+ Reageer
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 27
    MVC Lid

Reacties
    23
    27-08-2009

Deze oproep is gericht aan een eenzame Tawayets

Asalamoehalejkum

Bent u ook eenzaam en wil je jezelf kunnen zijn?

En en heb je ook behoefte aan leuk, gezellig, spannend contact met een awajerer?

Leeftijd in ieder geval iemand die al is uitgepuberd.

Stuurt u mij dan een berichtje

Wie weet tot snel

Asalamoehalejkum

MVC Lid

Reacties
    23
    27-08-2009

Ajih

MVC Lid

Reacties
    26
    17-04-2017

De reden dat je (nog) geen contact hebt is omdat je je oproep bij 'man zoekt vrouw' moet plaatsen... en ajb niet schijnheilig doen met Islamitische groet, terwijl je intentie alles behalve Islamitisch is!!

MVC Lid

Reacties
    23
    27-08-2009

Citaat Geplaatst door Hooked4Life Bekijk reactie
    De reden dat je (nog) geen contact hebt is omdat je je oproep bij 'man zoekt vrouw' moet plaatsen... en ajb niet schijnheilig doen met Islamitische groet, terwijl je intentie alles behalve Islamitisch is!!
    Geachte Imam,

A bedankt door jou staat mijn oproep weer bovenaan

B Ik bepaal waar ik mijn oproep plaats hoe meer rubrieken hoe meer kans

C islamtische groet ben je verplicht wat je ook doet

D je weet niet eens hoe je rodho doet en kom je hier over geloof praten

E KOWED

MVC Lid

Reacties
    26
    17-04-2017

Citaat Geplaatst door AITWAYER Bekijk reactie
    Geachte Imam,

A bedankt door jou staat mijn oproep weer bovenaan

B Ik bepaal waar ik mijn oproep plaats hoe meer rubrieken hoe meer kans

C islamtische groet ben je verplicht wat je ook doet

D je weet niet eens hoe je rodho doet en kom je hier over geloof praten

E KOWED
    A : Graag gedaan, zien anderen hoe wanhopig en idioot je wel niet bent om je oproep hier te plaatsen.

B: Als je een man zoekt, kan je een topic aanmaken.. voor jou speciaal gevalletje!

C: Je bent zeker zo'n type die zelfs BismiAllah zegt bij Haram dingen..

D: Best knap van je dat je dat uit kan maken uit die paar zinnen, maar ik weet 100% dat jij niks doet aan je geloof behalve dat van anderen proberen te verzieken, gezien je oproep tot Haram, met Islamitische groet!

E: Net zoals jij jezelf het recht hebt gegeven om je wanhoopsoproep hier en overal te plaatsen, geef ik mijzelf het recht om op, vooral jouw zielige pogingen tot contact te reageren.

F: Je oproep(en) slaan niet aan.. lid sinds 2009 en nog ben je aan het puberen.. iets wat je zogenaamd niet zoekt in je 'eenzame vrouw'...

Abekoy

Reacties
    376
    01-12-2011

Deze homo opent elke dag dit soort topics. Zn andere naam hier is man00. Telkens stuury ie priveberichten of ik wat voor em lan regelen lahi n3er yemek a mis n lehram

MVC Lid

Reacties
    23
    27-08-2009

Citaat Geplaatst door gezelligegast Bekijk reactie
    Deze homo opent elke dag dit soort topics. Zn andere naam hier is man00. Telkens stuury ie priveberichten of ik wat voor em lan regelen lahi n3er yemek a mis n lehram
    Hhhhh die was goed. Alle topic in deze rubriek van mannen zijn van mij hoor safe zo goed. Waarom moet ik jou berichten a azel. Heb ik een keet gedaan omdat je moeder der afspraken na kwam maar safe dat hebben we goed gepraat.

MVC Lid

Reacties
    26
    17-04-2017

Gatverdamme wat een zielig en misselijkmakend ventje ben je.. dat je zo praat laat goed zien wat een smerig en laag mens je bent!

Ben je nog zo blij dat je oproep bovenaan staat? Is het meteen duidelijk welk karakter je hebt... zal wel een heel eenzaam leven zijn!

En jij bent aytwayaer? ... jij bent een schande voor die mannen, associeer jezelf niet met hen!

MVC Lid

Reacties
    23
    27-08-2009

Citaat Geplaatst door Hooked4Life Bekijk reactie
    Gatverdamme wat een zielig en misselijkmakend ventje ben je.. dat je zo praat laat goed zien wat een smerig en laag mens je bent!

Ben je nog zo blij dat je oproep bovenaan staat? Is het meteen duidelijk welk karakter je hebt... zal wel een heel eenzaam leven zijn!

En jij bent aytwayaer? ... jij bent een schande voor die mannen, associeer jezelf niet met hen!
    een vraag waarom ben jij altijd zo laat online? Slaapt dan je vrouw pas? Of kom je dan net thuis van het straatleven? Nietsnutter

MVC Lid

Reacties
    26
    17-04-2017

Kijk, nu gaan we ergens komen. Je stelt een vraag, waarop jezelf antwoordt met twee compleet tegengestelden! De eerste is dat ik getrouwd ben, en je gaat er dan maar gelijk vanuit dat ik dan vreemd zou gaan, zegt genoeg over jezelf! De tweede is dat ik dus ongetrouwd ben en als een straatschoffie leef, komt je bekend voor??

Je kan zelf je vragen beantwoorden, maar brengt je nergens. En zoals ik je eerder heb gezegd, ik geef mezelf het recht om op welk tijdstip dan ook, op vooral jouw wanhopige en debiele oproepen te reageren! Of het dit account is of één van je anderen zoals man00. Hoe zielig ben je joh? Meerdere accounts om contact te maken en dan zet je ze, bewust bij de verkeerde pagina, want zoals je zei "meer kans"... ja als je van twee walletjes eet heb je meer kans, zijn we het over iets eens.

Misschien kan je de moderators vragen om een nieuwe pagina, "man zoekt man" aan te maken? Te vroeg? Nog niet uit de kast? Doe ik het wel voor je. @ moderators: voorgaande zin aub in overweging nemen, om tegemoet te komen aan de wensen van het persoontje achter account topic-starter, man00 en mogelijk elke oproep van een 'man' bij 'vrouw zoekt man'.

H: Je weet net zoveel als je woorden wegen..... geen ene drol!

Abekoy

Reacties
    376
    01-12-2011

Aitaygyour schande voor de man ben jij. Schande voor shab alhoceima. Heeft je moeder je zo opgevoed? Zoja tfoe op haar en op jouw agyourkop

MVC Lid

Reacties
    23
    27-08-2009

Beter zo opgevoed dan door negers opgevoed zoals bij jou omdat je ma geej geld meer had amies an kachba

MVC Lid

Reacties
    23
    27-08-2009

[QUOTE=Hooked4Life;132660324]Kijk, nu gaan we ergens komen. Je stelt een vraag, waarop jezelf antwoordt met twee compleet tegengestelden! De eerste is dat ik getrouwd ben, en je gaat er dan maar gelijk vanuit dat ik dan vreemd zou gaan, zegt genoeg over jezelf! De tweede is dat ik dus ongetrouwd ben en als een straatschoffie leef, komt je bekend voor??

Je kan zelf je vragen beantwoorden, maar brengt je nergens. En zoals ik je eerder heb gezegd, ik geef mezelf het recht om op welk tijdstip dan ook, op vooral jouw wanhopige en debiele oproepen te reageren! Of het dit account is of één van je anderen zoals man00. Hoe zielig ben je joh? Meerdere accounts om contact te maken en dan zet je ze, bewust bij de verkeerde pagina, want zoals je zei "meer kans"... ja als je van twee walletjes eet heb je meer kans, zijn we het over iets eens.

Misschien kan je de moderators vragen om een nieuwe pagina, "man zoekt man" aan te maken? Te vroeg? Nog niet uit de kast? Doe ik het wel voor je. @ moderators: voorgaande zin aub in overweging nemen, om tegemoet te komen aan de wensen van het persoontje achter account topic

Allereerst wil ik nergens komen met jou. Je bent voor mij niet meer dan een drol. Het is maar dat ik een aitwayer ben dus een volhouder ik ga tot de dood. Daarnaast mag je denken wat je wilt over mijn aantal account als ik maar weer hoeveel ik er heb. Dan nog ff over de kast komen. Als je mijn oproep goed leest zie je nergens staan dat ik een man zoek ff los van waar ik mijn topic plaatst al plaats ik het bij verhalenrubriek gaat je geen ene zak aan. En wat ik nou niet snap is dat je over mijn rug een rubriek wilt van man zoekt man want je hebt het we vaak over. Ik zou zeggen benader de moderator en je kan vast prive blijven hoor dus niemand komt erachter. Dan hoef je mij ook niet te pmen en vragen van of ik wat telnrs heb van sletjes tfoe 3alik openbaar doe je alsof je op wilt komen voor de vrouwen maar prive stuur je wat anders en NEE ik deel niks met jou en JA ga maar door met mij hier zwarte te maken zoals je in je laatste prive bericht stuurde van als ik geen nr geef dat je door gaat hiermee.

1 woord SUCCES xxx

MVC Lid

Reacties
    26
    17-04-2017

Je bent aan het doorslaan kereltje... laat die Pm van mij aan jou zien dan!! Kopie en paste het hier ajb..

Wollah zoals ik zei je bent een schande voor de Aitwayaers! Je zegt het niet, maar bedoeld het wel, je bent opzoek naar een man! Heb je ook vrouwelijke accounts? Ik denk het namelijk wel.. en reageer je dan ook op je eigen zielige oproepen? Bij elke tekst wordt je zieliger en wanhopiger.. en leer Nederlands schrijven, ik puzzel liever in de krant!

Je hebt het weer over twee tegengestelden... en de moderators heb ik al benaderd, dus je kan snel uit je coconnetje komen. En waar neem ik het op voor een vrouw?? HIER KIJKEN GEEN VROUWEN a smêt!!

I: Nog iets wat zeker niet voor je mannelijkheid spreekt zijn die drie 'x'-en a thaliegh!

MVC Lid

Reacties
    26
    17-04-2017

[QUOTE=AITWAYER;132660835][QUOTE=Hooked4Life;132660324

Allereerst wil ik nergens komen met jou. Je bent voor mij niet meer dan een drol. Het is maar dat ik een aitwayer ben dus een volhouder ik ga tot de dood. Daarnaast mag je denken wat je wilt over mijn aantal account als ik maar weer hoeveel ik er heb. Dan nog ff over de kast komen. Als je mijn oproep goed leest zie je nergens staan dat ik een man zoek ff los van waar ik mijn topic plaatst al plaats ik het bij verhalenrubriek gaat je geen ene zak aan. En wat ik nou niet snap is dat je over mijn rug een rubriek wilt van man zoekt man want je hebt het we vaak over. Ik zou zeggen benader de moderator en je kan vast prive blijven hoor dus niemand komt erachter. Dan hoef je mij ook niet te pmen en vragen van of ik wat telnrs heb van sletjes tfoe 3alik openbaar doe je alsof je op wilt komen voor de vrouwen maar prive stuur je wat anders en NEE ik deel niks met jou en JA ga maar door met mij hier zwarte te maken zoals je in je laatste prive bericht stuurde van als ik geen nr geef dat je door gaat hiermee.

1 woord SUCCES xxx[/QUOTE]

Mocht je het willen wijzigen... {••}