1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    DENK komt met stemverklaring motie D66-PvdA over Hirak Rif, Zefzafi aanhangers huilen

    Citaat Geplaatst door Kapppstok
    DENK is voor ontwikkelingshulp aan Marokko om scholen, wegen, ziekenhuizen te bouwen in kansarme gebieden, maar tegen azulistische ontwikkelingshulp voor seksuele voorlichting, duurzaam en sociaal ondernemen voor Arif



    https://www.facebook.com/KiesKuzu/vi...0796422018983/
    .

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Denk

    Niet dat de souvereiniteit in gevaar is.. mocht dat wel zo zijn dan zal de wereld de goorste genocide aanschouwen van de moderne geschiedenis.

    Flessen, bil, aids, priz, alles zal op youtube te zien zijn

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Dat is om de ambassadeur van marokko terug te halen...


    Ze zijn bang om hun verdragen met Marokko

  4. #4
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    En weer niemand die Kuzu serieus nam met zijn gezeur.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    En weer niemand die Kuzu serieus nam met zijn gezeur.
    Die ga ik nu financieel steunen nu ik dit heb gelezen

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    FaceBook is geen geldige bron Dat weet TS ook. Topic gemeld. Topic gaat ook verwijderd worden .

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    FaceBook is geen geldige bron Dat weet TS ook. Topic gemeld. Topic gaat ook verwijderd worden .
    Aldus Zoh(g)ra2003

    Smeerpijp

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Ik blijf het zeggen, zij daar in Hoceima gaan het voor IEDERE Marokkaan verpesten. Brengen hun tering bende buiten Marokko en smeken om hulp, en nu wil iedereen zogenaamd helpen, maar niet voordat zij zich zelf eerst helpen door alle info los te peuteren. M6 is te soft man serieus, Hassan II wist om te gaan met ze
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    En weer niemand die Kuzu serieus nam met zijn gezeur.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.290
    19-03-2016

    Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    En weer niemand die Kuzu serieus nam met zijn gezeur.
    En weer niemand die Peej serieus nam met zijn dementie

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.290
    19-03-2016

    Want reproductieve gezondheidszorg is waar mensen aan denken... D66 en PvdA zijn de spoor bijster. Daarom: #DENK je na. Dat is belangrijk.

    En niet meedoen met alles dat de soevereine status van Marokko aantast. Weg met de Koerdentaferelen.

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Ik blijf het zeggen, zij daar in Hoceima gaan het voor IEDERE Marokkaan verpesten. Brengen hun tering bende buiten Marokko en smeken om hulp, en nu wil iedereen zogenaamd helpen, maar niet voordat zij zich zelf eerst helpen door alle info los te peuteren. M6 is te soft man serieus, Hassan II wist om te gaan met ze

    Ga negers zoeken dikke negerslet. Kssst.

    Geen enkele Marokkaan wil jou vanwege je niggerlove......

    Accepteer dat en ga ergens anders die zware stink-drollen laten. Oke?

    Shokran.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.290
    19-03-2016

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Ga negers zoeken dikke negerslet. Kssst.

    Geen enkele Marokkaan wil jou vanwege je niggerlove......

    Accepteer dat en ga ergens anders die zware stink-drollen laten. Oke?

    Shokran.
    En zij zit ook niet te wachten op een verwijfde Spaanse hielenlikker

  14. #14
    Aitwayager

    Reacties
    57
    20-02-2007

    Heb eigenlijk best medelijden met de geïndoctrineerden die veilig vanuit hun pc'tje en allerlei voorzieningen in Nederland een groep systematisch achtergestelde burgers die opkomt voor zichzelf uitmaken voor alles en nog wat. Makhzen heeft jullie goed opgevoed zo te zien . Wat doen jullie met z'n allen nog hier, Marokko van nu is toch zo geweldig? Realiseer je je niet dat we met z'n allen in Marokko zouden kunnen leven als ons systeem niet zo verrot was? Het trieste van de mensen die van alles verzinnen om maar te kunnen uitleggen dat de volksbeweging niet legitiem is, is dat ze niet inzien dat deze volksbeweging groter is dan alleen Rif. Het gaat om de makhzen vs. de (gewone) burger en dan zit je hier 3000 km verderop (omdat je ouders ooit om sociaal-economische redenen zijn "gevlucht") mensen uit te schelden die eigenlijk ook voor jou opkomen? Deze strijd is ook voor jou, voor heel Marokko! Mseken, ik heb echt medelijden voor het niveau van onwetendheid. Verdiep je eens in de geschiedenis, verdiep je in de strijd die de Riffijnen hebben gevoerd tegen de Spanjaarden en Fransen en wat de rol van de Riffijnen is geweest in het verzet tegen buitenlandse mogendheden. Je zult versteld staan.

    Ik vind dat deze discussie volwassen moet worden gevoerd en verder moet strekken dan berber vs arabier, want daar gaat het niet om. Het is overigens niet raar dat een groep mensen die systematisch worden onderdrukt, op enig moment negatieve gevoelens ontwikkelt voor zijn onderdrukker. Maar voor degenen die die discussie toch willen voeren (doe ik liever niet, maar even om de feiten te schetsen): el3arab staan niet eens in de schaduw van de Riffijnen. De Riffijnen hebben nooit (koloniale) overheersing van buitenstaanders geduld, zoals toen met de Spanjaarden en Fransen. Terwijl de Riffijnen onder leiding van de grootste held van Marokko van de 20ste eeuw Abdelkrim Al Khattabi de strijd voerden tegen deze bezetters, vond de rest van Marokko het allemaal wel prima. Tot op de dag van vandaag is Marokko nog altijd in de ban van hun overheersers (2m iemand? Frans nieuws, are you serious?). Wil je het breder trekken en over de grens kijken, dan zie je hoeveel broederschap el3arab kennen. De enige Arabier die een echte man was, was Saddam, en zelfs hij is door zijn broeders bedonderd. Tot op de dag van vandaag spelen de Amerikanen Arabieren uit, of het nu in Irak is, Egypte, Syrië, Qatar etc. het is allemaal zwak leiderschap en geen broederschap. Sinds Abdelkrim hebben de Riffijnen altijd zij aan zij gestreden en hun eer altijd hoog gehouden. Ik sluit af met de opmerking dat ik Arabieren absoluut niet haat, ik hou van mijn moslimbroeders, maar de Rif is klaar met onderdrukking door de makhzen. We houden van onze Koning M6 en van Marokko als geheel. Bevrijd Marokko van deze schurkenoverheid en laten we Marokko groots maken. Lang Leve Rif, Lang Leve Marokko en Lang Leve M6! Moge Allah swt Marokko en haar bewoners naar het goede leiden. Peace!
    A wise man told me don't argue with fools
    Cause people from a distance can't tell who is who

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door Adyghe Bekijk reactie
    En zij zit ook niet te wachten op een verwijfde Spaanse hielenlikker


    Turkse drolletjes als jij heb ik zo zo vaak door de wc gespoeld. Ik heb er zelf eentje bijna zn wang open gesneden.

    Ga beter ergens anders de virtuele rambo uithangen.



    Nee,ik schijt op jullie zieke nationalistische racistische schijnheilige Turken. Zwaai nog meer met die vlag tussne jullie behaarde kont.


    Kijk mij eens zwaaien met mijn Turkse vlag...... ik ben een trutse Turk.


    Schijnheilig *** volk.