1. #91
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Iedere groep heeft de neiging tot eigen groep eerst.
    Net doen alsof dat alleen hier gebeurt is een beetje triest.


    Zonder enige behoefte die discriminatie te ontkennen, zie ik dat niet als reden voor eventueel islamiseren van Nederland.
    Hoe zie je dat?



    Je kunt ook een uitzendbureau opzoeken
    Maar zonder grappig proberen te zijn, we hoeven ook helemaal geen 1 te worden om normaal met elkaar om te kunnen gaan.
    Echter houd eens op met de nagenoeg altijd beledigend bedoelde term kuffar.


    Tijd voor je aluhoedje weer.
    Lees de reactie gewoon ff Mikeh.
    Was gewoon een leuke reactie van mij.
    Maar serieusheid voert de boventoon.

    Dan maar weer ff serieus.
    Dat deze moskee bedreigd wordt..nee dat mensen bedreigd worden is schering en inslag de laatste tijden..of je nu tegen zwarte piet bent of voor vluchtelingen of een moskee bezoekt l..bedreigd wordt je.

    Je kan je vast nog wel die dreigbrieven herinneren en die moskeeën die molotovcocktails tegen de muren aan gegooid kregen..of niet?

  2. #92
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Lees de reactie gewoon ff Mikeh.
    Was gewoon een leuke reactie van mij.
    Maar serieusheid voert de boventoon.

    Dan maar weer ff serieus.
    Dat deze moskee bedreigd wordt..nee dat mensen bedreigd worden is schering en inslag de laatste tijden..of je nu tegen zwarte piet bent of voor vluchtelingen of een moskee bezoekt l..bedreigd wordt je.

    Je kan je vast nog wel die dreigbrieven herinneren en die moskeeën die molotovcocktails tegen de muren aan gegooid kregen..of niet?
    Zeker, wellicht wil je insinueren dat ik die problemen ontken.
    Bij deze, dat doe ik niet.
    Ik vind extreem rechts een eng clubje waar tegen opgetreden moet worden als ze over de schreef gaan, net zoals ieder ander, maar wat extra aandacht verdienen ze wel momenteel.

  3. #93
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door Rbatieboy Bekijk reactie
    Dat je hulpverlener bent en goed met collega's kan omgaan, hoeft je werkelijk nog geen goed mens te maken. En we dienen het te geloven... Verder leg jij jouw heidense gebruiken op aan anderen, dat maken jouw collega's geweldig. Die zijn waarschijnlijk geassimileerd.

    Wat van mij, moet ik nog een inburgeringscursus volgen voor ik werk krijg? Of toch wat minder minder minder islam, dmv magie?

    Rbatieboy,

    Nou ben ik wel benieuwd wat voor heidense gebruiken ik aan anderen opleg...

    En of, en in hoeverre, die collega's geassimileerd zijn? Ik heb geen idee wat ze in hun vrije tijd of achter de voordeur doen, Een enkeling in al die jaren daargelaten.


    Noord
    Nothing works....

  4. #94
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Zeker, wellicht wil je insinueren dat ik die problemen ontken.
    Bij deze, dat doe ik niet.
    Ik vind extreem rechts een eng clubje waar tegen opgetreden moet worden als ze over de schreef gaan, net zoals ieder ander, maar wat extra aandacht verdienen ze wel momenteel.
    Nee..Ik wil enkel onder de aandacht brengen dat dit het zoveelste "incident " is.

    En het is niet alleen extreem rechts MikeH ..check de Facebook reacties maar eens van bezorgde burgers als er weer iets gebeurt met of door een moslim of die van je collega of die persoon waarvan je dacht dat het een vriend van je is.

    Het zit overal.

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Nee..Ik wil enkel onder de aandacht brengen dat dit het zoveelste "incident " is.

    En het is niet alleen extreem rechts MikeH ..check de Facebook reacties maar eens van bezorgde burgers als er weer iets gebeurt met of door een moslim of die van je collega of die persoon waarvan je dacht dat het een vriend van je is.

    Het zit overal.
    Wellicht dat je denkt dat ik wereldvreemd ben, maar dat valt wel mee.
    Ik zie ook bekenden van mij weleens teksten schrijven die neigen naar extreem rechts en dan zeg ik er wat van of vraag waarom ze dat zeggen etc.

    Het is vergelijkbaar met meelopers van pestkoppen.

  6. #96
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    Avatar theorie vandere gogh???? Dat is gedaan Door een verwarde man ...

  7. #97
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Lees de reactie gewoon ff Mikeh.
    Was gewoon een leuke reactie van mij.
    Maar serieusheid voert de boventoon.

    Dan maar weer ff serieus.
    Dat deze moskee bedreigd wordt..nee dat mensen bedreigd worden is schering en inslag de laatste tijden..of je nu tegen zwarte piet bent of voor vluchtelingen of een moskee bezoekt l..bedreigd wordt je.

    Je kan je vast nog wel die dreigbrieven herinneren en die moskeeën die molotovcocktails tegen de muren aan gegooid kregen..of niet?
    Vraag me af waarom ze inmiddels niet beschermd worden net zoals de Joden worden beschermd. Je weet wel politieposten enzovoort.
    Heavy

  8. #98
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Plaatsvervangende schaamte voor moslims die hier als beesten op niet moslims reageren.
    Dit kan gewoon niet, zeker pubers die een gebrekkig opvoeding hebben gehad.
    Shame on you muslimeen.

  9. #99
    MVC Lid

    Reacties
    9.056
    06-06-2009

    Citaat Geplaatst door m16 Bekijk reactie
    Ongelooflijk dat jij deze smerige kaffer die ons Deen bespot toespreekt. Ze zullen geen mogelijkheid laten om moslims schade toe te brengen. Dus wat probeer je nu rbatie? Of geloof je het woord van Allah niet? Ben je niet op de hoogte dat hijra een plicht is voor elke moslim die verblijft in darul 7arb aka darul Kufr??

    Ach zoek het lekker uit.
    Nee jij bent een geweldig uithangbord voor de islam

  10. #100
    MVC Lid

    Reacties
    9.056
    06-06-2009

    Citaat Geplaatst door Rbatieboy Bekijk reactie
    Hijra is verplicht, je mag niet als moslimzijnde in dar el kufr wonen... Ik weet het, maar sommige zaken zijn mektab op dit moment.
    Zoals een uitkering

  11. #101
    MVC Lid

    Reacties
    575
    28-12-2016

    Citaat Geplaatst door hellofklitty Bekijk reactie
    Zoals een uitkering
    Mij krijg je er niet uit hoor, jizya is heerlijk
    Deze laatste oorlog is een interne oorlog...

  12. #102
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door m16 Bekijk reactie
    Nederland is rechts a pannenkoeken. Dit zijn geen opzichzelf staande gekke... dit zijn door de staat gesteunde gekken. Herken het verschil. NL zal nooit rechts extremisme in de gaten houden omdat blanken nou eenmaal verheven zijn. Zij willen weer terug naar de gouden oude tijd waarin zij kunnen leven in een moslimvrij Europa. Ze zien de bui namelijk al hangen, want als ze nu niks doen dan zullen we steeds sterker worden en uiteindelijk een meerderheid vormen.
    Besef jij je wel dat orthodoxe conservatieve moslims (zoals het iSiS) tuig qua ideologie ook gewoon in de hoek van extreem rechts geplaatst moeten worden.

    Ze houden er namelijk ook fascistische denkbeelden op na en willen ook hele bevolkingsgroepen apart zetten of nog erger.

    De politieke positie (uiterst rechts) is hetzelfde. Alleen de ideologie waarop die gebaseerd is, is anders.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  13. #103
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door m16 Bekijk reactie
    Geduld hebben we al 25 jaar gehad met deze gasten. Op een gegeven moment moet je Allah en Zijn profeet salla Allahu 3alaihi wa salam gehoorzamen. Punt. Wij moslims mogen niet als toerist op vakantie gaan mits het jihad fisabillah is laat staan wonen tussen deze varkens.
    Ze zullen je uitspugen, haten en vernietigen al assimileer je.
    De test voor elke moslim in het westen is hijra doen of vernietigd worden.
    Waarom heb jij de typering van een Amerikaans moordwapen (M16) als nick?
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  14. #104
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Vraag me af waarom ze inmiddels niet beschermd worden net zoals de Joden worden beschermd. Je weet wel politieposten enzovoort.
    Na de dreigementen zorgde de politie op Eid al Fitr meteen voor verscherpt en uitgebreid toezicht rond de moskee!

    Er is dus wel degelijk bescherming ingezet.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  15. #105
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    Na de dreigementen zorgde de politie op Eid al Fitr meteen voor verscherpt en uitgebreid toezicht rond de moskee!

    Er is dus wel degelijk bescherming ingezet.
    Ik zie de politie niet alleen bij de Joden staan op Pesach.
    Heavy