1. #16
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    Citaat Geplaatst door corrie2 Bekijk reactie
    Ik ben hartstikke wakker.
    Ja, die drama verhalen zijn meestal niet waar. Hoe zou deze enting bv voor onvruchtbaarheid moeten zorgen, leg het eens uit? Want het enige antwoord dat tot dat gevolg zou leiden is dat er bewust iets anders in is gestopt om onvruchtbaar te maken. Dat is nogal een vergaande beschuldiging en ook erg lastig onder de pet te houden.
    Deze vaccinaties lopen nu al ruim 10 jaar, de bijwerkingen zijn op 1 hand te tellen, over het algemeen mild en kortdurend. 0 doden door vaccinatie.
    Dus een documentaire waarvan moeders en dochters ziek liggen vanwege vaccinaties op NPO allemaal fake beelden zijn?

  2. #17
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    Dus een documentaire waarvan moeders en dochters ziek liggen vanwege vaccinaties op NPO allemaal fake beelden zijn?
    Geef eens een linkje...
    En moeders ziek? Euhm, soort van empathie ziekte dan, want die zijn niet gevaccineerd. Heb het idee dat je de docu die je aanhaald niet zo goed bekeken hebt.
    The meaning of life is to give life meaning

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door corrie2 Bekijk reactie
    BS. Je bent gewoon verwend hier, je weet niet meer hoe het was zonder die vaccinaties.

    Corrie,

    Precies wat een GGD-arts uit Groningen zei: "we kennen die ziektes niet meer". Zelf had hij nog nooit een kind met mazelen gezien!

    In Italië (en in Duitsland had men het er geloof ik ook over) wil men vaccinatie verplicht stellen voor bijv. kinderopvang, crèches, openbare basisscholen.
    Mag van mij.


    Noord
    Nothing works....

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    750
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Noord55 Bekijk reactie
    Corrie,

    Precies wat een GGD-arts uit Groningen zei: "we kennen die ziektes niet meer". Zelf had hij nog nooit een kind met mazelen gezien!

    In Italië (en in Duitsland had men het er geloof ik ook over) wil men vaccinatie verplicht stellen voor bijv. kinderopvang, crèches, openbare basisscholen.
    Mag van mij.


    Noord
    Niet vaccineren in Duitsland is strafbaar.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    3.907
    04-03-2014

    Citaat Geplaatst door Lunatiek Bekijk reactie
    Niet vaccineren in Duitsland is strafbaar.
    En terecht. Dat mogen ze van mij hier ook invoeren. En wel meteen.
    I've been things and seen places.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    Vaccinaties van de overheid is sowieso niet te vertrouwen en heeft nauwelijks met verwend te maken stomme schaap.
    Kijk alleen naar inentingen voor baarmoederhalskanker door heel europa wat er met vrouwen gebeurd zijn. Zelfs onvruchtbaar geworden en ergste gevallen overleden.

    Stop die vaccinaties maar in een plek waar de zon niet schijnt.

    Sabon_Beldi,

    "stomme schaap".....

    Volgens mij heb jij ooit wat essentiële vaccinaties gemist.

    Enne... op die plek waar de zon niet schijnt?
    Om één van die plekken is het juist om te doen, maar op deze manier zal het vaccin niet werken...


    Noord
    Nothing works....

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door corrie2 Bekijk reactie
    Er is amper wat gebeurd, de foutmarge is zeer klein. Dat meeste van die drama verhalen zijn of niet waar, of kwamen niet door de vaccinatie. Onvruchtbaarheid bv is een bakerpraatje, dat klopt niet, kan helemaal niet door een vaccinatie tegen een virus dat in de slijmvliezen leeft en niet eens in de buurt van de eierstokken komt.
    Natuurlijk zijn er wel wat gevallen van waar het mis ging, maar het is nog altijd extreem veel beter dan het alternatief.

    Zet het maar eens tegen de 200 doden per jaar door baarmoederhals kanker, of de (met screening, anders zou het stevig hoger zijn, dan hebben we het over een 5000/6000 vrouwen per jaar) 600 vrouwen die baarmoederhals kanker krijgen en operaties en chemotherapie nodig hebben. Waarbij dat pas echt een nare behandeling is, een waardoor je , als je geluk hebt, in remissie komt,maar nooit genezen wordt verklaard.

    Corrie,

    Toch zijn er serieuze vragen bij de onderzoeken naar eventuele bijwerkingen:

    "De bijwerkingen van de vaccins waren over het algemeen licht van aard. Thans is er echter een serieuze verdenking op meer en ernstige bijwerkingen. Die bijwerkingen moeten adequaat worden onderzocht en er is gerede kritiek dat dit niet adequaat gebeurt. Bijwerkingen kunnen namelijk met verschillende typen onderzoek worden geanalyseerd die onderling verschillen in de sterkte van het wetenschappelijke bewijs. Het onderzoek dat door het RIVM in gang is gezet is van een lagere wetenschappelijke categorie dan het hieronder genoemde gerandomiseerde onderzoek en kan geen definitief verband aantonen tussen een vaccinatie en een bijwerking. Bovendien zijn er van dit type onderzoek al diverse onderzoeken verricht met meestal tegengestelde resultaten. Het RIVM verwijst naar gegevens van de WHO maar vermeldt niet dat diezelfde WHO een onderzoek heeft gepubliceerd waarin geheel andere conclusies worden getrokken, zoals in de uitzending ook werd gemeld (interview Rebecca Chandler). Dat onderzoek wijst wel naar een mogelijk verband tussen vaccinaties en de besproken ernstige bijwerkingen.

    Hoe dan ook dienen deze bijwerkingen goed te worden uitgezocht. Er is slechts één type onderzoek waarin het verband tussen een vaccinatie en een bijwerking definitief kan worden vastgesteld, namelijk het zogenoemde gerandomiseerde onderzoek. Die onderzoeken zijn beschikbaar en in het bezit van de fabrikant en de European Medicines Agency (EMA), maar de fabrikanten beschouwen deze gegevens als bedrijfsgeheim en willen deze niet zomaar prijsgeven. In die onderzoeken zijn grote groepen meisjes onderzocht en zijn ook de bijwerkingen en klachten geregistreerd. Om een definitief antwoord te geven op de vragen over het verband tussen vaccineren en de bijwerkingen, dienen deze bijwerkingen door onafhankelijke onderzoekers te worden geanalyseerd. Het verheugende nieuws is dat onafhankelijke onderzoekers inmiddels een deel van deze onderzoeken uiteindelijk hebben gekregen en al bezig zijn deze opnieuw te analyseren. Wanneer de resultaten beschikbaar zullen zijn, is nog niet duidelijk."

    Komt hier weg: https://zorgnu.avrotros.nl/uitzendin...er-hpv-vaccin/


    Noord
    Nothing works....

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Ze weten niet of vaccinatie tegen baarmoederhalskanker echt helpt. De kinderen zijn proefkonijnen. Beter gaan ze iedere vrouw vanaf 20 jaar een uitnodiging sturen voor een uitstrijkje zoals in veel landen. Dan kan je hpv virus eerder opsporen aangezien het 10 tot 15 jaar duurt voordat het kanker veroorzaakt als je lichaam het niet goed opruimd en kunnen ze sneller behandelen. Want voor sommige is 30 jaar al te laat.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    De meeste drama verhalen en de foutmarge is niet waar? Heb jij daar bewijzen van? Jij denkt echt dat de wereld rechtvaardig is en de overheid transparant en het beste heeft voor het volk? Medicatie verkopen is marketing accepteer dat. Er zijn ook ziektes gecreeerd en worden oorlogen gevoerd om populatie van de mensheid te verminderen.

    Er is zelfs een docu over geweest waarvan inentingen heel wat complicaties hebben veroorzaakt. Vertel dit maar aan ongeruste moeders die hun dochters moeten zien lijden.

    Word wakker tering schaap.
    Sabon_Beldi,

    "tering schaap"?

    Jij timmert écht lekker aan de weg, hé?

    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5564511&



    Noord
    Nothing works....

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door Lunatiek Bekijk reactie
    Niet vaccineren in Duitsland is strafbaar.

    Lunatiek,

    Kijk, dat wist ik weer niet.
    Ik vind er wel wat voor te zeggen.

    Moeten wij van de "vrijwillige vaccinatie af?


    Noord
    Nothing works....

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    750
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Noord55 Bekijk reactie
    Lunatiek,

    Kijk, dat wist ik weer niet.
    Ik vind er wel wat voor te zeggen.

    Moeten wij van de "vrijwillige vaccinatie af?


    Noord
    Jep..