1. #301
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Nou Abdars kun je jouw bewijzen brengen voor jouw valse beschuldgingen aan mijn adres ?

    En zeg ameen op mijn dua
    Heb je niet genoeg van al dat geflirt?
    Je hebt hem al 1000 en 1 keer op negeer gezet maar je blijft als een hoopje afval nog bij hem plakken Lol
    Wist wel dat je een hopeloze puber bent

  2. #302
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Deze mietjes denken dat ze mogen doen en laten met vrouwen wat ze kunnen. Dat zij recht hebben om te Liegen en beledigen op het internet en andere dingen, achter de schermen durven ze wel, in het echte leven had ik hen scheef laten lopen.
    Moge Allah jullie geven wat jullie verdienen Allahuma ameen.

    Vieze honden


    Clear, espirite, Abdars, m16 en miladboy005 en nog vele andere...

  3. #303
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    Hahaha kijk die fitna-geile trol van me met die mannelijke leden allemaal. Vele andere leden .... daar heb jij een A4tje voor nodig.
    Je bent de enige hier die zo'n extreme aandacht zoekt bij mannen.
    Je bent helemaal verrot. Als je van mij aandacht wil Prima, ik maak gehakt van je.



    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Ik geloof niet dat hij een gelovige is. Hij heeft veel leugens over mij gewoon echt verzonnen. Zoals dat ik berichten hier zou delen van een ene Nouman, en dat ik mannen privé uitnodig en dat ik hem heb gehackt en zijn vrouw mail. Ik zweer op Allah aza wa jall dat dit allemaal leugens zijn en vraag aan Allah de leugenaar te vervloeken en te verlammen Allahuma amin. Als hij zo doorgaat ga ik aangifte doen.
    Ik weet Abdars is een pisnicht en een grote varken die een vijand is van de moslims en de Islam, maar jij hebt hem verkeerd begrepen drol. Jij bent nu aan het liegen en draait de boel om. Dat jij hem hackte enzovoorts heeft hij niet gezegd, dat het wel gebeurd is, is een ander verhaal maar hij heeft geen namen genoemd.
    Ik weet hij is ook mijn vijand maar ik sta Altijd achter de Waarheid.
    Dus al je hawaa, onderbuikgevoelens en emoties die op hol zijn geslagen komt omdat je niet de tijd neemt om goed te lezen wat iemand zegt. Wat een kneus ben je toch ook

    By the way .... ik weet Tranen dat zweren bij jou niks is. Jij zweert vaak op leugens en dat is echt een verrotte eigenschap van je. Kap ermee oke?

  4. #304
    MVC Lid

    Reacties
    100
    19-02-2015

    Ik wou dus niet meer op m.nl komen en ik zal ook niet meer komen in sja Allāh. Maar beide kanten moeten Allāh vrezen stop het hier.

    Kijk hoe de ummah er aan toe Is, chaos overal en jullie maken elkaar hier kapot. Keer terug naar de Qoran en soennah.

    Schaamteloos. En een nasīha dat allereerst naar mezelf gericht is maar kennis begint met akhlaaq. Moge Allāh ons leiden amīn.

    En ya ukhty, dit is ver van hoe een moslima zich moet gedragen. Ben je boos? Ga zitten en anders liggen. Maar niet je zelf zo naar voren brengen want hoe je het wend of keert je blijft een vrouw ik begrijp dat woede de slechste in een mens naar boven kan halen maar klaar is genoeg.

    Als je je deen probeert te praktiseren weet dat je dan ook automatisch een voorbeeld bent voor andere. Dus laat mensen jullie niet uitlachen.

    We moeten ons zelf bezig houden met nuttig dingen. Ipv onze tong vervuilen.

    Oké, heb me zegje gedaan nogmaals ook naar mezelf toe allereerst maar we moeten Allāh Azzawajal vrezen en nadenken voor wie iets zeggen of doen. We moeten ons zelf bezig houden met onze akhira.

    السلام عليكم ورحمة وبركاته
    ام حفصه
    Ummi Hafsah

    Sabran ya nafsi

    Getrouwd.

  5. #305
    MVC Lid

    Reacties
    100
    19-02-2015

    En ukhty azeeza, mijn stukje nasīha die naar jou gericht is niet als een aanval zien احب في الله.
    ام حفصه
    Ummi Hafsah

    Sabran ya nafsi

    Getrouwd.

  6. #306
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Kurdi ik heb jouw reactie niet helemaal willen lezen, ik begrijp jouw sektegedrag wel en dat je wilt opkomen voor je takfiri broeders, Moge Allah jullie leiden.


    Ik snap niet dat jullie degenen die hier lopen schelden tegen een zuster en leugens over haar vertellen niet adviseren. Is het in jullie ogen normaal gedrag voor een broeder, dat hij zusters loopt uit te schelden en te beledigen, is het schandalig voor een zuster als zij achter de schermen hier iets van zegt.

    Moge Allah jullie leiden of zwaar vernederen Ameen. Wat een onrechtvaardige mensen zijn jullie toch. Is wel te begrijpen ze volgen de aqida van de murjia en khawarij, wallahie zo durven jullie geen van allen tegen me te praten in me gezicht, alleen maar een grote bek achter de schermen, allemaal mietjes.

    Moge Allah de leugenaars vervloeken Allahuma ameen.

  7. #307
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Mannen mogen schelden omdat ik een vrouw ben, wat is dit voor dwaling dat jullie volgen?? Een vrouw mag uitgescholden worden en jullie denken er zo makkelijk mee weg te komen. Ik had gehakt van jullie gemaakt als jullie dit tegen me zeiden in me gezicht. Ik had jullie opgevoed omdat jullie vanuit huis geen opvoeding hebben gekregen.

    Wat een gestoorde mensen zeg, denk maar niet dat je alle vrouwen kunt uitschelden en beledigen, als je dat bij mij doet ga ik je de grond inrammen.

  8. #308
    MVC Lid

    Reacties
    100
    19-02-2015

    Khayyr in sja Allah oekhti, om eerlijk te zijn kwam ik voor niemand op en was het ook voor hun bedoeld. En lasteren over een zuster is zeker niet normaal maar als Aischa radiaAllahuanha niet bespaard was gebleven, wie zijn wij dan?
    ام حفصه
    Ummi Hafsah

    Sabran ya nafsi

    Getrouwd.

  9. #309
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Moge Allah aza wa jall de leugenaars vervloeken Allahuma ameen.

  10. #310
    MVC Lid

    Reacties
    100
    19-02-2015

    Ik denk je hebt mijn tekst verkeerd begrepen, je moet jezelf gewoon verdedigen. Alleen je kon je reacties anders verwoorden khayr in sja Allāh. Je weet zelf wel beter, we zijn alle geen kleine kinderen meer.

    En jammer dat je hele tijd sekte en dwaling er heletijd bij noemt. We moeten altijd nederig blijven, en Allāh vragen om ons te leiden.
    ام حفصه
    Ummi Hafsah

    Sabran ya nafsi

    Getrouwd.

  11. #311
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    Citaat Geplaatst door m16 Bekijk reactie
    Ze noemt je een sektelid en jij gaat haar ukhti noemen? Heb je geen 3izza?
    Kijk profiel van fitna-geile trol Suhayla. Ze zijn vrienden geworden

  12. #312
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Iedereen die inzicht heeft ziet dat jullie sekteleden zijn, zo partijdig en gemeen, jullie helpen elkaar zelfs in zonde en overtreding en vallen andere moslims aan.

    Moge Allah jullie leiden of zwaar vernederen ameen.

    Maar zoals ik al tig keer zei: 'deze mietjes durven alleen achter de schermen hun grote mond open te trekken'

  13. #313
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017



    Sheykh ul-Islaam Ibnu Taymiyyah zei:

    ''Het is niet toegestaan dat een groep mensen zich verzamelen en in de vorm van sektevorming (elkaar) onvoorwaardelijk steun bieden. Dit in de zin dat zij elkaar steunen in zowel waarheid als valsheid''

    Bron: Djaami ul-Masaail 1/97

  14. #314
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Moge Allah de leugenaars zwaar straffen ameen.

  15. #315
    MVC Lid

    Reacties
    100
    19-02-2015

    Is niet dat ik geen 3izza heb, ik verwacht dat ze jonger dan ik is en met emotie reageerd.
    ام حفصه
    Ummi Hafsah

    Sabran ya nafsi

    Getrouwd.