1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    27
    31-05-2010

    Met spoed een baan gezocht!!!

    Ik zit met nood om mijn maandelijkse kosten te dekken. Ik had een hoge belastingaanslag gekregen omdat mijn oude werkgever geen loonbelasting heeft betaald en nu ervan door is gegaan. Hij is onvindbaar en verblijft mogelijk in Turkije. Ik ben opzoek naar een goede snel verdiende baan, eventueel vanuit huis ivm kinderen. Mag ook zwart werk zijn. Het kan van alles zijn! PM me, ik kan reizen binnen de gehele randstad, nachtwerk en weekend is ook geen probleem.
    Mensen die eventueel een kleine donatie willen doen zijn ook welkom. Bewijs wordt gestuurd!

    Geen sekswerkzaamheden!! Bespaar me aub je moeite ermee!!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    27
    31-05-2010

    Iemand aub hulp te bieden?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    27
    31-05-2010

    Thuiszorg. Jij weet niet wat mijn situatie is, dus oordeel niet.er is een rechtelijk oordeel geweest tegenover deze meneer. Hij heeft veel personeel nu laten stikken met hoge belasting naheffingen met een sluwe boekhoud truc. Met 600 euro per maand kan jij geen huur, water gas licht en boodschappen voor een gezin betalen. We leven op de cent. Terwijl de belastingdienst steeds hogere boetes en naheffingen rekent

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    27
    31-05-2010

    Je bent blijkbaar dommer dan een vlieg om zulke uitspraken te maken! Ken je mijn situatie. ik heb hamdou lillah positieve prive berichten ontvangen van vrouwen met een kleine donatie. Er wordt kinderkleding opgestuurd en mensen zijn actief op zoek naar een baan. Ik lever gewoon bewijsbrieven van de belastingdienst.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    69
    01-04-2015

    Pm mij voor meer info

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    27
    31-05-2010

    iemand? kennen jullie iets van een zorginstelling/callcenter met avond/nacht/weekenddienst Ik benoem specifiek avond/nacht/weekend omdat het bijna altijd dubbel of 50% toeslag erop zit. groet