1. #106
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door Hale Bekijk reactie
    Je doet er goed aan om dit forum niet serieus te nemen.
    Citaat Geplaatst door Hale Bekijk reactie
    Wij zullen nooit precies echt weten wat zich afspeelt tussen een man en zijn vrouw.

    Sommige denken het beter te weten hier hahaha.
    Verstandig advies.

  2. #107
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    leilijke sig


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  3. #108
    MVC Lid

    Reacties
    539
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door Tiwliwla Bekijk reactie
    Hallo mensjes, ik ben de vriendin waar de ts het over had. Dit is ook mijn account waar zij gebruik van had gemaakt.
    Ze heeft alle reacties gelezen en ze leest ze ook nog steeds maar sommige van jullie kunnen wel heel extreem reageren....
    Geven zogenaamd advies waar ze letterlijk niks aan heeft.

    Ik heb haar het advies gegeven om voor haar man te kiezen en om te vechten voor haar huwelijk. Ik zal haar never nooit in de steek laten maar ik hou wel een gepaste afstand.
    Ik wil dat haar huwelijk slaagt en dat ze In sha Allah gelukkig zal zijn met hem. Als dat betekent dat ik twee stappen achteruit moet zetten dan doe ik dat.
    Hij zal heus wel inzien dat ik zo slecht nog niet ben en dat zal vast en zeker goed komen hoop ik.

    Voor de mensen die haar man uitmaken voor psychopaat en narcist, jullie weten niet waar jullie het over hebben.
    Ik had haar afgeraden dit alles op deze site te delen maar zij wilde graag weten wat onbekende er van vonden. Dat weet zij nu.

    Wat betreft het controleren - mijn vriendin is de niet makkelijkste vrouw die er rond loopt. Dit heb ik haar ook vertelt. Het is, denk ik, niet makkelijk voor een getrouwd stel om niet samen te wonen. Daar komen ook alle ruzies vandaan, denk ik. Allah oe a3lam.

    Wij zullen nooit precies echt weten wat zich afspeelt tussen een man en zijn vrouw.
    Ik zal haar vragen of deze topic op de site mag blijven staan of dat ik de topic moet verwijderen.
    Ik ga ervan uit dat jij een beetje reeel kunt nadenken en ook wel kunt inzien wat voor leven jou straks ongeveer te wachten staat met een man waar je in ieder geval het volgende van weet:

    1. Jou vriendinnen worden 1 voor 1 afgenomen. Je mag geen vriendinnen hebben buiten zijn familie om
    2. Wil je een keer naar buiten, dan is het of met hem, of met zijn moeder of zijn zusjes. De rest is minderwaardig en mogen niet met jou mee naar buiten. Alleen naar buiten zal voor hem een hel zijn.
    3. Je ouders bezoeken zal ingeperkt worden
    4. Telefoon niet opnemen is gelijk schoonouders bellen van “waar is jullie dochter”
    5. Een man die zijn schoonzusje belt, kom op is dit wat de islam zegt? Zij is niks van jou en je hoort haar niet te spreken.
    6. Hem tegen spreken betekend gelijk ruzie. Kom op denk eens simpel. Je bent getrouwd je je zal over vele zaken samen te overleggen van hoe en wat. Jou word dit ontnomen. Doe je het toch, dan heb je ruzie.
    7. Je kan moeilijk praten met zo een persoon. Hij leeft in een eigen wereldje



    Kortom lieve schat, ik wens je het beste. Maar met deze man is gelukkig worden ONMOGELIJK
    Hij wil jou gebruiken als een analfabeet die van hem afhankelijk is en door hem gecontroleerd word. Een eigen mening hebben word niet geaccepteerd

    Succes met je beslissing

  4. #109
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Citaat Geplaatst door Tiwliwla Bekijk reactie
    Hallo mensjes, ik ben de vriendin waar de ts het over had. Dit is ook mijn account waar zij gebruik van had gemaakt.
    Ze heeft alle reacties gelezen en ze leest ze ook nog steeds maar sommige van jullie kunnen wel heel extreem reageren....
    Geven zogenaamd advies waar ze letterlijk niks aan heeft.

    Ik heb haar het advies gegeven om voor haar man te kiezen en om te vechten voor haar huwelijk. Ik zal haar never nooit in de steek laten maar ik hou wel een gepaste afstand.
    Ik wil dat haar huwelijk slaagt en dat ze In sha Allah gelukkig zal zijn met hem. Als dat betekent dat ik twee stappen achteruit moet zetten dan doe ik dat.
    Hij zal heus wel inzien dat ik zo slecht nog niet ben en dat zal vast en zeker goed komen hoop ik.

    Voor de mensen die haar man uitmaken voor psychopaat en narcist, jullie weten niet waar jullie het over hebben.
    Ik had haar afgeraden dit alles op deze site te delen maar zij wilde graag weten wat onbekende er van vonden. Dat weet zij nu.

    Wat betreft het controleren - mijn vriendin is de niet makkelijkste vrouw die er rond loopt. Dit heb ik haar ook vertelt. Het is, denk ik, niet makkelijk voor een getrouwd stel om niet samen te wonen. Daar komen ook alle ruzies vandaan, denk ik. Allah oe a3lam.

    Wij zullen nooit precies echt weten wat zich afspeelt tussen een man en zijn vrouw.
    Ik zal haar vragen of deze topic op de site mag blijven staan of dat ik de topic moet verwijderen.
    wat een onzin lachwekkend dit

  5. #110
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    [emoji38] wat een onzin lachwekkend dit
    Belediging voor je intelligentie.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #111
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Nu geloof ik t al helemaal niet meer jullie zijn zo close dat jullie zelfde nick hebben/gebruiken. Als je echt afstand wilt en kiest iwa begin een eigen nick te nemen dat is stap 1
    En stap 2 je vriendin is geweldig en haar man is nog geweldiger en jij vind t niet erg om weg te wezen? Wat was ook al weer t probleem?

    Good luck with the three some!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  7. #112
    MVC Lid

    Reacties
    1.789
    17-01-2013

    meid in mijn ogen een psychopaat die je
    niet vertrouwd en jaloers is en ondertussen is hij onzeker.
    en daarnaast wordt je niet gelukkig zo
    "Het leven is niet makkelijk maar Allah swt zal me helpen "
    Gebruikers horia en souad

  8. #113
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Rare topic zeg [emoji848]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  9. #114
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Waarom worden dergelijke topics geopend als andermans mening toch niet telt ?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  10. #115
    Verbannen

    Reacties
    68
    30-09-2016

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Nu geloof ik t al helemaal niet meer jullie zijn zo close dat jullie zelfde nick hebben/gebruiken. Als je echt afstand wilt en kiest iwa begin een eigen nick te nemen dat is stap 1
    En stap 2 je vriendin is geweldig en haar man is nog geweldiger en jij vind t niet erg om weg te wezen? Wat was ook al weer t probleem?

    Good luck with the three some!

    Hoe oud ben jij????????????

  11. #116
    G O N E

    Reacties
    2.303
    06-11-2009

    Je titel zegt al genoeg

    Runnn, nu het nog kan.

    'If you wait too long for the perfect moment, The perfect moment will pass you by'


  12. #117
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Zulke mannen vertrouwen zichzelf niet eens, laat staan een ander. Ik zie dat ook steeds terugkomen. Mannen die hun vrouwen zo isoleren, kijken vaak zelf naar andere vrouwen en in het ergste geval gaan ze zelfs vreemd.

  13. #118
    Traditionele Prada's

    Reacties
    1.249
    17-08-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Surfster Bekijk reactie
    Egotripper die man.. jouw vriendin is zeker vrijgezel? Wat hebben sommige mannen tegen vrijgezelle vriendinnen? Is ie zo onzeker?
    Hangt er volledig af van het type vrijgezelle vriendinnen.
    Ik zou mijn aanstaande "vrouw" ook niet graag dagelijks zien rondhangen met een stel krolse poezen die elke kans aangrijpen om gedekt te worden.
    Daarentegen heb je ook normale vrijgezelle vriendinnen die ik maar al te graag zou zien als vriendinnen van mijn vrouw. Die zijn soms nog beter dan de getrouwde of de gescheiden versies die alles al beter weten.


    Wie niet steelt of erft werkt tot hij sterft.


  14. #119
    Verbannen

    Reacties
    524
    24-04-2013

    Spendeer je tijd met je man. Wat moet je met vriendinnen ben je gek of zo? Vriendinnen en vrienden bestaan niet.
    Geloof. En dit zijn niet mij woorden. Dit waren woorden van mijn vriendinnen. Never trust a woman wenn you are in love

  15. #120
    MVC Lid

    Reacties
    176
    02-08-2011

    het gaat er na de bruiloft in elk geval niet beter op worden kan ik je vertellen