1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Zo slim is tie niet anders had je het niet door. Alles is helder en duidelijk maar alsnog wil je erin blijven. Je bent gewoon een beetje onzeker denk ik.

  2. #47
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Iemand die oprecht van je houdt zal nooit jouw leven afpakken. En dat ie je hele fam afbelt, omdat jij een plasje doet, is gewoon psycho.
    Wat een engerd.

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  3. #48
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Iemand die oprecht van je houdt zal nooit jouw leven afpakken.
    Niet als er niks aan dat leven mankeert.
    HAGENEESJE

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    600
    11-12-2009

    Begrijp niet dat n man onzeker of jaloers wordt vanwege vriendinnen, kijk als t n neef was ofzo
    Zou je nog begrip op kunnen brengen,want sommige vrouwen gaan met neven om alsof ze haar broers zijn
    Incl met 3 kussen begroeten.

    Maar n vriendin? En dan onder t mom van : ze stoken zogenaamd, alsof ie trouwt met n kleuter die goed en kwaad niet
    Kan onderscheiden en blindelings alles doet wat de vriendin zegt.

    Te belachelijk voor woorden, dit is gewoon n gebrek aan vertrouwen van zijn kant,
    Hoe gaat ie dat doen eenmaal getrouwd, als ie naar zijn werk gaat bv
    Camera ophangen om te kijken wie r komt? Want je moet gecontroleerd worden?
    Nog even en je moet zoals roumaisa zei toestemming vragen om te ademen.
    Kama tadieno toedaan.

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Als ik iemand wil isoleren op een slimme manier, doe ik poeslief zodat diegene bij me wil zijn.. ipv zijn vriend (vriendin)
    en wanneer mij man iets afspreekt met z'n vrienden, heb ik toevallig ook al iets gepland etc

    Zo isoleer je iemand ook, maar dan op een veel leukere manier
    Wat de man van ts doet is gewoon angstaanjagend.. leven in ruzie brrrr
    the best things are free

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Nou ik lees reacties met daarin hoe kan je hem je beste vriend noemen als je niet eens kan praten hierover zonder ruzie dan kan je niet spreken van een beste vriend

    Met andere woorden hij s geen beste vriend omdat die zich compleet eng aan het gedragen is maar omdat ze geen normaal gesprek kunnen voeren zonder ruzie??


    Weet niet hoe met jullie zit maar zelfs met mijn ouders heb ik soms ruzie en kom je er niet uit zonder elkaar even goed op het hoofd te gaan staan

    laat staan een verloofde die zich als een draak door haar leven baant.

    Maar op deze site Doen alsof ze nooit ruzie hebben alsof ze nooit zouden blijven bij een man of vrouw die ook maar verkeerd ademt laat staan iets anders. Allemaal hebben ze geweldige communicatie met hun man en vrouw. Communicatie op de meest vreedzame manier waarin er zeer goed naar elkaar geluisterd . Tevens worden alle woorden op de juiste manier door alle partijen geïnterpreteerd


    En als dat niet zo gaat dan zetten ze elkaar op straat vandaar altijd in die zwarte buurten zie k mannen en vrouwen kniezen met koffers op de stoep....


    Deze site is echt eng joh weet nu niet of het is omdat ze marokkaans zijn of nie maar k vind het maar eng.

    Mensen adviseren meest gekke dingen, zelfs een psychiater (met jarenlange ervaring en een achtergrond waar je u tegen zegt krabt zich eerst 10'keer achter de oren) voor die iets zegt maar deze hier geven adviezen poeh poeh oké

    deze powervrouwen en mannen hier op Marokko.nl zijn echt geniale mensen wooooow

    #goals.....

    Ben weg hier heb genoeg onzin gelezen voorlopig van sommige Marokkaanse hoogstwaarschijnlijkhebikhebgeenlevenmaardoealsofi kvolledigallesonderconteoleheb....

    succes allemaal met elkaar adviseren en in sha Allah blijven jullie lang en gelukkig met jullie glazen muiltjes :P

    Ooh en aub dames met alle wijsheid in pacht geen rare dingen op je ogen smeren. Straks vallen ze er nog uit.
    Dat is het enige advies dat ik voor nu nog heb... heel simpel geen scheidingsakte of communicatie voor nodig louter een beetje gezond verstand
    Maar Ey dat hebben de meeste hier toch in overvloed


  7. #52
    Verbannen

    Reacties
    1.782
    31-10-2013

    Misschien was het 1 van zijn exen

    Als die al zo begint straks mag je je eigen moeder en zus niet bezoeken.
    Alles dichtklappen en wegwezen. Het lijkt een eng wezen.

  8. #53
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Geduld is een schone zaak.

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    Je liefde voor hem is niet sterk genoeg wees daar eerlijk over, als je echt van hem houd zou je alles doen voor hem maar blijkbaar heeft je vriendin meer waarde dan hem, kan gewoon..maar zeg dan niet dat je van hem houd want dat is zekers geen teken van liefde

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    24
    20-06-2015

    man gaat voor vriendin.
    je man deel je alles mee vriendinnen komen en gaan.

  11. #56
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Ladybleu00 Bekijk reactie
    man gaat voor vriendin.
    je man deel je alles mee vriendinnen komen en gaan.
    Errelejemmaa het gaat om zijn gedrag en niet dat ts twijfelt of ze moet kiezen tussen haar man en vriendin

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    539
    06-07-2014

    Lieve schat,
    deze man is ziek. Je kan hem laten behandelen, maar het zal veel tijd vergen.
    de kans om helemaal te genezen, is moeilijk. het zal altijd bij hem blijven knagen.

    Momenteel controleert hij jou leven, belemmert jou leven, staat jou in de weg om gelukkig te zijn.
    nu ben jij het en straks?
    jou familie zal aan bod komen
    jou vriendinnen
    nichtjes

    eeeeennn. als er straks kinderen komen, dan zal hij ook jou kinderen in de weg staan.

    het is aan jou om te kiezen voor jezelf, je familie, jou geluk en voor je kinderen of je kiest voor hem.
    geisoleerd leven als een gevangenen dien je dan te accepteren

  13. #58
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Nou ik lees reacties met daarin hoe kan je hem je beste vriend noemen als je niet eens kan praten hierover zonder ruzie dan kan je niet spreken van een beste vriend

    Met andere woorden hij s geen beste vriend omdat die zich compleet eng aan het gedragen is maar omdat ze geen normaal gesprek kunnen voeren zonder ruzie??


    Weet niet hoe met jullie zit maar zelfs met mijn ouders heb ik soms ruzie en kom je er niet uit zonder elkaar even goed op het hoofd te gaan staan

    laat staan een verloofde die zich als een draak door haar leven baant.

    Maar op deze site Doen alsof ze nooit ruzie hebben alsof ze nooit zouden blijven bij een man of vrouw die ook maar verkeerd ademt laat staan iets anders. Allemaal hebben ze geweldige communicatie met hun man en vrouw. Communicatie op de meest vreedzame manier waarin er zeer goed naar elkaar geluisterd . Tevens worden alle woorden op de juiste manier door alle partijen geïnterpreteerd


    En als dat niet zo gaat dan zetten ze elkaar op straat vandaar altijd in die zwarte buurten zie k mannen en vrouwen kniezen met koffers op de stoep....


    Deze site is echt eng joh weet nu niet of het is omdat ze marokkaans zijn of nie maar k vind het maar eng.

    Mensen adviseren meest gekke dingen, zelfs een psychiater (met jarenlange ervaring en een achtergrond waar je u tegen zegt krabt zich eerst 10'keer achter de oren) voor die iets zegt maar deze hier geven adviezen poeh poeh oké

    deze powervrouwen en mannen hier op Marokko.nl zijn echt geniale mensen wooooow

    #goals.....

    Ben weg hier heb genoeg onzin gelezen voorlopig van sommige Marokkaanse hoogstwaarschijnlijkhebikhebgeenlevenmaardoealsofi kvolledigallesonderconteoleheb....

    succes allemaal met elkaar adviseren en in sha Allah blijven jullie lang en gelukkig met jullie glazen muiltjes :P

    Ooh en aub dames met alle wijsheid in pacht geen rare dingen op je ogen smeren. Straks vallen ze er nog uit.
    Dat is het enige advies dat ik voor nu nog heb... heel simpel geen scheidingsakte of communicatie voor nodig louter een beetje gezond verstand
    Maar Ey dat hebben de meeste hier toch in overvloed

    En nog steeds trek je hele verkeerde conclusies. Wie zegt nooit ruzie te hebben??? Dat vul jij weer in. Het gaat erom nogmaals dat ts haar man haar beste vriend noemt maar al zn acties zeggen het tegenovergestelde. Ja ook met je beste vriend heb je ruzie dus dat is het punt niet.

  14. #59
    Verbannen

    Reacties
    68
    30-09-2016

    Citaat Geplaatst door Tiwliwla Bekijk reactie
    ( Dit is het account van een vriendin van mij die ik zo nu en dan gebruik.)


    Ik plaats dit niet omdat ik aandacht wil of omdat ik behoefte heb aan medelijden, totaal niet.
    Ik wil dit met jullie delen zodat ik mijn hart kan luchten bij vrouwen die mij niet persoonlijk kennen en mij dus ook nooit zouden veroordelen.

    Ik ben sinds vier maanden op papier getrouwd met mijn man. Ik woon nog bij mijn ouders thuis.
    Het ging eerst heel erg goed tussen ons. Ik kon mijn relatie altijd heel erg goed combineren met mijn studie, familie en vrienden.
    Sinds ik mijn bachelor heb gehaald en ik werkzoekende ben gaat het niet goed tussen ons.
    Mijn man is heel erg veranderd. Ik mag alleen met mijn zusje en ouders naar buiten gaan als ik dat zou willen.
    Mijn vriendinnen heeft hij stuk voor stuk van mij afgepakt.

    Ik heb een vriendin waarmee ik nu 12 jaar bevriend ben.
    Ik heb in 12 jaar tijd nog nooit een slechte kant van dit meisje gezien. Ze doet alles voor mij en ze heeft altijd het beste met mij voor.
    Mijn man vindt haar een slecht meisje. Waar hij zijn mening op heeft gebaseerd mag god weten.
    Mijn gezin is gek op haar. Mijn ouders zien haar als hun eigen dochter en haar ouders zien mij als een dochter.
    Ze is mijn zus die ik nooit heb gehad.

    Ik mag niet met haar om gaan en als ik dit wel doe barst er altijd een hel los. Ik kan haar niet los laten, het lukt mij niet.
    Laatst is zij langs gekomen en we hebben niet eens een halfuurtje samen gezeten. Thuis.. Omdat ik weet dat als ik naar buiten zou gaan met haar
    ik weer ruzie zal krijgen.

    Op de een of andere manier weet hij altijd hoe hij mij de schuld kan geven. Hij draait de rollen zo om dat het lijkt alsof ik fout zit.
    Als ik hem tegen spreek of hem om de reden vraag over mijn vriendin hebben we direct ruzie.
    Als ik een keer niet op neem omdat ik bijvoorbeeld op het toilet zit, belt hij mijn moeder of zusje en vraagt hij naar mij.

    Ik weet dat vele nu zullen zeggen, ga gewoon bij hem weg.. het is nog niet te laat..
    Maar ik hou van hem, zielsveel. Als we samen zijn gaat het altijd goed. Hij is mijn beste vriend.

    Ik weet gewoon even niet wat ik moet doen.
    Het beste is om nu te scheiden!!! omdat je hem hier voor iedereen open en bloot hebt gesteld aan kritiek van onbekende levenloze mensen die niks van het huwelijk af weten maar wel hun eigen mening hebben.
    Als je getrouwd bent moet je afstand van jou vriendinnen nemen en als je dat niet wilt dan moet je niet gaan trouwen. Want ben je met je man getrouwd of je vriendinnen??????????

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    754
    02-01-2015

    Ik kreeg al de kriebels van je titel, lijkt me typisch een geval van een manipuleerder en hij wil zo te lezen je leven bepalen.