1. #31
    Bijna Lid

    Reacties
    6.265
    11-12-2011

    Citaat Geplaatst door Zoutkorrel Bekijk reactie
    Waar het hart vol van is..
    Is dit ook één van jouw doelen?

  2. #32
    Ik weet het.

    Reacties
    495
    04-09-2016

    Citaat Geplaatst door Bloem. Bekijk reactie
    Is dit ook één van jouw doelen?
    Er zijn inderdaad wel plannen en tevens hier klopt een vol hart.. Een 2e vrouw trouw je echter niet zo "makkelijk" als de 1e. Komen bepaalde hindernissen bij kijken. Sommige zijn begrijpelijk, andere komen voort uit onwetendheid en onrecht.

    Maar hè, waar een wil is, is een weg in cha Allah.
    Om iemand te kennen, moet men eerst een schepel zout met hem gegeten hebben.

  3. #33
    Bijna Lid

    Reacties
    6.265
    11-12-2011

    Citaat Geplaatst door Zoutkorrel Bekijk reactie
    Er zijn inderdaad wel plannen en tevens hier klopt een vol hart.. Een 2e vrouw trouw je echter niet zo "makkelijk" als de 1e. Komen bepaalde hindernissen bij kijken. Sommige zijn begrijpelijk, andere komen voort uit onwetendheid en onrecht.

    Maar hè, waar een wil is, is een weg in cha Allah.
    Haha, in shaa Allaah. Moge Allaah het voor je vergemakkelijken. Nu eerst aan de eerste vrouw komen.

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door Zoutkorrel Bekijk reactie
    Er zijn inderdaad wel plannen en tevens hier klopt een vol hart.. Een 2e vrouw trouw je echter niet zo "makkelijk" als de 1e. Komen bepaalde hindernissen bij kijken. Sommige zijn begrijpelijk, andere komen voort uit onwetendheid en onrecht.

    Maar hè, waar een wil is, is een weg in cha Allah.

    Ben je al getrouwd zoutkorrel?

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door temsamane25 Bekijk reactie
    Vraag me af of die man weet wat die vrouw voelt als ze minder aandacht krijgt dan de ander.Maarja zoals ik in een ander topic al zei,het ontbreekt bij dit soort mannen vaak aan inlevingsvermogen en empathie.
    ++

  6. #36
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door temsamane25 Bekijk reactie
    Vraag me af of die man weet wat die vrouw voelt als ze minder aandacht krijgt dan de ander.Maarja zoals ik in een ander topic al zei,het ontbreekt bij dit soort mannen vaak aan inlevingsvermogen en empathie.
    Behalve dat. Ik hoor heel veel verhalen van mannen die het hun eerste vrouw niet vertellen of die de tweede vrouw huwen zonder rechtsgeldig documentatie/ huwelijk.
    Alleen maar de rechten emphasizen en niet de plichten. Veel vrouwen hebben namelijk het gevoel aangepraat gekregen dat als je tegen een tweede vrouw bent ook gelijk tegen de Islam bent.
    Maffia praktijken.

    Variables are the only constants in the world..


  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    Behalve dat. Ik hoor heel veel verhalen van mannen die het hun eerste vrouw niet vertellen of die de tweede vrouw huwen zonder rechtsgeldig documentatie/ huwelijk.
    Alleen maar de rechten emphasizen en niet de plichten. Veel vrouwen hebben namelijk het gevoel aangepraat gekregen dat als je tegen een tweede vrouw bent ook gelijk tegen de Islam bent.
    Maffia praktijken.
    True.

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Er is geen verschil tussen de eerste en tweede vrouw, dat is wat de ongelovigen jullie proberen aan te praten. Het kan met de eerste vrouw ook fout gaan in een huwelijk, maar wanneer het fout ging met de tweede vrouw dan spreekt iedereen erover. Wa Allahul musta'an.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    949
    23-02-2015

    als het om 2e vrouw gaat raken deze vrouwen verward maar als het om shirk gaat achhh

  10. #40
    Ik weet het.

    Reacties
    495
    04-09-2016

    Citaat Geplaatst door Bloem. Bekijk reactie
    Haha, in shaa Allaah. Moge Allaah het voor je vergemakkelijken. Nu eerst aan de eerste vrouw komen.
    Allahoemma amien, hetgeen waar goedheid in zit, voor jou evenzo.

    Dat deel heb ik al voltooid, nu nog het "moeilijke" deel.

    Citaat Geplaatst door bloemie Bekijk reactie
    Ben je al getrouwd zoutkorrel?
    Is dat niet algemeen bekend dan?

    Als jullie al mijn reacties en geopende topics goed hadden gelezen, was het antwoord bekend en hoefde ik niet in herhaling te vallen. Maar ja, mijn topics zijn blijkbaar niet interessant genoeg. Of jullie hebben nuttigere dingen te doen (mag ik hopen).
    Om iemand te kennen, moet men eerst een schepel zout met hem gegeten hebben.

  11. #41
    Ik weet het.

    Reacties
    495
    04-09-2016

    Citaat Geplaatst door Zoutkorrel Bekijk reactie
    Vreemd, hij is hier al lange tijd actief en nu opeens verbannen? Wie zoekt dit even uit, zal toch niet met deze topic te maken hebben..
    En al wat bekend? Wie heeft er een goed netwerk en connecties met moderators om dit even te achterhalen?
    Om iemand te kennen, moet men eerst een schepel zout met hem gegeten hebben.

  12. #42
    Bijna Lid

    Reacties
    6.265
    11-12-2011

    Citaat Geplaatst door Zoutkorrel Bekijk reactie
    Allahoemma amien, hetgeen waar goedheid in zit, voor jou evenzo.

    Dat deel heb ik al voltooid, nu nog het "moeilijke" deel.



    Is dat niet algemeen bekend dan?

    Als jullie al mijn reacties en geopende topics goed hadden gelezen, was het antwoord bekend en hoefde ik niet in herhaling te vallen. Maar ja, mijn topics zijn blijkbaar niet interessant genoeg. Of jullie hebben nuttigere dingen te doen (mag ik hopen).
    Ameen.

    What the ev r u still doing here? Go off and never come back.

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door Zoutkorrel Bekijk reactie
    Allahoemma amien, hetgeen waar goedheid in zit, voor jou evenzo.

    Dat deel heb ik al voltooid, nu nog het "moeilijke" deel.



    Is dat niet algemeen bekend dan?

    Als jullie al mijn reacties en geopende topics goed hadden gelezen, was het antwoord bekend en hoefde ik niet in herhaling te vallen. Maar ja, mijn topics zijn blijkbaar niet interessant genoeg. Of jullie hebben nuttigere dingen te doen (mag ik hopen).
    Weet van niks.

  14. #44
    Ik weet het.

    Reacties
    495
    04-09-2016

    Citaat Geplaatst door Bloem. Bekijk reactie
    Ameen.

    What the ev r u still doing here? Go off and never come back.
    Er zijn inderdaad veel nuttigere bezigheden dan deze site. Hoe minder m.nl hoe beter (ongeacht of je getrouwd bent of niet). Ben ook bewust steeds een tijdje inactief, maar dan komt er toch een moment (van zwakte) dat ik "even stoom afblaas".

    En zo'n interessante topic als deze wil ik niet missen.

    Citaat Geplaatst door bloemie Bekijk reactie
    Weet van niks.
    Geen probleem.
    Om iemand te kennen, moet men eerst een schepel zout met hem gegeten hebben.

  15. #45
    Bijna Lid

    Reacties
    6.265
    11-12-2011

    Citaat Geplaatst door Zoutkorrel Bekijk reactie
    Er zijn inderdaad veel nuttigere bezigheden dan deze site. Hoe minder m.nl hoe beter (ongeacht of je getrouwd bent of niet). Ben ook bewust steeds een tijdje inactief, maar dan komt er toch een moment (van zwakte) dat ik "even stoom afblaas".

    En zo'n interessante topic als deze wil ik niet missen.



    Geen probleem.
    Ongeacht getrouwd of niet, maar als getrouwde man/vrouw zou het je meer moeten motiveren om hier niet meer op te komen. Ah, I get it. Khayr.

    :')