1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.350
    02-10-2014

    eerst wordt het volk bont en blauw geslagen en voor alles en nog wat uitgemaakt en dan pas komt dit achterlijke regime met dit soort nieuws aan bizar

    8 maanden lopen slapen en op het moment dat het doorgedrukt wordt komen ze met een zoethoudertje

    het kwaad is al geschied en er is een diepgewortelde haat onstaan dat haal je niet zomaar weg
    de rif haat de arabs daar doe niet meer aan en terecht

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    2.350
    02-10-2014

    de eisen liggen nou wat anders natuurlijk "' alle gevangen moeten worden vrijgelaten en er moet 1 grote schoonmaak plaat vinden alle corrupte ambtenaren moeten naar huis worden gestuurd en berecht indien schuldig

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    2.350
    02-10-2014

    de riffijnen zijn vastberaden en laten dit niet zomaar over zich heen gaan wat dachten die gekken dat een kinderhand gauw gevuld is zeker?

    iedereen hoopt op onafhankelijkheid natuurlijk weg van die barbaarse arabieren veelal omdat de arabs toch een diep gewortelde haat koesteren jegens de rif en natuurlijk dat de overheid toch nooit iets heeft betekend voor dat gebied dus wat moet de rif nou met zon regime ik zeg het velen denken het

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    2.350
    02-10-2014

    dit heeft niet meer te maken met ziekenhuis school etc maar om waardigheid respect en vertrouwen dit regime heeft haar ware gezicht getoond

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    2.350
    02-10-2014

    feit blijft dat de rif altijd zelfvoorzienend is geweest bovendien wie wil er in een maffiastaat leven een staat vol met graaiers

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Masser Bekijk reactie
    de riffijnen zijn vastberaden en laten dit niet zomaar over zich heen gaan wat dachten die gekken dat een kinderhand gauw gevuld is zeker?

    iedereen hoopt op onafhankelijkheid natuurlijk weg van die barbaarse arabieren veelal omdat de arabs toch een diep gewortelde haat koesteren jegens de rif en natuurlijk dat de overheid toch nooit iets heeft betekend voor dat gebied dus wat moet de rif nou met zon regime ik zeg het velen denken het
    ik weet niet waar je het over hebt niemand in mijn omgeving heeft het over onafhankelijkheid ik heb het over ait wayegher ait touzine en een paar ikerieyen

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    1.519
    25-10-2013

    Die vieze soort Arabieren zoals Seymour moet grote mond durven te geven in rl dan kan zn smoel goed verbouwd worden. Net een een pvv tokkie.


    Masser je hebt gesproken

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    2.350
    02-10-2014

    touzaniabdelos

    volgens mij is jou omgeving slechts beperkt tot de keuken beste zuster

    deze gedachte is zeer sterk aanwezig zeker nav de gebeurtenissen van afgelopen maandag notabene op eid zijn onze vrouwen ouderen bont en blauw geknupeld
    onze jongeren zijn massal gevangen gezet en dat hele politieaparaat is op de rif afgestuurd
    de mensen zijn altijd vreedzaam geweest maar geduld houd eens op dan gaat men idd aan de grenzen van 1921 denken

    men is ook van mening dat dit regime ons haat en altijd benadeeld heeft wat heeft het ooit voor de rif betekend

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Vasteberaden moet je doen als je die ene drol wil draaien op het toilet Masser... dat is voor jouw al een uitdaging.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    2.350
    02-10-2014

    welke rif wil onderdrukt worden geen 1 we willen respect waardigheid
    dit hele marokko leeft op de rug van de rif nador en alhouceima wat produceert marokko en als ze wat produceren verdwijnt het in de zakken van de maffia

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    2.350
    02-10-2014

    de rif is 1
    dat verdeel en heers politiek heeft dit keer alhamdoelilah niet gewerkt
    wij zijn geen racisten maar als we onderdrukt worden dan komen wij in opstand zeker de generatie van nu
    onze ouders hebben ze angst in geboezemd wil jij nou zo leven in angst?

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    Die vieze soort Arabieren zoals Seymour moet grote mond durven te geven in rl dan kan zn smoel goed verbouwd worden. Net een een pvv tokkie.


    Masser je hebt gesproken
    Hoeveel calorieen had je verbrand met deze reactie Big Big Girl

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    2.350
    02-10-2014

    seymour

    goede tip maar dan moet die lelijke kop van je met mond open wel er onder zitten dan kunnen we die bek van je gelijk voorzien van waar jij op zit te wachten

    ga knikkeren a klein kind voordat ik wat vreselijk zeg

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    2.350
    02-10-2014

    seymour

    dit is nou typisch een arabier die niet tegen de feiten kan

    leer er maar leven doet pijn he

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Masser Bekijk reactie
    seymour

    goede tip maar dan moet die lelijke kop van je met mond open wel er onder zitten dan kunnen we die bek van je gelijk voorzien van waar jij op zit te wachten

    ga knikkeren a klein kind voordat ik wat vreselijk zeg
    Ik ben Seymour je oom