1. #76
    MVC Lid

    Reacties
    1.592
    17-10-2016

    Citaat Geplaatst door Rabia1999 Bekijk reactie
    Het is niet dat ik iemand zoek...want die gene die met mij wil trouwen zou toch mijn hand komen vragen...?

    Ik vind het oneerlijk dat hij als Marokkaan alle Marokkaanse dames overslaat en voor een Turkse kiest...is hij wel van op het hoogte hoeveel Marokkaanse dames nu willen trouwen maar nog geen geschikte man hebben gevonden...?
    Ik ga ne waarheid zeggen, de eisen bij vele marrokkaanse dames is gewoon belagelijk. Vaak ook nog zit er ook nog haram bij.

  2. #77
    MVC Lid

    Reacties
    185
    12-10-2012

    Wat een onzin allemaal aandachtzoeker

  3. #78
    MVC Lid

    Reacties
    185
    12-10-2012

    Citaat Geplaatst door Rabia1999 Bekijk reactie
    Het is niet dat ik iemand zoek...want die gene die met mij wil trouwen zou toch mijn hand komen vragen...?

    Ik vind het oneerlijk dat hij als Marokkaan alle Marokkaanse dames overslaat en voor een Turkse kiest...is hij wel van op het hoogte hoeveel Marokkaanse dames nu willen trouwen maar nog geen geschikte man hebben gevonden...?
    Meen je dit serieus?

  4. #79
    MVC Lid

    Reacties
    51
    16-07-2017

    Citaat Geplaatst door Dolfijn_Japon Bekijk reactie
    Meen je dit serieus?
    Ja...heel veel Marokkaanse dames die willen trouwen hebben vandaag nog steeds geen huwelijkspartner door dit soort mongolen...

  5. #80
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Rabia1999 Bekijk reactie
    Ja...heel veel Marokkaanse dames die willen trouwen hebben vandaag nog steeds geen huwelijkspartner door dit soort mongolen...
    Toevallig al die rare leden met nieuwe nicks. Ga potje zitten janken in hoekje, want als je niet trouwt heb je niks om voor te leven. Of je kan ook een turkse vent voor in de plaats 'jatten' maar of die turke vent ook wil.......?
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    51
    16-07-2017

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Toevallig al die rare leden met nieuwe nicks. Ga potje zitten janken in hoekje, want als je niet trouwt heb je niks om voor te leven. Of je kan ook een turkse vent voor in de plaats 'jatten' maar of die turke vent ook wil.......?
    Oh mijn god...wat ben jij toch een kreng met je misselijkmakende reactie...

    Ja ik wil ook trouwen en een gezinnetje met kinderen...jij niet...?

  7. #82
    MVC Lid

    Reacties
    185
    12-10-2012

    Citaat Geplaatst door Rabia1999 Bekijk reactie
    Ja...heel veel Marokkaanse dames die willen trouwen hebben vandaag nog steeds geen huwelijkspartner door dit soort mongolen...
    Op zulke gasten zit je toch ook niet te wachten? Dan nog liever alleen blijven en gemixte huwelijken komen vaak voor.

    Misschien ook verder kijken dan een Marokkaan? Genoeg moslimmannen.

  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    60
    15-06-2017

    Update:

    - Opnieuw samen avond eten gehad met mijn gezin en haar gezin. Alles ging goed. Allebei de gezinnen zijn tevreden.

    - We gaan morgen een kleine verloof feestje houden. We hebben de bovenverdieping van een winkel gehuurd voor 1 dagje met plek voor ongeveer 100 man. Alleen mijn familie en haar familie zullen dan komen.

    Als dit allemaal achter de rug is moeten we een zaal vinden voor de bruiloft.

  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    1.100
    11-06-2012

    Ongepast om andermans foto's te gebruiken. Vreemde topic, snap niet wat je doel is.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. #85
    MVC Lid

    Reacties
    60
    15-06-2017

    Verloving ook voorbij. Tot nu toe alles goed. Binnenkort zaal hure voor trouwen. Ik denk maximaal 4 maande duren tot we zijn getrouwt. Wij ginge met famili en bekende uit Duitsland 1 week samen leuke plekjes bezoeke. Zij belt mij elke keer ik mis jou waar ben jij , kom snel terug , ik wil niet lang wachte zij constant zo. Ik vind wel leuk want zij geven om mij./

  11. #86
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Dat ben jij niet hoor.