1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.120
    29-01-2010

    Citaat Geplaatst door Banoeta Bekijk reactie
    Hier ook een koffie junk. Heb een volautomatische koffiemachine, de Saeco pico Baristo.
    Heb die net ook sinds een weekje, ben nog aan het uitzoeken hoe ik een lekkere cappuchino kan maken.
    Heb de bonen dan douwe egberts en tot nu toe niet echt lekker.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    337
    07-05-2007

    Senseo Sarista. Plus Dark roast... en sterkte is per kop in te stellen dus men is altijd tevreden.
    En heb mn moeder ook de koffiekan kado gedaan voor bezoek...

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    90
    19-04-2016

    https://www.bol.com/nl/p/longhi-magn...FRAUGwod6kAIUA

    Ik heb deze nu ruim 3 jaar en ben er super tevreden mee. Ik gebruik daarbij de koffiebonen van de Lidl, vind ik toch het lekkerst van wat ik eerder heb gedronken.

  4. #19
    Ik PM niet meer.

    Reacties
    8.512
    24-02-2009

    Citaat Geplaatst door Oinki Bekijk reactie
    Jullie zijn allemaal rijk. Zijn er ook 'arme' koffiedrinkers hier. Past meer in mijn straatje.
    Rijk is een groot woord. Ik drink gewoon bijna nooit thee en op drink alleen thuis koffie....Als ik buiten ben dan drink ik geen koffie aangezien ik het niet te zuipen vind vergeleken met mijn eigen koffie thuis.
    Citaat Geplaatst door Mellls Bekijk reactie
    Ik wil hem! Waar kan ik hem kopen?
    ik wil hem anders ook wel aan je voorlezen als je lyca hebt

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door Oinki Bekijk reactie
    Jullie zijn allemaal rijk. Zijn er ook 'arme' koffiedrinkers hier. Past meer in mijn straatje.
    Niet allemaal ik kreeg het cadeau. Als ik erbij was, had ik het niet toegelaten, maar ja
    500 euro voor een koffie automaat vind ik persoonlijk te ver gaan. Je kan daar twee schapen van kopen en doneren.

    Zo'n automaat heeft bovendien ook zijn nadelen. Ik raad je echt van harte aan. Als je van lekkere koffie houdt. Om een systeem te halen met filter. Dat is het beste en gezondste...
    Of een espressokan en daar lekker je eigen koffie in stoppen gemengd met kruiden. Lekkerste koffie vind ik...

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Delonghi ECAM 23.460.S om precies te zijn
    Espresso machine. Ik kan niet meer zonder.. koffie is nergens lekkerder dan gewoon thuis
    the best things are free

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door Ome_Hassan Bekijk reactie
    Rijk is een groot woord. Ik drink gewoon bijna nooit thee en op drink alleen thuis koffie....Als ik buiten ben dan drink ik geen koffie aangezien ik het niet te zuipen vind vergeleken met mijn eigen koffie thuis.
    Vooral die op kantoren. Mijn man klaagt er wel eens over. Van die goedkope troep uit een automaat en hollanders drinken daar 20 kopjes van op een dag. Word misselijk bij het idee

    Wee tje wat ook lekker is.
    Die zwarte Marokkaanse koffie die ze meestal 's avonds maken. JE kookt water in een speciale koffiekan en gooit daar kruiden bij tot ze een beetje mee koken en dan doe je er koffie bij. Hele straat ruikt naar heerlijke kruidenkoffie.

  8. #23

  9. #24
    Ik PM niet meer.

    Reacties
    8.512
    24-02-2009

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Vooral die op kantoren. Mijn man klaagt er wel eens over. Van die goedkope troep uit een automaat en hollanders drinken daar 20 kopjes van op een dag. Word misselijk bij het idee

    Wee tje wat ook lekker is.
    Die zwarte Marokkaanse koffie die ze meestal 's avonds maken. JE kookt water in een speciale koffiekan en gooit daar kruiden bij tot ze een beetje mee koken en dan doe je er koffie bij. Hele straat ruikt naar heerlijke kruidenkoffie.
    Heb zelfs op kantoor een eigen koffieapparaat om van die vieze koffie af te zijn ..

    Je klopt, ouderwetse Marokkaanse koffie is heerlijk. Neem ieder jaar 5 kilo mee om het zelf te maken thuis.
    Citaat Geplaatst door Mellls Bekijk reactie
    Ik wil hem! Waar kan ik hem kopen?
    ik wil hem anders ook wel aan je voorlezen als je lyca hebt

  10. #25
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Niets boven gewone Marokkaanse koffie elmetbogga. Water koken dan pak je een koffie kan daar doe je 3 volle lepels koffie in beetje kaneel beetje zwarte peper en borrelen maar. En daarnaast doe je melk opwarmen en dan helft. Ah je mok met koffie en andere helft melk oftewel ness ness

    Heerlijk!

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    2.465
    07-11-2014

    Citaat Geplaatst door Salamaa Bekijk reactie
    Niets boven gewone Marokkaanse koffie elmetbogga. Water koken dan pak je een koffie kan daar doe je 3 volle lepels koffie in beetje kaneel beetje zwarte peper en borrelen maar. En daarnaast doe je melk opwarmen en dan helft. Ah je mok met koffie en andere helft melk oftewel ness ness

    Heerlijk!
    Inderdaad...heerlijk !

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door Salamaa Bekijk reactie
    Niets boven gewone Marokkaanse koffie elmetbogga. Water koken dan pak je een koffie kan daar doe je 3 volle lepels koffie in beetje kaneel beetje zwarte peper en borrelen maar. En daarnaast doe je melk opwarmen en dan helft. Ah je mok met koffie en andere helft melk oftewel ness ness

    Heerlijk!
    Die is idd lekker, maar veels te licht voor mensen die sterke koffie gewend zijn. Maar voor 's avonds bijv is die wel lekker ja

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door Oinki Bekijk reactie
    Die mag je mij cadeau doen.
    De koffie?
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  14. #29
    Nora

    Reacties
    2.361
    05-02-2011

    Citaat Geplaatst door Ome_Hassan Bekijk reactie
    Ik heb een Jura.
    Dat is een apparaat die lekker koffie maakt....mijn ouders hebben die ook . Ook wel prijzig .

    Verstuurd vanaf mijn SM-J710F met Tapatalk

  15. #30
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Welke apparaat is dat met koffiebonen?
    Ik ga morgen kijken ben die naam vergeten haha
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡