1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    60
    15-06-2017

    Ik ga trouwen met een Turkse dame.

    Mensen ik wil met jullie delen dat ik ga trouwe met een Turkse dame. Na lang denke ben ik samen met mijn gezin op visite geweest vandaag bij een Turkse familie bij mij in de zelfde wijk. We hebben direct de hand gevraagd van de Turkse dame. Ik heb nog nooit met haar gesproken en zij nog nooit met mij. Ik heb haar een aantal keer gezien voor de rest weet ik niet veel over haar.

    Ik vond haar leuk eruit zien en wou het serieus aanpakken. We hebben gesprk gehad met de vader moeder en die meid. We hebben elkars telefoon nrs aan elkaar gegeve zodat we met elkaar kunnen praten. De vader en moeder van haar en haar broer/broertjes hebben het tot nu toe geaccepteerd.

    Ik hb haar verteld hoe ik leef en wat mijn inkomste zijn en hoe ik ben als person en zij vertelde dit ook naar mij. Het ging allemaal best wel direct. Ik ga v anaf nu met haar spreke via de telefoon.

    Tot nu toe is het zo. Ik zal jullie op het hoogte houde via m.nl.

    zij is 18 ik ben 27. Zij studeert nu als zuster bij ziekenhuis.

    Mijn gezin heeft de gezin van dei turkse meid uitgenodigt voor eten bij ons thuis. Ze hebben dat geaccepteerd. Overmorgen komen ze naar ons toe voor avondeten. we gaan zien hoe gaat verlope

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    60
    15-06-2017

    Overmorgen die vader en moeder en haar hele gezin komen bij ons voor avond eten. Ik ga aan die vader vragen of ik met zijn dochter samen met auto naar Rotterdam of naar Köln in Duitslajnd mag gaan. Ik wil haar daar naar een Turkse gebak winkel brenge. Die winkels waar ze heel veel turkse gebak en die eten met veel honing erin verkopen. Baklawa. Daar ben ik dan van plan haar ten huwelijk vragen. Komende dage ik ga voor haar ring kopen daarvoor. Maar ik weet niet hoe die vader gaat reageren.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    571
    12-11-2010

    allah ikemel 3lahier

  4. #4
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Illegale samhini hihi
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.465
    07-11-2014

    Verhaal klopt niet... heb twijfels !

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    173
    22-06-2016

    heb je ook verteld dat je nederlands schandalig is
    ......

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    29
    03-07-2017

    Je hebt toch haar hand gevraagd. Waarom ga jr haar nog te huwelijk vragen.

    Izanverhaal

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    820
    03-11-2004

    Leugenaar te veel fantasie

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Illegale samhini hihi
    kamal en manar

  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    140
    13-07-2017

    Gun deze jongeman zijn eigen Manar.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    60
    15-06-2017

    Citaat Geplaatst door kaniza Bekijk reactie
    Leugenaar te veel fantasie
    Wollah ik heb dikke schijt aan jou en je verotte reacties. Als je iets goeds toe te voege hbt voor deze topic doe maar anders opdondere

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    60
    15-06-2017

    Citaat Geplaatst door Zakenvrouwtjee Bekijk reactie
    heb je ook verteld dat je nederlands schandalig is
    Zij is wel slimmer dan mij k heb geen diploma zij binnekort wel als zuster.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    60
    15-06-2017

    We spreke tot nu toe via whatsapp. Gaat wel goed. Wat mij wel opvalt zij accepteer alles tot nu toe echt ik had niet verw8. Zij doet niet op mij weg moeilijke dinge leggen.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    60
    15-06-2017

    Wat er in de tussentijd is gebeurt:

    - Gezin van die meid kwam bij ons eten. Alles ging goed. Ik heb aan haar vader gevraagd of ik samen met haar met auto naar Rotterdam mag gaan , vader gaf toestemming op voorwaarde dat we eerst imam nikah zouden doen. Dat hebben we ook gedaan en daarna samen naar rotterdam . zoals ikal zei ik heb haar gebracht naar een Turkse baklawa winkel en ik heb haar daar ten huwelijk gevraagd. Zij accepteerde het.

    - Na al deze gebeurtenissen hebben we opnieuw een visite gepland bij de ouders van haar om te verloven. wij hebben Turkse gebak en baklawa gehaald en ik heb ring om gedaan bij haar.







  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    60
    15-06-2017

    We zijn nu bezig met zaal vinden voor trouwe. en trouw ringen moet gekocht worden.