1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    2.350
    02-10-2014

    seymour

    en ik ben je zwager
    weet je wat jij bent een vieze woestijnarabier een handenlikker meer niet

    je zou je vaker een spiegel voor moeten houden

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    2.350
    02-10-2014

    seymour

    ik gef je een tip lilah?

    jullie zouden vaker die tulbanden van jullie hoofden moeten halen dan kunnen jullie ook fatsoenlijk denken als andere mensen dat heet beschaving weet je

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Zeg nee tegen het AZULISME

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Masser Bekijk reactie

    ik gef je een tip lilah?

    jullie zouden vaker die tulbanden van jullie hoofden moeten halen dan kunnen jullie ook fatsoenlijk denken als andere mensen dat heet beschaving weet je
    wel sexy

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Dit programma, met een investering van 6,5 miljard dirham, werd al gelanceerd in 2015, maar er is tot op heden nog weinig van te zien.

    Eerst zien dan geloven. Praatjes vullen geen gaatjes. Ik vind het meer dan terecht dat die mensen blijven protesteren totdat er werkelijk wat is veranderd.

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Masser Bekijk reactie
    touzaniabdelos

    volgens mij is jou omgeving slechts beperkt tot de keuken beste zuster

    deze gedachte is zeer sterk aanwezig zeker nav de gebeurtenissen van afgelopen maandag notabene op eid zijn onze vrouwen ouderen bont en blauw geknupeld
    onze jongeren zijn massal gevangen gezet en dat hele politieaparaat is op de rif afgestuurd
    de mensen zijn altijd vreedzaam geweest maar geduld houd eens op dan gaat men idd aan de grenzen van 1921 denken

    men is ook van mening dat dit regime ons haat en altijd benadeeld heeft wat heeft het ooit voor de rif betekend
    Ja in u keuken ben ik ook geweest u was dat vrouwtje met die dikke tieten die het als enigste voor onafhankelijkheid was en toen ze eindelijk iets durfde te zeggen meteen zichzelf voorgebogen meteen onder de keukentafel probeerde te verbergen

    Wat ben jij eenzijdig met nieuws berichten jij zou propaganda meester moeten worden voor de zions

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Mister79 Masser kwarizimbie

    Hou een keer op met haten

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    Ja in u keuken ben ik ook geweest u was dat vrouwtje met die dikke tieten die het als enigste voor onafhankelijkheid was en toen ze eindelijk iets durfde te zeggen meteen zichzelf voorgebogen meteen onder de keukentafel probeerde te verbergen

    Wat ben jij eenzijdig met nieuws berichten jij zou propaganda meester moeten worden voor de zions


    Je hebt veel van dit soort stronvliegen op de site, exclusief is er 1 van

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie


    Je hebt veel van dit soort stronvliegen op de site, exclusief is er 1 van
    misschien wel dezelfde persoon

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie


    Je hebt veel van dit soort stronvliegen op de site, exclusief is er 1 van
    En uitgerekend jij. Een van de grootste racisten en provocateurs op dit forum moet dat zeggen?

    Ben je vergeten dat jij het was dat eergisteren frequent met kanker zat te schelden,alle riffijnen en imazighen discrimineerde en was jij het niet die verbannen was gisteren na jouw haat-acties omdat je vierkant klem gelult werd?

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    misschien wel dezelfde persoon
    Nope. Slechte verliezers zijn dat. Gisteren werd ik door een andere haat-arabier beschuldigd dat ik Zohra2003 zou zijn.


    Conclusie: Inhoudelijk niks te melden. Persoonlijk gerichte aanvallen (laster,leugens en bedrog) zijn nu aan de orde van de dag.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    2.350
    02-10-2014

    Touzsniabdelos

    Het is het enige en niet het enigste gaat eerst fatsoenlijk Nederlands leren schrijven meid

    Trouwens gezien je reacties hoe oud ben je eigenlijk volgens mij nog een puber

    Je weet wat ze in het Berbers zeggen he over pubers

    Pubers kun je beter ...... Dan met ze spelen

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    2.350
    02-10-2014

    Touzniabdelos

    Ook jij krijgt een tip van me

    Jij doet alsof jij de rif vertegenwoordigd terwijl jij niet eens weet wie je voorouders zijn

    Maar dat terzijde houd voortaan je klep als je niets interssants te vermelden hebt zo voorkom je dat die mond van je betreden wordt door vliegen

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door Masser Bekijk reactie
    Touzsniabdelos

    Het is het enige en niet het enigste gaat eerst fatsoenlijk Nederlands leren schrijven meid

    Trouwens gezien je reacties hoe oud ben je eigenlijk volgens mij nog een puber

    Je weet wat ze in het Berbers zeggen he over pubers

    Pubers kun je beter ...... Dan met ze spelen
    Hij heeft gelijk. Ik heb je eergisteren ook aangegeven met minder emotie op dit onderwerp te reageren. Je bent geen haar beter als die haat-arabieren als je je zo opstelt.

    Kritische noten plaatsen, prima. Maar laat je niet verleiden tot racistische en beledigende opmerkingen over arabieren.

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    misschien wel dezelfde persoon

    En als je heel goed hebt opgelet was ik degene die hier een Marokkaanse meid tot de orde riep nadat zij,opgehitst door Aydghe de Ottomaan,alle arabieren tot nutteloze bewoners van deze aarde bestempelde.

    Ik haat niemand. Laat je niet gek maken door die ophitsers die graag verdeeldheid zaaien zoals Seymour en Kapstokk.

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Azulist die aan taqiyya doet tfoe 3ala kamartak