maar die worden aangepakt.

    Is het niet beter als we stoppen met discusseren en beschuldigen.. want a zolang ze geen shirk of kufr begaan blijven ze je broeders en zusters of je het wilt of niet. Dus ik zeg het voor jou stop met zomaar dingen roepen of zeggen want het valt onder lasteren.

    Wallaahi ik hou van mijn broeders en zusters omwille van Allaah..
    Allah zal tussen onze meningsverschillen oordelen in sha Allah tot die tijd hou je ogen open, en volg niet zomaar dingen uit je hawa.

    Nogmaals misschien is het beter om te stoppen met discusseren want het leid toch nergens naar toe alleen naar afgunst en haat tegenover elkaar.
    ام حفصه
    Ummi Hafsah

    Sabran ya nafsi

    Getrouwd.

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    100
    19-02-2015

    Nogmaals, omdat er blijkbaar hier mensen zijn die met gemak hun broeders en zusters bij de kuffar kunnen aangeven en er laatste tijd veel worden opgepakt voor het plaatsen van hun mening of reacties. IK VERHEERLIJK GEEN GROEP EN NIEMAND. ik neem het voor niemand op, ik ben tegen lasteren en roddelen.
    ام حفصه
    Ummi Hafsah

    Sabran ya nafsi

    Getrouwd.

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    3.890
    08-12-2013

    Zowel ISIS als de coalitie van islamitische bondgenoten van Amerika zijn de vijand van onze oemmah. Een moslim met verstand ziet dat beide partijen deze oemmah aan het vernietigen is.

  11. #71
    Dat zit wel snor ~

    Reacties
    823
    22-02-2017

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    de rafidah zijn vele malen erger dan de isis moordenaars ......de moslims van iraq hadden het al moeilijk onder de rafidah en toen kwam isis de moordenaars om er een schepje boven op te doen
    Hiermee ga ik akkoord. De Rafidah zijn Mu'tazili in 'Aqeedah en met deze 'Aqeedah zijn zij de leraren van de khawarij, daarom winnen ze het van de khawarij - omdat de Rafidah hun doelen beter ideologisch onderbouwt hebben.

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Kurdi Bekijk reactie
    Nogmaals, omdat er blijkbaar hier mensen zijn die met gemak hun broeders en zusters bij de kuffar kunnen aangeven en er laatste tijd veel worden opgepakt voor het plaatsen van hun mening of reacties. IK VERHEERLIJK GEEN GROEP EN NIEMAND. ik neem het voor niemand op, ik ben tegen lasteren en roddelen.
    stuur die laffa man can je naar het kalifaat,....ipv van hier bet voor al baghdadi op te nemen ,,,en in de avond in je warme bedje dicht tegen je man aan liggen,,, ,goed praten hoe die bloeddorstige isis moordenaars de moslims af slachten en ondertusssn samen met die laffa man van je van de VEILLIGHEID hier in nedeland te genieten ,,,,,

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    100
    19-02-2015

    Khayr in sja Allah. Moge Allah ons leiden amin.. ik vind zulke beschuldigingen en die aanval echt heel erg wallahi het geeft me verdriet.

    En ik ben zeker tegen dat er meisjes ect. daar naar toegaan, en je ziet mij hier niet zeggen dat je daar naar toe moet gaan

    En als wat je zegt waar is niemand zal dat goedkeuren jammer genoeg zeggen zelfs de nieuws van dr kuffar dat die seksslaven verhaal een fanel van iran was.

    Ik laat het hierbij. Moge Allah ons leiden amin

    Ps zoek de nawaqid al islam op als je open staat voor kennis.

    السلام عليكم ورحمة الله ورحمة الله وبركاته
    ام حفصه
    Ummi Hafsah

    Sabran ya nafsi

    Getrouwd.

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    100
    19-02-2015

    Hou mijn man erbuiten je kent mij niet. Wat een akhlaaq
    ام حفصه
    Ummi Hafsah

    Sabran ya nafsi

    Getrouwd.

  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Kurdi Bekijk reactie
    Raap me op aub. Ya ukhty moge Allah je genadig zijn.. mekka aanvallen? Geloof je het zelf?

    En idd als je eens zou verdiepen dan zou je weten wie de kuffar helpt tegen de moslim 1 van de nawaqid al islam zijn. Ik blijf je zuster hoe erg je baraa tegen de moslims ook hebt dus kijk uit met zulke zaken.

    En misschien moeten jullie stoppen met fabeltjes geloven.
    Wil jij zeggen dat mijn familie prostituees zijn? Khayr in sja Allah kan je bewijs sturen voor al de beschuldigingen barakAllahufeeki x

    En kunnen jullie ophouden met het zeggen dat ze takfeer doen op geleerden ect. Want ze doen dat niet. Er zijn wel takfiris onder de mensen daar maar die worden aangepakt.

    Is het niet beter als we stoppen met discusseren en beschuldigen.. want a zolang ze geen shirk of kufr begaan blijven ze je broeders en zusters of je het wilt of niet. Dus ik zeg het voor jou stop met zomaar dingen roepen of zeggen want het valt onder lasteren.

    Wallaahi ik hou van mijn broeders en zusters omwille van Allaah..
    Allah zal tussen onze meningsverschillen oordelen in sha Allah tot die tijd hou je ogen open, en volg niet zomaar dingen uit je hawa.

    Nogmaals misschien is het beter om te stoppen met discusseren want het leid toch nergens naar toe alleen naar afgunst en haat tegenover elkaar.
    jullie houden niet van jullie broeders en zusters ,,,,je moorden moslim broeders en zusters uit ,,,,,,vuile vieze isis aanhanger ,,,,ga die laffe man van je naar de kalifaat sturen,,,,,,stuur die vieze stink rat naar het kalifaat,,
    ,,,vieze uitkering trekkers