1. #91
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Ja echt he, te bizar
    Heel bizar. Theisten beschuldigen van dwang in het ontkennen en het afkeuren van evolutie. Maar daarna wel mensen bijna dwingen om je apenmengsel te accepteren en niet te bekritiseren. Anders ben je achterlijk en een vijandige gelovige in de leger tegen Darwin.

    Rare dingen als je het mij vraagt.
    Heavy

  2. #92
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Heel bizar. Theisten beschuldigen van dwang in het ontkennen en het afkeuren van evolutie. Maar daarna wel mensen bijna dwingen om je apenmengsel te accepteren en niet te bekritiseren. Anders ben je achterlijk en een vijandige gelovige in de leger tegen Darwin.

    Rare dingen als je het mij vraagt.
    Enge dingen! Maar zo gaat het met alles, komt het van een ander is het moord en brand, komt het van hun dan is het toch niet meer dan ''normaal''.
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  3. #93
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Enge dingen! Maar zo gaat het met alles, komt het van een ander is het moord en brand, komt het van hun dan is het toch niet meer dan ''normaal''.
    Inderdaad soort van makkelijk kijken naar de steen in andermans oog maar moeilijk om de rots in je eigen oog te zien.

    Ach ja hypocrisie doet dat met mensen.
    Heavy

  4. #94
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik voer geen gesprekken met terreur sympathisanten.
    Ga tegen iemand anders praten.

    TDM,

    Nou, zoals je ziet ga ik gewoon het gesprek met terreursympathisanten aan.


    Noord
    Nothing works....

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Noord55 Bekijk reactie
    TDM,

    Nou, zoals je ziet ga ik gewoon het gesprek met terreursympathisanten aan.


    Noord
    Walgelijke persoon ga beter iemand anders lastig vallen voordat ik je Palestijne slachtoffers ga laten zien. Kun je lekker bij hun bijdehand doen.
    Heavy

  6. #96
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Catenaccio- Bekijk reactie
    De opa van Darwin
    Als dit de opa van Darwin is dan heb je daar evolutie voor nodig. Je spreekt jezelf dus weer eens tegen.

  7. #97
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Verrekijker Bekijk reactie
    Ik vraag me af of die Darwin (evolutionists) lovers 1 dier kunnen opnoemen die veranderd is in iets anders.
    Zoek dan maar eens op wat een salamander precies is. Of lees even terug wat een krokodil is, dat is een dinosaurus. Zoek zelfs de oorsprong van vogels eens op, voor zover mij bekend hebben ook zij overeenkomten met dino's al weet ik dit niet heel erg zeker.

  8. #98
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Darwin zegt dat we geen apen en ook geen mensen waren.
    Maar dat we beiden wel van elkaar afstammen dus familieleden van elkaar. Blijkbaar is er volgens Darwin ergens een scheiding geweest wat uiteindelijk mensen en apen zoals we die kennen uit is ontstaan.
    Ja, natuurlijk. En hij heeft gelijk alleen jij interpreteert het verkeerd.

    Mensen en 'andere apen' hebben grotendeels hetzelfde genoom (dna). Voor zover ik weet heeft de mens zo ongeveer 97% vergelijkbaar dna met sommige andere primaten, ik geloof dat ik het dan heb over de Chimpansee. Mensen hebben het evolutionaire pad qua intelligentie genomen (andere primaten zijn overigens ook vrij snugger), de meeste andere primaten zijn een andere kant op gegaan. Wij zijn intelligent geworden terwijl bijvoorbeeld een gorilla, ook een primaat, de sterkste mens zonder moeite uit elkaar kan scheuren.

    Diezelfde 'scheiding' zie je in alle sub-groepen. Een tijger valt in de 'Panthera' groep, Panthera Tigris is een tijger. Mijn katten vallen ook in de Panthera groep. Dit zijn katachtigen die dezelfde kenmerken hebben en zich grotendeels hetzelfde gedragen maar die anders zijn geevolueerd (en ik heb het niet over domesticatie).

  9. #99
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Heel bizar. Theisten beschuldigen van dwang in het ontkennen en het afkeuren van evolutie. Maar daarna wel mensen bijna dwingen om je apenmengsel te accepteren en niet te bekritiseren. Anders ben je achterlijk en een vijandige gelovige in de leger tegen Darwin.

    Rare dingen als je het mij vraagt.
    Dat doet iedereen en dat apenmengsel is achterhaald en dat weet je.

  10. #100
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Walgelijke persoon ga beter iemand anders lastig vallen voordat ik je Palestijne slachtoffers ga laten zien. Kun je lekker bij hun bijdehand doen.

    TDM,

    Oh ja, die Palestijnse slachtoffers...

    Hoe zat het ook al weer?
    Ik ben een terreursympathisant omdat ik vind dat Israëli's zich mogen verdedigen tegen terreuraanvallen.

    Jij daarentegen vindt dat Israëli's (burgers, soldaten, mannen, vrouwen, kinderen, ouderen, zieken, gezonden, joden, moslims, christenen, druzen, toeristen, enz. enz.) afgeslacht mogen worden zonder dat ze zich mogen verweren. En vooral: zonder die laffe daders ter verantwoording te roepen.

    Wie is hier nu de fan van regelrechte terreur??


    Noord
    Nothing works....

  11. #101
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Het wordt continue gekritiseerd. Op wetenschappelijke grondslag.


    En dat niveau, beste vriend, daar ben jij nog niet aan toe.


    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Heel bizar. Theisten beschuldigen van dwang in het ontkennen en het afkeuren van evolutie. Maar daarna wel mensen bijna dwingen om je apenmengsel te accepteren en niet te bekritiseren. Anders ben je achterlijk en een vijandige gelovige in de leger tegen Darwin.

    Rare dingen als je het mij vraagt.

  12. #102
    MVC Lid

    Reacties
    6.285
    29-05-2007

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Walgelijke persoon ga beter iemand anders lastig vallen voordat ik je Palestijne slachtoffers ga laten zien. Kun je lekker bij hun bijdehand doen.
    Graag foto's van het verwoestende geweld in het MO, en ook Jemen niet te vergeten waar mensen door islamitisch geweld sterven van de honger.
    Het nu wel algemeen bekend dat palestijnen lijden onder eigen terreur. De miljoenen van de EU worden anders besteeds dan aan de node van
    het volk. Tunnels bouwen is geen punt want dat gaat gewoon door. Ziekenhuizen niet. Hamas gaat het meer en meer verliezen, en maar goed
    ook.Maar nogmaals geef me fotot's.
    Waarom werd de mens pas op de laaste dag geschapen?

    Opdat men hem (wanneer hij te ijdel word) kan zeggen: de mug werd eerder geschapen dan jij.

    Talmoed.

  13. #103
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Ja, natuurlijk. En hij heeft gelijk alleen jij interpreteert het verkeerd.

    Mensen en 'andere apen' hebben grotendeels hetzelfde genoom (dna). Voor zover ik weet heeft de mens zo ongeveer 97% vergelijkbaar dna met sommige andere primaten, ik geloof dat ik het dan heb over de Chimpansee. Mensen hebben het evolutionaire pad qua intelligentie genomen (andere primaten zijn overigens ook vrij snugger), de meeste andere primaten zijn een andere kant op gegaan. Wij zijn intelligent geworden terwijl bijvoorbeeld een gorilla, ook een primaat, de sterkste mens zonder moeite uit elkaar kan scheuren.

    Diezelfde 'scheiding' zie je in alle sub-groepen. Een tijger valt in de 'Panthera' groep, Panthera Tigris is een tijger. Mijn katten vallen ook in de Panthera groep. Dit zijn katachtigen die dezelfde kenmerken hebben en zich grotendeels hetzelfde gedragen maar die anders zijn geevolueerd (en ik heb het niet over domesticatie).
    Bovendien blijkt de gorilla aanzienlijk intelligenter, dan mensen lang voor mogelijk hebben gehouden.
    Bovendien hebben zij een gevoelsleven dat heel dicht bij dat van mensen komt.

  14. #104
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Je hebt weinig verstand van de Palestijnse situatie. De onderdrukking en terreur van Israel op de Palestijnen is structureel, dagelijks en zichtbaar. Doe die bril af.


    Citaat Geplaatst door Noord55 Bekijk reactie
    TDM,

    Oh ja, die Palestijnse slachtoffers...

    Hoe zat het ook al weer?
    Ik ben een terreursympathisant omdat ik vind dat Israëli's zich mogen verdedigen tegen terreuraanvallen.

    Jij daarentegen vindt dat Israëli's (burgers, soldaten, mannen, vrouwen, kinderen, ouderen, zieken, gezonden, joden, moslims, christenen, druzen, toeristen, enz. enz.) afgeslacht mogen worden zonder dat ze zich mogen verweren. En vooral: zonder die laffe daders ter verantwoording te roepen.

    Wie is hier nu de fan van regelrechte terreur??


    Noord

  15. #105
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door IVAN Bekijk reactie
    Een Peugeot ???
    Maar dat is retro.
    Staal neem ik aan.....
    Petje, geen helm.......
    Schakelen op de stang.
    Simplex derailleurs...

    U bent dus een retro gelovige.....
    Ook dat mag. Daar hebben we zelfs speciale diensten voor......
    Vet retro, Ivan!
    Echt een mooi fietsje.
    Je hebt het beeld helemaal compleet, inderdaad, petje geen helm!
    Lekker peddelen door de dreven.
    Waar af en toe een groepje ware gelovigen mij voorbij snellen.
    Wielerkleding waar Tom jaloers op zou worden, kekke helmen, de modernste fietsjes.

    Kreeg wel een brok in mijn keel, dat ik ondanks het klunzige gehalte van mijn praktiseren ik toch mag participeren in die speciale diensten!
    Ik er - hoewel aangepast - er toch bij hoor!

    Het leven is goed.