1. #166
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door Lola. Bekijk reactie
    Uhu pannenkoeken ja.

    Jouw ot is geweldig.
    Ja gewoon teveel panneNkoeken die stoer doen, hellllooooo sit downnn hihihi

    Israel moet ook niet stoer doen

  2. #167
    MVC Lid

    Reacties
    959
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    Ja gewoon teveel pannenkoeken die stoer doen, hellllooooo sit downnn hihihi

    Israel moet ook niet stoer doen
    Die pannenkoeken zijn wel hilarisch af en toe. Uhu. Het was niet nouri toch?

  3. #168
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door Lola. Bekijk reactie
    Spreekt toch voor zich dit. En zorg goed voor zijn kinderen en houdt het huis netjes en schoon en wees lief voor elkaar.
    Niet voor iedereen ougti. Hij hoort rust bij je te vinden dan komt de rest vanzelf in shaa Allaah.

  4. #169
    MVC Lid

    Reacties
    949
    23-02-2015

    bloemie moet ook nodig trouwen

  5. #170
    MVC Lid

    Reacties
    959
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door bloemie Bekijk reactie
    Niet voor iedereen ougti. Hij hoort rust bij je te vinden dan komt de rest vanzelf in shaa Allaah.
    haha, jaa zo simpel is het idd. Geldt ook voor de vrouw overigens.

  6. #171
    MVC Lid

    Reacties
    959
    15-04-2016

    Lion, wat had je staan?

  7. #172
    MVC Lid

    Reacties
    7.188
    21-12-2005

    sommige vrouwen gaan daar te ver in. Gaan ze zich arrogant gedragen, waardoor je afknapt

  8. #173
    MVC Lid

    Reacties
    959
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door si_al3arbi Bekijk reactie
    sommige vrouwen gaan daar te ver in. Gaan ze zich arrogant gedragen, waardoor je afknapt
    Omdat je dan denkt dat je een blauwtje oploopt? Poor you.

  9. #174
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door Lola. Bekijk reactie
    Die pannenkoeken zijn wel hilarisch af en toe. Uhu. Het was niet nouri toch?
    Jah vind wel funny

    Nee Nouri niet. Vind het zo erg voor hem en zijn familie :-( Sowieso is topsport mentaal en competitietechnisch superzwaar; de pressie om constant te presteren maar ook het leven van de familie eromheen is zo ingericht zodat een topsporter zn ding kan doen. Het raakt alle dierbaren.

    Moge Allah hen allen de kracht geven dit te doorstaan en dat hij spoedig mag herstellen.

  10. #175
    MVC Lid

    Reacties
    344
    13-03-2017

    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    Jah vind wel funny

    Nee Nouri niet. Vind het zo erg voor hem en zijn familie :-( Sowieso is topsport mentaal en competitietechnisch superzwaar; de pressie om constant te presteren maar ook het leven van de familie eromheen is zo ingericht zodat een topsporter zn ding kan doen. Het raakt alle dierbaren.

    Moge Allah hen allen de kracht geven dit te doorstaan en dat hij spoedig mag herstellen.
    Allahouma ameen lieverd, voor iedereen met zieken en leed in de familie. Lijkt me idd ook een zwaar leven. Geef mij maar vier dagen werken, lieve kindjes en een man die ik een dreun kan verkopen.

  11. #176
    MVC Lid

    Reacties
    285
    01-10-2016

    Ik doe alleen mijn mating call als het dan niet werkt rot ze lekker op

  12. #177
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door Ovelie Bekijk reactie
    Allahouma ameen lieverd, voor iedereen met zieken en leed in de familie. Lijkt me idd ook een zwaar leven. Geef mij maar vier dagen werken, lieve kindjes en een man die ik een dreun kan verkopen.
    Mooi dat je het doortrekt naar iedereen want zo is het ook. Het goede voor allen. Bekend beroemd of niet iedereen is een VIP voor een dierbaar iemand

    Nou topsporters hebben ook wel iets in hun karakter wat sommige anderen niet hebben vind ik. Ik zie dat van dichtbij dat maakt ook wel dat ze uitblinken. Het is niet alleen hun kunnen maar ook hun karakter wat ze mooi of sterk maakt (uitzonderingen daargelaten).

    Maar jij wilt kortom gewoon wat te meppen hebben? dan moeten we wat aardiger doen tegen de pannekoekjes

  13. #178
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door youwat Bekijk reactie
    Ik doe alleen mijn mating call als het dan niet werkt rot ze lekker op
    Panecake action

  14. #179
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    ''Man moet jagen''


    Interessante woordkeuze.

  15. #180
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Iets met upgrades en downgrades...