1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    733
    16-01-2014

    Welke leden heb jij altijd al bewonderd?

    Eigenlijk open ik dit topic voor lucht, maar gezien ik toch op het moment niks te doen en jullie nooit zal vergeten heb ik besloten om de waarheid op te biechten.
    Vind het ergens wel stiekem jammer dat marokko.nl langzaam aan het afsterven is. Snap niet dat sommigen van jullie zelfs nog regelmatig reacties blijven plaatsen. Waarschijnlijk om een leegte te vullen, Who knows?
    Maar om terug te gaan naar welke leden mij altijd al boeide. Het is niet zomaar interesse, vind deze leden zelfs buitengewoon bijzonder en sommigen gaan zelfs veel verder dan dat.

    Ik moet nu eerst even een momentje voor me zelf nemen om het feit te verwerken dat mijn marokko.nl vrienden en idolen voor altijd weg zullen zijn.

  2. #2
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Whats the difference? Marokko.nl of Facebook snapchat etc..
    Vind een vast clubje wel fijn..

    Anyway wie ik bewonder uhhm ff denken

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Ik vond Vlampje interessant en oprecht

    Zij is 1 van de weinige die mij is bijgebleven
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    733
    16-01-2014

    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Whats the difference? Marokko.nl of Facebook snapchat etc..
    Vind een vast clubje wel fijn..

    Anyway wie ik bewonder uhhm ff denken
    Ja ik vind facebook maar niets, is wel gaande maar zal het nooit kunnen vergelijken met dit. Dit was echt de shit.


    Neem er maar de tijd voor. Jij bent dus Freya. Jou vond ik wel oke, maar niet verder denderend helaas. Je bent normaal en daar mag je tegenwoordig ook al heel erg tevreden mee zijn.


    Die chick die verhalen hier neerkwakte over overspel in New York, was haar nicknaam ook al weer. Celine?

  5. #5
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Arab-bella, Actie voor marokko en nog van dit soort leden kom ff niet op hun namen. Altijd rustig, nooit ruzie met iemand en altijd boodschap voor algemene nut (zoals de belgen dat zeggen)
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  6. #6
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Heb geen fb, snap en trap dus geen keus ( wil ik ook niet) om ergens anders op te gaan. Heb hier eigenlijk al geen tijd voor laat staan nog andere social m erbij
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    Nada
    Maaltje
    En de dames op de topic plaats een foto van Wat. .

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    Trisinti, tradition4life, moon, omdat ik daar leuk mee kon praten, chille leden die openminded en denia henia zijn

  9. #9
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Dankjewel..te druk om ruzie te maken :-))
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Arab-bella, Actie voor marokko en nog van dit soort leden kom ff niet op hun namen. Altijd rustig, nooit ruzie met iemand en altijd boodschap voor algemene nut (zoals de belgen dat zeggen)

    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Quellbrunn Bekijk reactie
    Eigenlijk open ik dit topic voor lucht, maar gezien ik toch op het moment niks te doen en jullie nooit zal vergeten heb ik besloten om de waarheid op te biechten.
    Vind het ergens wel stiekem jammer dat marokko.nl langzaam aan het afsterven is. Snap niet dat sommigen van jullie zelfs nog regelmatig reacties blijven plaatsen. Waarschijnlijk om een leegte te vullen, Who knows?
    Maar om terug te gaan naar welke leden mij altijd al boeide. Het is niet zomaar interesse, vind deze leden zelfs buitengewoon bijzonder en sommigen gaan zelfs veel verder dan dat.





    Ik moet nu eerst even een momentje voor me zelf nemen om het feit te verwerken dat mijn marokko.nl vrienden en idolen voor altijd weg zullen zijn.


  11. #11
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie

    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Hoe kan je mensen aan de hand van een paar reacties bewonderen..
    Het zijn geen wetenschappers, of mensen met bepaalde talenten

    Geen woorden maar daden, is de uitgang bij mij
    the best things are free

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Xl xl xlx xl xl xl xl xl xl xxxxxxxxxxxxx lllllllllllll xxxxxxxxxxx lllllllllll

  14. #14
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Foxy Bekijk reactie
    Hoe kan je mensen aan de hand van een paar reacties bewonderen..
    Het zijn geen wetenschappers, of mensen met bepaalde talenten

    Geen woorden maar daden, is de uitgang bij mij
    Bewonderen niet omdat ze iets hebben uitgevonden of een wereldprobleem hebben opgelost maar meer om een bepaald beeld dat je van iemand hebt (fictief karakter) maar degene die ik bewonder zijn vast in t echt ook gewoon hoe ik denk dat ze zijn.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  15. #15
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Actie-voor-Marokko Bekijk reactie
    Dankjewel..te druk om ruzie te maken :-))
    Wallahila, door de drukte geen tijd voor sda3 hihi
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.