1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Dus als ik het goed begrijp dames is jullie man je beste vriend met wie je alles kan delen tegen wie je alles kan zeggen en jullie hebben daarover noot ruzies of iig hoogoplopende dialogen.


    Of heb ik dat verkeerd geconcludeerd?

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    14
    06-05-2017

    Citaat Geplaatst door Tiwliwla Bekijk reactie
    Ja ik denk dat dat mijn valkuil is geweest. Dat ik naar hem heb geluisterd.
    Mijn vriendin heeft al jaren lang een vaste relatie
    Kijk er zal vast wel wat mis met hem zijn en heet waarschijnlijk niet veel recht van spreken.

    Maar om een lang verhaal kort te maken: waarom gaat ze niet gewoon trouwen? Misshcien helpt dat jou al een beetje verder.

    Ik zou ook je profielfoto niet met je man bespreken lijkt mij iemand die daar de humor niet van zal inzien.
    Je bericht wordt pas zichtbaar zodra deze door een beheerder is goedgekeurd.

  3. #33
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Dus als ik het goed begrijp dames is jullie man je beste vriend met wie je alles kan delen tegen wie je alles kan zeggen en jullie hebben daarover noot ruzies of iig hoogoplopende dialogen.


    Of heb ik dat verkeerd geconcludeerd?
    Dat heb je idd verkeerd geconcludeerd, het gaat erom dat ts zegt dat haar man haar beste vriend is. Niemand praat over eigen man.

  4. #34
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Ik krijgt t een beetje benauwd, dus als jij een keer een harde buik hebt en ff je tijd nodig hebt belt hij al jouw naasten? Control freak! Voortaan vragen of je mag sch€/ten.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    1.100
    11-06-2012

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Dus als ik het goed begrijp dames is jullie man je beste vriend met wie je alles kan delen tegen wie je alles kan zeggen en jullie hebben daarover noot ruzies of iig hoogoplopende dialogen.


    Of heb ik dat verkeerd geconcludeerd?
    Ja vreemde conclusie inderdaad. Ik beweer niet dat mijn man mn beste vriend is en in de voorgaande alinea dat hij mij probeert te isoleren van de rest van de beschaafde wereld. Beetje contradictio in terminis..


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #36
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Oinki Bekijk reactie
    Dump je vriendin. Je man is vele malen belangrijker.
    Niet zo een man als deze. Zou voor mij niks zijn zo`n bazige controlfreak.

    Er zijn maar 2 dingen die je kunt doen, of blijven en accepteren dat hij je baas is en je leven bepaald, of hem een dikke vinger geven en een ander zoeken.

    Jij weet het best hoe je zelf in elkaar zit, en of je met zo iemand de rest van je leven gelukkig zult zijn.
    HAGENEESJE

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    482
    11-12-2011

    Op den duur zal dit eindigen op een scheiding je woont nog niet eens met hem samen en meneer is begonnen het is begonnen bij je vriendin en zal eindigen bij je famillie hoop voor je dat hij dar niet zal doen maar ik vrees ervoor mannen zoals deze zijn zoooooo moeilijk en veranderen nooit je oet je zelf vragen of jij zo kan leven denk na denk heeel goed erover na
    De sleutel naar overwinning is geduld trotse mama

  8. #38
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door ikram213 Bekijk reactie
    Meid dit is absoluut niet de plek om advies te vragen zoals je ziet.. Als je van je man houdt ga voor hem.
    Je vriendin moet je gewoon vertellen hoe hij is en als zij echt van je houdt zal zij er ook rekening mee houden. Probeer met hem te praten dat je haar als zus ziet en praat er met hem over al komt er ruzie. Ik hoop dat die bijdraait dan.
    Al die andere vriendinnen moest ze al in leveren (bij wie weten we niet) toen die aller aller beste vriendin (huisvriendin eigenlijk) en dan wie is er dan aan de beurt? Haar nichten dan de zussen en misschien ooit d'r bloedeigen moeder? Zeg niet dat t niet kan genoeg meiden die nu kapot gaan omdat ze hun eigen zussen en ouders niet mogen zien, als ze geluk heeft enkel onder toezicht! Deze dames kwamen er na 4 muren achter, ts weet nu waar hij allemaal mee begint.
    Ik ben de laatste die zegt vertrek bla di bla, maar als hij ook van haar houdt is t geven en nemen en niet in zijn geval afnemen!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Tiwliwla Bekijk reactie
    ( Dit is het account van een vriendin van mij die ik zo nu en dan gebruik.)


    Ik plaats dit niet omdat ik aandacht wil of omdat ik behoefte heb aan medelijden, totaal niet.
    Ik wil dit met jullie delen zodat ik mijn hart kan luchten bij vrouwen die mij niet persoonlijk kennen en mij dus ook nooit zouden veroordelen.

    Ik ben sinds vier maanden op papier getrouwd met mijn man. Ik woon nog bij mijn ouders thuis.
    Het ging eerst heel erg goed tussen ons. Ik kon mijn relatie altijd heel erg goed combineren met mijn studie, familie en vrienden.
    Sinds ik mijn bachelor heb gehaald en ik werkzoekende ben gaat het niet goed tussen ons.
    Mijn man is heel erg veranderd. Ik mag alleen met mijn zusje en ouders naar buiten gaan als ik dat zou willen.
    Mijn vriendinnen heeft hij stuk voor stuk van mij afgepakt.

    Ik heb een vriendin waarmee ik nu 12 jaar bevriend ben.
    Ik heb in 12 jaar tijd nog nooit een slechte kant van dit meisje gezien. Ze doet alles voor mij en ze heeft altijd het beste met mij voor.
    Mijn man vindt haar een slecht meisje. Waar hij zijn mening op heeft gebaseerd mag god weten.
    Mijn gezin is gek op haar. Mijn ouders zien haar als hun eigen dochter en haar ouders zien mij als een dochter.
    Ze is mijn zus die ik nooit heb gehad.

    Ik mag niet met haar om gaan en als ik dit wel doe barst er altijd een hel los. Ik kan haar niet los laten, het lukt mij niet.
    Laatst is zij langs gekomen en we hebben niet eens een halfuurtje samen gezeten. Thuis.. Omdat ik weet dat als ik naar buiten zou gaan met haar
    ik weer ruzie zal krijgen.

    Op de een of andere manier weet hij altijd hoe hij mij de schuld kan geven. Hij draait de rollen zo om dat het lijkt alsof ik fout zit.
    Als ik hem tegen spreek of hem om de reden vraag over mijn vriendin hebben we direct ruzie.
    Als ik een keer niet op neem omdat ik bijvoorbeeld op het toilet zit, belt hij mijn moeder of zusje en vraagt hij naar mij.

    Ik weet dat vele nu zullen zeggen, ga gewoon bij hem weg.. het is nog niet te laat..
    Maar ik hou van hem, zielsveel. Als we samen zijn gaat het altijd goed. Hij is mijn beste vriend.

    Ik weet gewoon even niet wat ik moet doen.
    ophouden met streont eten


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  10. #40
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door ikram213 Bekijk reactie
    Als hij van haar houdt zal hij echt wel bijdraaien
    Ik hoop t voor haar! Maar nu snap ik t dat ze er wel mee zit, als t zijn norse karakter of jaloezie is gaat t niet zonder slag of stoot
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    571
    12-11-2010

    Na het lezen van je tweede reactie kan ik je zeggen dan hij zijn verleden met zijn ex niet heeft afgesloten en plek gegeven. Ik vind dat je een goed stevig gesprek met hem aan moet gaan. Dit gaat niet alleen over je vriendin maar het compleet plaatje. Kijk of het onzekerheid is of het gewoon een psycho is, dan kan je voor je zelf kijken of je hier mee kan leven, Allah i3awenek

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Gatver. Hij spoort niet en jij even min.
    Je zit nu nog op een roze wolk maar zodra je hier straks op terug blikt zul je geheid spijt krijgen en jezelf afvragen waarom je zo blind was.

    Wat hij nu al met je doet, laat staan als jullie straks onder 1 dak wonen.

  13. #43
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door ikram213 Bekijk reactie
    Meid dit is absoluut niet de plek om advies te vragen zoals je ziet.. Als je van je man houdt ga voor hem.
    Je vriendin moet je gewoon vertellen hoe hij is en als zij echt van je houdt zal zij er ook rekening mee houden. Probeer met hem te praten dat je haar als zus ziet en praat er met hem over al komt er ruzie. Ik hoop dat die bijdraait dan.
    Houden van is niet altijd het beste uitgangspunt voor een huwelijk.
    HAGENEESJE

  14. #44
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Oinki Bekijk reactie
    Ja dat zei ik dus in een reactie erna. Ze moet kiezen. 1 van de twee. Hij gaat sowieso niet veranderen.
    Hij heeft een trauma overgehouden van zijn ex. Grote kans dat dat nooit meer overgaat bij hem ja.
    HAGENEESJE

  15. #45
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door ikram213 Bekijk reactie
    Als hij van haar houdt zal hij echt wel bijdraaien
    Sorry maar het is zo naief om zo te denken.
    HAGENEESJE