1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    29
    17-08-2015

    Ik ben drie jaar niet op vakantie geweest, maar gelukkig waren mijn kinderen nog te jong om te beseffen dat het vakantie is. We hebben op marktplaats twee keer kortingscodes gekocht voor de efteling en juliana toren en ook via vakantieveilingen kaartjes gekocht voor movie park.

    We zijn net een paar dagen terug van Turkije, maar nu ik iedereen een voor een weg zie gaan wil ik eigenlijk ook weg gaan

  2. #47
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Vooral met dit weer!!!! Al waren dingen gratis, wie gaat er met zulk weer op pad?
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    29
    17-08-2015

    Je kan naar die indoorspeeltuinen gaan en de bios maar dat geeft je meer een herfst en kerstvakantiegevoel Nee joh, we maken er in sha Allah wat van

  4. #49
    Bijna Lid

    Reacties
    140
    13-07-2017

    Riannah, gepland leventje leid je daar. Ik zou dat echt nooit kunnen al ga ik graag geordend te werk. Zeker als ik van mijn vakantieperiode ga genieten dan wil ik het liefst niet weten wat ik morgen ga doen maar het op de dag zelf mee maken.

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    1.213
    22-11-2008

    Citaat Geplaatst door SoklozeGeit Bekijk reactie
    Je kunt ook gewoon thuisblijven. Vakantie is zo voorbij.
    Je moet ook even weg om je op te laden
    Heel jaar door werk/school stress
    Even quality time met je gezin doet heel goed
    Vooral als ze klein zijn vinden een kids het geweldig
    Op het moment dat kinderen gaan en puberen vinden ze vaak dingen niet meer leuk willen ze niet meer mee en het ergste de sfeer verpesten
    Met een houding dat wil je niet weten
    Vooral meisjes zijn erg
    Dus tja thuisblijven kan maar heb nu al een dip helemaal met dit weer als ik in de vakantie niet weg ben geweest en de normale routine doorgaat kan je me meteen wegbrengen
    Helemaal als je leuke foto's doorgestuurd krijgt

  6. #51
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door SoklozeGeit Bekijk reactie
    Je kunt ook gewoon thuisblijven. Vakantie is zo voorbij.
    Als je geen kinderen hebt ja, of ze slapen nog hele dag. Maar mijn kids is t eerste wat ze vragen als de kijkers open zijn, wat gaan we doen? Waar gaan we naar toe? Wat moet ik aantrekken ;-)

    Ik heb zo'n hekel aan die indoorspeeltuinen. Ik ben ze altijd kwijt en die geur naar 100 paar zweetsokken en schoenen ieuwwww!!!!

    Vorig jaar ben ik met ze naar Tropenmuseum geweest, was echt heel leuk en heel leerzaam. Probeer altijd iets leerzaams te plannen. Wij kwamen vroeger ook vaak in musea met school enz en vond t altijd wel leuk vooral waar je ook aan mag zitten etc
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Hale Bekijk reactie
    Riannah, gepland leventje leid je daar. Ik zou dat echt nooit kunnen al ga ik graag geordend te werk. Zeker als ik van mijn vakantieperiode ga genieten dan wil ik het liefst niet weten wat ik morgen ga doen maar het op de dag zelf mee maken.
    kan er niks aan doen, ik hou van plannen ... niet alles wat ik plan gaat ook echt altijd door, soms komt er iets tussen, alles in hand van Allah swt. dit is de planning rond om mijn vakantie voor de kinderen, ik moest helaas een aantal weken doorwerken dan is een planning wel handig.
    voor mijn kids is het wel fijn dat ik veel gepland had, ze hebben er van genoten en niet gezeurt deze vakantie : heerlijk ! : hihi:

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    kan er niks aan doen, ik hou van plannen ... niet alles wat ik plan gaat ook echt altijd door, soms komt er iets tussen, alles in hand van Allah swt. dit is de planning rond om mijn vakantie voor de kinderen, ik moest helaas een aantal weken doorwerken dan is een planning wel handig.
    voor mijn kids is het wel fijn dat ik veel gepland had, ze hebben er van genoten en niet gezeurt deze vakantie : heerlijk ! : hihi:
    Mensen zijn verschillend lieverd. Onze maatschappij heeft van alle kwaliteiten nodig... zonder de planners waren we nergens toe. Natuurlijk ligt alles in de handen van Allah. Maar plannen is een goede eigenschap van wijze mensen die preventief problemen, misverstanden, ongemakken willen voorkomen. En dat is ons geloof ook.
    Belangrijk is dat we beseffen dat het in de handen van Allah ligt. Maar nog mooier zijn mensen die hun best doen, alles goed voorbereiden en het overhandigen aan Allah. Dat heb ik altijd gewaardeerd bij jou.

    Ik kan ook pas genieten als ik dingen tot in de puntjes plan.
    Mijn man is ook zo alhamdoelillah, daarom kan ik goed op hem rekenen....

  9. #54
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    2x pjaar op vakantie ga ik er insha Allah inhouden...misschien 3...