1. #31
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    ouders moeten hun kinderen corrigeren , als je zoon of dochter met een jas loopt van meer dan 400 euro moeten lampjes bij je branden als ouder, en gelijk maatregelen nemen
    ja maar veel marokkaanse ouders zijn onwetend en kunnen hun kinderen niet opvoeden en uitleggen waarom iets fouts is.Dat is ook een probleem uitleggen waarom iets verboden is. Met alleen ja het is haram is niet voldoende.
    Een oud klasgenoot had zulke ouders. kreeg klappen als ze iets verkeerds deed maar als ze vroeg waarom iets niet mag was ja kan niet is haram omdat haar ouders niet beter weten en zelf zo opgevoed waren.
    Gevolg: ze is de verkeerde pad opgegaan, gevlucht uit huis en ongelovig geworden.
    Hetzelfde met criminelen kinderen. zie waar sommige hun toevlucht zoeken, moslim extremisten of drugsdealers. Ik neem het de ouders een groot deel kwalijk.

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    ja maar veel marokkaanse ouders zijn onwetend en kunnen hun kinderen niet opvoeden.
    ben daar niet met je eens , ouders van de huidige tieners en twents zijn over het algemeen in nederland geboren

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    ben daar niet met je eens , ouders van de huidige tieners en twents zijn over het algemeen in nederland geboren
    nee hoor ik ken genoeg tieners waarvan de ouders in marokko waren opgegroeid. Er zijn nog weinig derde generatie marokkaanse kinderen en de meeste zijn nog geen tieners.
    Zie CBS als je het verder wilt onderzoeken.

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    eerder van ouders
    ook maar net zeg je dat het niet aan de ouders ligt

  5. #35
    .

    Reacties
    2.124
    25-05-2017

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    ben daar niet met je eens , ouders van de huidige tieners en twents zijn over het algemeen in nederland geboren
    onzin

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    ook maar net zeg je dat het niet aan de ouders ligt
    kom op gigi doe niet zo gigi, vanaf begin heb ik gezegd fout van ouders , jij zei broers, lees terug , volgens mij zijn jullie allen dement jullie zijn enkel op ruzie uit

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    nee hoor ik ken genoeg tieners waarvan de ouders in marokko waren opgegroeid. Er zijn nog weinig derde generatie marokkaanse kinderen en de meeste zijn nog geen tieners.
    Zie CBS als je het verder wilt onderzoeken.
    ga jij eerst die cbs rapport lezen

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    kom op gigi doe niet zo gigi, vanaf begin heb ik gezegd fout van ouders , jij zei broers, lees terug , volgens mij zijn jullie allen dement jullie zijn enkel op ruzie uit
    van die broers was een grap

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    ga jij eerst die cbs rapport lezen
    geen zin zoek het even zelf op en als je mij niet gelooft jammer dan ik heb het een tijdje geleden gelezen op cbs en ik zie het in mijn omgeving. Ik weet dat veel tieners geen derde generatie marokkanen zijn.
    Ouders zijn in marokko opgegroeid.

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    ouders weten niet hoe ze kinderen moeten opvoeden, van le7mara naar teyara
    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    ik geef de schuld aan ouders, die weten niet om te gaan met situaties
    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    ja dat hebben ze van hun broers geleerd.

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    eerder van ouders
    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    ouders moeten hun kinderen corrigeren , als je zoon of dochter met een jas loopt van meer dan 400 euro moeten lampjes bij je branden als ouder, en gelijk maatregelen nemen
    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    ook maar net zeg je dat het niet aan de ouders ligt
    lees a legra, jij bent gewoon opzoek naar onenigheid , waarom doen je zo dom ?

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door m16 Bekijk reactie
    Le7bib, seymour en gigi7 zijn vieze keryen kinderen. Vuilnis van m.nl
    ben je nog niet opgetyft naar syrie

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    jullie zijn gewoon tfoe mensen allah yemsegkom , altijd op ruzie uit, die meisjes van gouda zijn trouwens allemaal jullie zusters uit al hociema en nador,

    het moet gezegd worden, leer je kinderen om te gaan met mensen, leer je kinderen van ander spullen af te blijven leer je kids op tijd thuis te komen,

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    5.361
    29-03-2011

    Achja, emancipatie.
    Goed artikel voor Mathijs m.b.t. de PVDA:


    http://politiek.tpo.nl/2015/01/18/de...-u-uit-pluche/

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    je kan nooit hier een normale discussie voeren , altijd van die ezels reacties

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door m16 Bekijk reactie
    Jij bent een flikker jij.
    jib gtek mkowza o tshoef