1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    201
    10-04-2005

    Wat is beetje normale prijs voor 2 kaartjes beekse bergen via vakantieveilingen

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    682
    12-03-2011

    Je kan ook ook een vakantievilla huren in Spanje. Ik ben ook al aan het kijken. Er zijn er nog genoeg hoor. Ik zat gisteren nog te kijken. Dan ben je tenminste even weg.

  3. #18
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    [QUOTE=Riannah;132597484]je moet eens weten hoeveel ik heb gescholden op die vakantieveilig, maar geduld hebben en dan heb je ineens gelukt.
    ik kijk smorgens vroeg voor 7 uur, tussen de middag tussen 12 en 1 en rond etenstijd. dan heb je de meeste kans op een goedkope veiling.[/QUOTE

    Wajauw wat is die site verslavend! Vooral als je iets graag wilt! Nou ik ging heel de dag door kijken zelfs op aparte tijdstippen dat mensen horen te slapen. Heb verschillende dingen gewonnen dacht owww leuk nou zijn allemaal inmiddels verlopen alleen 1 gedaan dat was slagharen. Wel leuk maar pokke end rijden dus ga miss wel weer kijken maar heel anders hihi

    Trouwens ook een goede tip is marktplaats, heel veel mensen winnen kaartjes of sparen van die gratis kaartjes en verkopen ze voor mooie prijs en soms zit er een deadline op en willen ze die kaarten zsm verkocht hebben
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  4. #19
    Wees Dankbaar....

    Reacties
    2.072
    27-01-2010

    Wie blijft ook in Nederland in de zomer

    Je moet er iets leuks van maken meid.

    Er is genoeg te doen hier in NL. Een weekendje weg Belgiƫ/Duitsland of Frankrijk.

    Met de kinderen kan je bv dagje picknicken.
    Gratis speeltuinen bezoeken zoals Het Ganzenest in Kaatsheuvel.

    VakantieVeilingen is echt een aanrader. Heb zelf ook een aantal kaartjes gewonnen. Bowlen voor een dag wanneer het regent. Beekse bergen.

    Google op dagje weg of weekend weg er is genoeg te vinden.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Dames weten jullie parken waar je mag bbqen? Ik zou nog graag een dag bbq willen in plannen met de familie.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.696
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Dames weten jullie parken waar je mag bbqen? Ik zou nog graag een dag bbq willen in plannen met de familie.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
    http://www.irrland.de/nl/wichtige-hinweise.php
    Deze is heel leuk. Heel veel leuke activiteiten en waterspellen voor de kids. Ook hebben ze bbq bij elke tafel om te bbqen. Is aan de grens van Duitsland.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door lalalie Bekijk reactie
    http://www.irrland.de/nl/wichtige-hinweise.php
    Deze is heel leuk. Heel veel leuke activiteiten en waterspellen voor de kids. Ook hebben ze bbq bij elke tafel om te bbqen. Is aan de grens van Duitsland.
    Wat leuk. Dankjewel meid.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

  8. #23
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door lalalie Bekijk reactie
    http://www.irrland.de/nl/wichtige-hinweise.php
    Deze is heel leuk. Heel veel leuke activiteiten en waterspellen voor de kids. Ook hebben ze bbq bij elke tafel om te bbqen. Is aan de grens van Duitsland.
    Dit ziet er echt leuk uit, zowat een pretpark. Enige jammere is dat je hun bbq moet gebruiken, ik hou zwz niet van andermans spul gebruiken helemaal niet als er haloef op is geweest.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Dit ziet er echt leuk uit, zowat een pretpark. Enige jammere is dat je hun bbq moet gebruiken, ik hou zwz niet van andermans spul gebruiken helemaal niet als er haloef op is geweest.
    Dasty en schuursponsje mee. Is zo schoon lijkt me.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    4.516
    09-04-2012

    Wij blijven ook in Nederland.
    Wie is er al eens in Nijmegen geweest?Lijkt me een leuke stad.

  11. #26
    MVC Premium

    Reacties
    28.180
    27-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Ik zou daar niet vann eten, zelfs niet na gebruik van dasty
    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Dasty en schuursponsje mee. Is zo schoon lijkt me.

  12. #27
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Dasty en schuursponsje mee. Is zo schoon lijkt me.
    Keer 7 hihi
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  13. #28
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Bisou. Bekijk reactie
    Ik zou daar niet vann eten, zelfs niet na gebruik van dasty
    Dan liever zo'n kant en klare bbq mee, oh ja dat mag niet. Jammer
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Bisou i feel you zat laatst in een shared house had me eigen spullen mee en deed ze in me kamer leggen. Idee van varken op borden en in pannen en andermans speeksel aan vorken allergie.

    Weet nu niet of dit wel goed is maar ik kan het niet veranderen teveel vermogen om te visualiseren...

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    1.696
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Wat leuk. Dankjewel meid.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
    Geen dank hoor! nog een tip mocht je willen gaan. Aan het begin kan je een trekkar nemen en al jouw spullen makkelijk vervoeren. Gaat statiegeld in en je hoeft niet te sjouwen.

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Dit ziet er echt leuk uit, zowat een pretpark. Enige jammere is dat je hun bbq moet gebruiken, ik hou zwz niet van andermans spul gebruiken helemaal niet als er haloef op is geweest.
    Je kan jouw eigen grill meenemen om erop te zetten. Ook houtskool of brikken zou ik zelf meenemen, maar is daar ook te koop.