1. #181
    MVC Lid

    Reacties
    344
    13-03-2017

    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    Mooi dat je het doortrekt naar iedereen want zo is het ook. Het goede voor allen. Bekend beroemd of niet iedereen is een VIP voor een dierbaar iemand

    Nou topsporters hebben ook wel iets in hun karakter wat sommige anderen niet hebben vind ik. Ik zie dat van dichtbij dat maakt ook wel dat ze uitblinken. Het is niet alleen hun kunnen maar ook hun karakter wat ze mooi of sterk maakt (uitzonderingen daargelaten).

    Maar jij wilt kortom gewoon wat te meppen hebben? dan moeten we wat aardiger doen tegen de pannekoekjes
    hahahaha jaa. Ik wil iemand zo graag een dreun verkopen, maar ik vrees dat ik hem niet aankan. Tja haha.

    Jaa topsporters hebben een sterke wilskracht en doorzettingsvermogen en een ijzeren wil (of heb ik dat al gezegd haha) en zijn sterk. Soms ben ik te aardig en dan nemen mensen je bliljkbaar voor lief totdat je er niet meer bent en het aanbod niet langer geldt. Dan komt die dreun vroeg of laat wel hard aan. Hoe staat het met de liefde, vrouwke. Heb je al een man aan de haak geslagen?

  2. #182
    MVC Lid

    Reacties
    344
    13-03-2017

    Citaat Geplaatst door youwat Bekijk reactie
    Ik doe alleen mijn mating call als het dan niet werkt rot ze lekker op
    Wtf is een mating call. Explain yourself/
    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    ''Man moet jagen''


    Interessante woordkeuze.
    Ga je me nu opgeven voor een literaire prijs? Die verdien ik wel al zeg ik het zelf.

  3. #183
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Kifesh jagen ? Zijn we nu ineens dieren geworden
    Umm Hurairah.

  4. #184
    MVC Lid

    Reacties
    285
    01-10-2016



    dit is me mating call

  5. #185
    MVC Lid

    Reacties
    344
    13-03-2017

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Kifesh jagen ? Zijn we nu ineens dieren geworden
    Blijkjjbaar zit dat in ons. Het oerbeest moet soms ook naar buiten.

  6. #186
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Hoezo, vrouwen kunnen ook prima zelf jagen.




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  7. #187
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    Hoezo, vrouwen kunnen ook prima zelf jagen.




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Hahah gekke meid.
    Umm Hurairah.

  8. #188
    MVC Lid

    Reacties
    344
    13-03-2017

    Citaat Geplaatst door youwat Bekijk reactie

    dit is me mating call
    Mafkees. Zal ik je zeggen hoe je een vrouw moet benaderen als je een kansje wilt maken met haar.

    Je loopt naar haar toe, groet haar met salamou 3alaikoum en vraagt haar of ze vrijgezel is. Krijg je een nee, dan excuseer je je en is het een ja en glimlacht ze dan stel je jezelf voor. Als ze je vies aankijkt dan vindt ze jou niks en ook dan excuseer je je. Simpel he?

  9. #189
    MVC Lid

    Reacties
    344
    13-03-2017

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    Hoezo, vrouwen kunnen ook prima zelf jagen.




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Op hoeveel mannen heb jij al gejaagd. Ik heb nog steeds spijt van die arts die ik heb laten gaan. Hij was wel knap dat wel maar drie jaar jonger dan ik haha.

  10. #190
    Bijna Lid

    Reacties
    140
    13-07-2017

    Citaat Geplaatst door Ovelie Bekijk reactie
    Mafkees. Zal ik je zeggen hoe je een vrouw moet benaderen als je een kansje wilt maken met haar.

    Je loopt naar haar toe, groet haar met salamou 3alaikoum en vraagt haar of ze vrijgezel is. Krijg je een nee, dan excuseer je je en is het een ja en glimlacht ze dan stel je jezelf voor. Als ze je vies aankijkt dan vindt ze jou niks en ook dan excuseer je je. Simpel he?
    Hahahahahahahahahahaha

  11. #191
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door youwat Bekijk reactie


    dit is me mating call
    ja het poast idd bij je


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  12. #192
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door Ovelie Bekijk reactie
    hahahaha jaa. Ik wil iemand zo graag een dreun verkopen, maar ik vrees dat ik hem niet aankan. Tja haha.

    Jaa topsporters hebben een sterke wilskracht en doorzettingsvermogen en een ijzeren wil (of heb ik dat al gezegd haha) en zijn sterk. Soms ben ik te aardig en dan nemen mensen je bliljkbaar voor lief totdat je er niet meer bent en het aanbod niet langer geldt. Dan komt die dreun vroeg of laat wel hard aan. Hoe staat het met de liefde, vrouwke. Heb je al een man aan de haak geslagen?
    Over dreunen gesproken. Ik zie net op meer voor mannen net "double impact" met jean claude van damme zoo ik ga even nostalgie naar boven halen

    Hihi dat over aardigheid is herkenbaar maar daarom heb jij een topsporter nodig. Die houden vol. Die weten....die weten veel haha

    Ik en de liefde? Uhhh ik ben ergens gespot ja....bloos bloos

  13. #193
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door Ovelie Bekijk reactie
    Op hoeveel mannen heb jij al gejaagd. Ik heb nog steeds spijt van die arts die ik heb laten gaan. Hij was wel knap dat wel maar drie jaar jonger dan ik haha.
    Heb er een stuk of 5 weten dood te schieten. 3 jaar verschil is niks joh. Had prima gekund.

  14. #194
    MVC Lid

    Reacties
    344
    13-03-2017

    Citaat Geplaatst door Hale Bekijk reactie
    Hahahahahahahahahahaha

  15. #195
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Hahah gekke meid.