1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    klinkt als soa


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    135
    05-05-2016

    Citaat Geplaatst door KERSEN_TAART Bekijk reactie
    klinkt als soa
    ik wens je heel veel dochters toe....

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Valkuil Bekijk reactie
    ik wens je heel veel dochters toe....
    en nu moet je even normal doen jij een grapje is tot daaraan toe maar dit ga gewoon normaal doen jij


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    12
    17-04-2017

    Niet de pil slikken krijg je alleen maar nare bijwerkingen van... denk aan haaruitval, acne verhoogde kans op baarmoederhalskanker, borstkanker etc... stemmjngswisselingen...
    Dus zo lang je niet getrouwd bent zeker niet aan beginnen


    Wat die je wel te doen?
    Super gezond eten
    Altijd je buik en voetjes tegen de kou beschermen
    Veeeel koriande en peterselie eten en of drinken als smoothie week voor je menstruatie..? Stimuleert vruchtbaarheid...
    2 x per dag kurkuma theelepel drinken... zorgt ervoor dat je hormoonhuishouden stabiliseert... kortom veeeeel minder pijn insha allah

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Salaam alaykum

    Saffraan thee schijnt ook te helpen.
    Draadjes Saffraan he geen poeder.
    Laten weeken in kokend water en drinken als thee.

    Allahi shafik meid.
    xxx

    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Riffia_Kebdania Bekijk reactie
    Probeer zwarte koffie met kaneel.
    En probeer ook za3tar thee.

    Ik heb er ook heel erg veel last van, en dit helpt wel.
    Salaam alaykum

    Blijft za3tar lang houdbaar?
    Heb hier nog wat van thuis ...schijnt ook te helpen tegen asma alergieen .

    xxx

    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  7. #22
    The one and only!

    Reacties
    887
    30-04-2015

    Heb je er serieus koorts bij? Dat lijkt me niet echt gezond... Misschien even laten checken bij de gynaecoloog. Ik heb een jaar de pil geslikt omdat ik geen raad meer wist met de pijn, daarna weer gestopt en een stuk dragelijker geworden. Wat trouwens ook helpt is als je blindedarm eruit is, ik ben um kwijt en heeft veel geholpen, ik heb dat ook van andere vrouwen gehoord. Maar ja je kunt niet op commando een blindedarm ontsteking krijgen natuurlijk
    ~ How Poor Are They That Have No Patience ~

  8. #23
    The one and only!

    Reacties
    887
    30-04-2015

    En zoals andere meiden zeiden, niet te veel tegelijk eten, volle darmen verergeren de pijn. En een warm bad of thee kan wonderen doen. Kwa pijnstilling helpt bij mij Finimal het best...
    ~ How Poor Are They That Have No Patience ~

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Faatje, betuls, 3esses, vlinderA en de anderen enorm bedankt voor jullie tips ❤❤. Ameen op jullie dua moge Allah swt pijn en ongemak bij alle moslims doen verminderen

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Een goede tip die ik langs zag komen WAS alrijd voetjes en buik tegen kou beschermen. Heb gemerkt dat dat echt een grote factor is. Afgelopen twee maanden HAD io niet heel veel last maar vandaag in 1X weer enorme helse pijn. Ben in het verleden geweest naar huidarts maar die vertelde dat er niks aan gedaan kan worden en gewoon moet doorbijten

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Er valt niet veekvtegen te doen, behalve za3tar tegen m'n maag en een warme kruik en onder dekens in bed en positief proberen te blijven Alhamdolilah wens iedereen sterkte en moed

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Sam7 Bekijk reactie
    Faatje, betuls, 3esses, vlinderA en de anderen enorm bedankt voor jullie tips ❤❤. Ameen op jullie dua moge Allah swt pijn en ongemak bij alle moslims doen verminderen
    Allahouma ameen .

    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    zoeken een man


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Sam7 Bekijk reactie
    Er valt niet veekvtegen te doen, behalve za3tar tegen m'n maag en een warme kruik en onder dekens in bed en positief proberen te blijven Alhamdolilah wens iedereen sterkte en moed
    Dat is Wilde tijm toch ?
    Ook heel goed voor asma /bronchitis .
    Ik heb me zusje gevraagd voor mij mee te nemen van marokko ..Dat is goeie ...khair in chaa Allah .
    Ja warm kleden is echt koud aan het worden.
    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    3
    28-11-2017

    Salaam Ou 3laikoum,
    Je kunt tegen menstruatie pijn een blauwe pil Aleve Feminax slikken. Hopelijk heb je er iets aan!