1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Menstruatiepijn HELP MIJ

    Slm zoals titel zegt het Is die tijd weer ik ga dood vd pijn al 8 jaar lang elke maand zelfde liedje kramp rugpijn darmpijn overgeven misselijk koorts brandgevoel in baarmoeder
    Depressie hele tijd huilen vervelende gedachtes

    Vandaag weer sinds 8u sochtends en nog steeds ik ben gewoon moe moe moe wa chakra lmolana

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.485
    08-06-2013

    Salam, wat eet je allemaal op een dag? Eten heeft er namelijk ook invloed op
    14.42
    And never think that Allah is unaware of what the wrongdoers do. He only delays them for a Day when eyes will stare [in horror].

  3. #3
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    De pil was voor mij het enige wat hielp, nu een tijdje gestopt met de pil. Gelukkig geen last meer van overgeven. Tegen de pijn neem ik naproxen, werkt erg goed.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Ik gewoon normaal, m'n moeders eten. Sommige dagen eet ik niet, te moe en laat thuis en wnr ik ziek wordt kan ik niks eten te misselijk

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Ik slikte okk tijdje pil, maar ik werd er depri van..pijnstillers gooi ik er meteen uit gaat alhamdolilah nu beter heb alleen nog last van lichte krampgevoel (continue dat wel) en af en toe steek

  6. #6
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Heb je dit nooit met de huisarts besproken? Bij mij hielpen pijnstillers ook niet totdat ik een hoge dosis naproxen kreeg, alleen op recept verkrijgbaar. De huisarts had mij door verwezen daar de gynaecoloog, misschien is dit voor jou ook een idee? Het ging bij mij namelijk niet zomaar over en ik heb er ook jaren mee gelopen, het kan ook een oorzaak hebben wat onderzoek aan de baarmoeder eventueel kan uitwijzen. Succes!

  7. #7
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Probeer zwarte koffie met kaneel.
    En probeer ook za3tar thee.

    Ik heb er ook heel erg veel last van, en dit helpt wel.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.485
    08-06-2013

    Citaat Geplaatst door Sam7 Bekijk reactie
    Ik gewoon normaal, m'n moeders eten. Sommige dagen eet ik niet, te moe en laat thuis en wnr ik ziek wordt kan ik niks eten te misselijk
    Bepaalde voedsel kan het verergeren, bewerkt voedsel denk aan sauzen/frisdrank/koek/snoep/ships etc.
    Probeer pure producten te eten die zo min mogelijk voorbewerkt zijn.

    Ook teveel eten kan druk geven op de baarmoeder waardoor je meer last hebt van krampen.
    14.42
    And never think that Allah is unaware of what the wrongdoers do. He only delays them for a Day when eyes will stare [in horror].

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Bedankt allen voor jullie advies, idd behaalde producten maken het erger maar ik eet best gezond.. T zijn gwm de krampen

    Vandaag IS het weer zover iemand die me aan kan moedigen

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Kaneel thee helpt goed, bij mij tenminste wel

  11. #11
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    drink zwarte koffie met kaneel en geloof mij je krampen gaan weg. Vooral de eerste en de tweede dag drink ik veel koffie.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Citaat Geplaatst door Sam7 Bekijk reactie
    Slm zoals titel zegt het Is die tijd weer ik ga dood vd pijn al 8 jaar lang elke maand zelfde liedje kramp rugpijn darmpijn overgeven misselijk koorts brandgevoel in baarmoeder
    Depressie hele tijd huilen vervelende gedachtes

    Vandaag weer sinds 8u sochtends en nog steeds ik ben gewoon moe moe moe wa chakra lmolana

    Jouw klachten lijken op klachten die horen bij pms. Ik heb er ook last van. Die pijn is weggegaan na het gebruik van de pil. Helaas de andere klachten daar loop ik nog steeds en erg vermoedend elke maand weer. Er is ook weinig over bekend en artsen kunnen er nog weinig mee.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Salamaleikom lieve dames bedankt voor jullie reacties allemaal ♥. We moeten onszelf er doorheen slaan tot het de tijd in Sha Allah geen pijn meer doet

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Sam7 Bekijk reactie
    Salamaleikom lieve dames bedankt voor jullie reacties allemaal ♥. We moeten onszelf er doorheen slaan tot het de tijd in Sha Allah geen pijn meer doet
    ik heb de laatste tijd niet echt veel pijn meer. Ik weet niet hoe dat komt maar misschien gaat dat met de tijd

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    135
    05-05-2016

    mirena spiraaltje doet wonderen en bijna geen menstruatie of pijn meer, alleen nog inlegkruisje nodig en dat nog niet eens iedere maand maar alleen heeeeel af en toe, gek genoeg bij veel stress valt me op