+ Reageer
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
16 tot 27 van 27
    MVC Lid

Reacties
    23
    27-08-2009

[QUOTE=Hooked4Life;132663565]Je bent aan het doorslaan kereltje... laat die Pm van mij aan jou zien dan!! Kopie en paste het hier ajb..

Wollah zoals ik zei je bent een schande voor de Aitwayaers! Je zegt het niet, maar bedoeld het wel, je bent opzoek naar een man! Heb je ook vrouwelijke accounts? Ik denk het namelijk wel.. en reageer je dan ook op je eigen zielige oproepen? Bij elke tekst wordt je zieliger en wanhopiger.. en leer Nederlands schrijven, ik puzzel liever in de krant!

Je hebt het weer over twee tegengestelden... en de moderators heb ik al benaderd, dus je kan snel uit je coconnetje komen. En waar neem ik het op voor een vrouw?? HIER KIJKEN GEEN VROUWEN a smêt!!

I: Nog iets wat zeker niet voor je mannelijkheid spreekt zijn die drie 'x'

ik heb mannelijke en vrouwelijke accounts. Alle oproepen waar contact wordt gezocht zijn van mij. Maar ik zie dat je nu wat later online komt gaat goeie kant op.

alsof ik jou prive berichten ga bewaren. stuur maar nog eentje of kijk bij je verzonden berichten stuur het nog een keer dat plak ik zeker hier op amies an kachba niet meer en niet minder

MVC Lid

Reacties
    26
    17-04-2017

Gevoelige snaar? Blijkbaar wel! Blijkt uit je schelden, maar zo klein als een stofdeeltje wanneer het erop aankomt.. je zit vol leugens, onzin en stront. Wollah je hebt een zielig leventje! En is dat een soort verkapte versierpoging ofso? '...stuur maar nog ééntje'??

Met zo'n vrouw zal je nog kinderen krijgen, dat is namelijk het enig soort 'vrouw' bij wie je wanhopige oproepen gehoor vinden.

Je hoeft je geen zorgen te maken om wanneer ik online kom, bewaar die bezorgdheid voor je 'maatje'! Kan je hem al ijsberend opwachten en goed vertellen hoe je erover denkt, wanneer hij naar je thuiskomt.. en jij hem (natuurlijk!) weer vergeeft. Vraag de moderators of je m'n berichten terug kan halen, plak ze hier..

J: Ondertussen staan je wanhopige oproepen (oa die van man00 Hahaha man!) hier nog steeds.. a rhem!

MVC Lid

Reacties
    23
    27-08-2009

Heb geen gevoelige snaar hoor je mag alles eruit gooien wat je wilt zeggen. Vind het alleen jammer dat je pas laat in de nacht reageer dat zegt ook iets over jou. Wie is er dan zielig? Ken geen lid die alleen snacht ff stiekem online komt a drol dat je bent zelfs een drol heeft meer waarde dan heel jouw mislukte lichaam.

En mbt overige accounts zou ik die zelf benaderen en vragen waarom het niet is verwijderd zo maak je dan nog meer vrienden. Maar ik snap wel heel jouw frustaties het gaat jouw niet om mijn account oid je bent gewoon bang dat een van mijn oproep jouw zus of nicht raakt en ze dan in mijn handen terecht komt want je weet hoe stout ze kunnen zijn. Nou ik zou zeggen praat gewoon met ze en blijf praten misschien dat ze ooit wel normaal gaan doen en niet overal en met iedereen de bed induideken jeetje je zou maar zo een hoerige familie hebben!

Nou tot vannacht dan maar weer

MVC Lid

Reacties
    26
    17-04-2017

?? Jammer dat ik pas laat in de nacht reageer?? Je moet je geen zorgen maken om mij en wat ik doe, dom schaap. Maak jij je maar zorgen om waarom er geen echte reacties komen op je tientallen oproepen van minimaal net zoveel accounts. Over zielig zijn gesproken, je bent sinds 2009 lid en nog zit je hier als een internet-prostituee hele dagen naar een slachtoffer te zoeken.. is er ook maar één (nog) dom(mer) schaap in je stronthoop van onzin en leugens getrapt, zowel mannen als 'je vrouwen'? Je weet niks en je reageert als een klein, onzeker en seksueel gefrustreerd mannetje. Dat is zeker de reden waarom je nu die ziekelijke afwijking hebt, waarom je opzoek bent naar een man! ...voelde je toen niet beschermd en veilig? Was hij te wild, te ruig voor je? Of verliet hij je plotseling? En nu zoek je een paar grote sterke armen die je kunnen beschermen tegen de boze harde buitenwereld..

Afgaande op hoe je praat, denk ik ook wel te weten hoe de 'vrouwen' uit je omgeving zijn, dat verklaart en verduidelijkt het eerdere beeld van je, namelijk dat je een homoseksueel bent, die maar niet openlijk voor z'n gevoelens durft uit te komen. Zoek je daarom een 'vrouw die zichzelf kan zijn'?... voel je je al langer vrouw? Het enig lid wat jij kent, neem je graag tot je!

K: Doe onder andere ook wat aan je Nederlands, of zet in ieder geval je spellingscontrole aan. Is best beschamend..

Abekoy

Reacties
    376
    01-12-2011

Hahah kzeg toch deze homo zat mij laatst prive berichten te sturen. Zovan gun me wat telefoonnummers van slutjes.
    Ien3er abeshoen n yemek a aytwayer d zeb. Ayazamriew.

MVC Lid

Reacties
    23
    27-08-2009

Citaat Geplaatst door gezelligegast Bekijk reactie
    Hahah kzeg toch deze homo zat mij laatst prive berichten te sturen. Zovan gun me wat telefoonnummers van slutjes.
    Ien3er abeshoen n yemek a aytwayer d zeb. Ayazamriew.
    hhhhh oke dit is jouw 2e account dus he he ik zei het toch ooit komt de aap wel uit de mouw. Overdag log je in als gezellige gast zehma je bent gezellig en in de nachtelijke uren als Hooked4Life. Dit wordt leuker. Overigens dat ik mijn Nederlands beter kan geef ik toe ik moest me naar jouw niv verlagen dacht anders ga je mij weer lastig vallen wat bedoel je daarmee en wat bedoel je daarmee. Want laten we eerlijk wezen een beetje geschoolde persoon zie ik niet alleen in de nachten online komen. En over homos gesproken dat jij graag plakt zegt ook al genoeg. Ik zal het je allemaal ff kort samenvatten emies an kechba ik geef je geen nrs van dames en ik val ook niet op jouw soort en kom nou eens met wat nieuws. Elke reactie van je val je in herhaling nu weten we dat wel kom met iets nieuws oke. Oh ja en mocht ik toch een pm ontvangen laat ik je die even zien voordat het je zusje of nischje is dat wil ik dan wel met jou afspreken.

MVC Lid

Reacties
    23
    27-08-2009

Citaat Geplaatst door Hooked4Life Bekijk reactie
    ?? Jammer dat ik pas laat in de nacht reageer?? Je moet je geen zorgen maken om mij en wat ik doe, dom schaap. Maak jij je maar zorgen om waarom er geen echte reacties komen op je tientallen oproepen van minimaal net zoveel accounts. Over zielig zijn gesproken, je bent sinds 2009 lid en nog zit je hier als een internet-prostituee hele dagen naar een slachtoffer te zoeken.. is er ook maar één (nog) dom(mer) schaap in je stronthoop van onzin en leugens getrapt, zowel mannen als 'je vrouwen'? Je weet niks en je reageert als een klein, onzeker en seksueel gefrustreerd mannetje. Dat is zeker de reden waarom je nu die ziekelijke afwijking hebt, waarom je opzoek bent naar een man! ...voelde je toen niet beschermd en veilig? Was hij te wild, te ruig voor je? Of verliet hij je plotseling? En nu zoek je een paar grote sterke armen die je kunnen beschermen tegen de boze harde buitenwereld..

Afgaande op hoe je praat, denk ik ook wel te weten hoe de 'vrouwen' uit je omgeving zijn, dat verklaart en verduidelijkt het eerdere beeld van je, namelijk dat je een homoseksueel bent, die maar niet openlijk voor z'n gevoelens durft uit te komen. Zoek je daarom een 'vrouw die zichzelf kan zijn'?... voel je je al langer vrouw? Het enig lid wat jij kent, neem je graag tot je!

K: Doe onder andere ook wat aan je Nederlands, of zet in ieder geval je spellingscontrole aan. Is best beschamend..
    nnnnh oke dit is jouw 2e account dus he he ik zei het toch ooit komt de aap wel uit de mouw. Overdag log je in als gezellige gast zehma je bent gezellig en in de nachtelijke uren als Hooked4Life. Dit wordt leuker. Overigens dat ik mijn Nederlands beter kan geef ik toe ik moest me naar jouw niv verlagen dacht anders ga je mij weer lastig vallen wat bedoel je daarmee en wat bedoel je daarmee. Want laten we eerlijk wezen een beetje geschoolde persoon zie ik niet alleen in de nachten online komen. En over homos gesproken dat jij graag plakt zegt ook al genoeg. Ik zal het je allemaal ff kort samenvatten emies an kechba ik geef je geen nrs van dames en ik val ook niet op jouw soort en kom nou eens met wat nieuws. Elke reactie van je val je in herhaling nu weten we dat wel kom met iets nieuws oke. Oh ja en mocht ik toch een pm ontvangen laat ik je die even zien voordat het je zusje of nischje is dat wil ik dan wel met jou afspreken.

Abekoy

Reacties
    376
    01-12-2011

Hahaha mijn 2e account sir n3el diend yemak a zemmel. Ik ben jou niet met je man00 en dikkeMann accountnamen. Kenker smerige awayagher wannabee. Jij bent izan dat ben jij nrt zoals je moeder die je dikgebracht heeft

MVC Lid

Reacties
    23
    27-08-2009

Hhhhhhhh a mie an kachba nu ook overdag online te komen zodat men denkt dat je iemand anders bent hhhhhh wat je ook doet we etten het al. Maar dus nu heb ik 3 accounts hhhh hmm je bent erbijna heb er nog 4 kom er maar achter dan heb je een prijs. Prijs wordt gangbang met je ma of zusjes afhankelijk hoe snel je erachter komt. Fijn weekend

MVC Lid

Reacties
    26
    17-04-2017

Dit klein zielig bergje vleesgeworden wanhoop van samengeklonterd uitgedroogde stront, luizen en haren spiegelt de werkelijkheid aan zijn eigen fantasie. Zoals hijzelf en zijn omgeving is, denkt hij dat anderen ook zo zijn.

Gordon, zolang jij je oproepen expres bij de verkeerde pagina's zet, zal je dit soort reacties krijgen, maar dat vind je niet erg. Je gaat van dingen uit die je pet te boven gaan, nee niet je met strontbesmeurde en gestolen neppe oude Gucci petje (ja ik noem je ook smerig, een dief en fake!). Ik heb het over de aannames die je doet, op onverklaarbare wijze samengesteld, net als je woorden die zgn zinnen voorstellen! Paul, het kost gewoon tijd om je onzin te ontcijferen, want het gaat nergens over. Je bakt er niks van, en ik maar denken dat jullie homoseksuelen goed kunnen bakken en koken..

Duidelijk dat je een seksueel trauma hebt meegemaakt, of achter iets bent gekomen/hebt gezien waardoor je je nu zo gedraagt en onzin uitkraamt. Heeft je oude buurman zich aan je vergrepen? Koester(de) je onbeantwoorde gevoelens voor bepaalde familieleden van je? Daar komt namelijk dat gescheld vandaan! Of was je voetbalcoach iets te handtastelijk, moest je noodgedwongen stoppen met voetballen en zag je je zgn prof-debuut in een bruin uhh zwart gat verdwijnen? Ben je daarom nu zo naarstig opzoek naar ballen? Ik heb een zeer sterk vermoeden, en waarschijnlijk ga je dat in je volgende samenstelling van verkeerde aannames, opgekropte woede en (seksuele) frustraties laten blijken.

L: Ik neem niks van jouw aan, zelfs geen fijn weekend!

Abekoy

Reacties
    376
    01-12-2011

Citaat Geplaatst door AITWAYER Bekijk reactie
    Hhhhhhhh a mie an kachba nu ook overdag online te komen zodat men denkt dat je iemand anders bent hhhhhh wat je ook doet we etten het al. Maar dus nu heb ik 3 accounts hhhh hmm je bent erbijna heb er nog 4 kom er maar achter dan heb je een prijs. Prijs wordt gangbang met je ma of zusjes afhankelijk hoe snel je erachter komt. Fijn weekend
    Hhhhhh tabon djemak a zammel. Je topic is verneukt. Geen enkele eenzame kehba wil je pmen. Dus ga je mij pmen eteshed yemek insha allah a mis n shiga

MVC Lid

Reacties
    23
    27-08-2009

Ajihh nu ga ik echt niet op allebei je toics reageren amies en kachba. Ik zorg overdag dat mijm oproep bovenan weer komt en jij snachts kijk daar wil ik je voor bedanken. En wat je zet over kechba die niet reageren ahsouma a arjour dat over ze zeggen het zijn je zusjes of nichtjes niet vervloekte hoerige familie dus ff oppassen op je taalgebruik anders zeg ik het tegen je ma vanavond tijdens de gangbang jammie jammie die kan ook stout zijn zeg