1. #121
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Moge duidelijk zijn dat elke (religieuze) instelling bij serieuze bedreiging dezelfde bescherming verdient onder dezelfde voorwaarden.
    Wellicht een idee voor religieuze instelling van alle geledingen hier een front in te vormen.

  2. #122
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Moge duidelijk zijn dat elke (religieuze) instelling bij serieuze bedreiging dezelfde bescherming verdient onder dezelfde voorwaarden.
    Wellicht een idee voor religieuze instelling van alle geledingen hier een front in te vormen.
    Ik stel voor dat de mensen zelf hun gebedshuis beschermen als de autoriteiten weigeren of falen dat te doen. Het is naar mijn mening een mensenrecht en plicht om jezelf en anderen te beschermen in iedere onrechtvaardige situatie.
    Heavy

  3. #123
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik stel voor dat de mensen zelf hun gebedshuis beschermen als de autoriteiten weigeren of falen dat te doen. Het is naar mijn mening een mensenrecht en plicht om jezelf en anderen te beschermen in iedere onrechtvaardige situatie.
    Dat ligt er aan in welke mate.
    Je ziet bv in de VS dat heel veel mensen door hun eigen wapen(s) worden getroffen.

    Maar je kunt bv gewoon 1 of 2 mensen de hele tijd op laten letten.
    Ik vermoed dat veel bezoekers bereid zullen zijn dit te doen.
    Niets mis mee.

  4. #124
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Tja als je mensen in andere landen dagelijks bombardeert met bommen die hele woonwijken uit elkaar blaast en honderd mensen doodt... dan kun je verwachten dat die mensen dat je betaald willen zetten

    Als je dat niet snapt dan loop je steeds achter de feiten aan

    Ik praat niks goed, het is gewoon een kwestie van logisch redeneren en iedereen begrijpt mij

    maar NL is er tot nu toe goed vanaf gekomen ondanks dat ze als poedels in opdracht van hun amerikaanse bazen steeds naar islamitische landen vertrekken om daar bommen te gooien op moslimgezinnen die hen nooit iets hebben aangedaan

  5. #125
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Dat ligt er aan in welke mate.
    Je ziet bv in de VS dat heel veel mensen door hun eigen wapen(s) worden getroffen.

    Maar je kunt bv gewoon 1 of 2 mensen de hele tijd op laten letten.
    Ik vermoed dat veel bezoekers bereid zullen zijn dit te doen.
    Niets mis mee.
    Gewoon in een vorm van burgerwacht. Mocht het zich uitbreiden dat mensen op straat of in hun huis kunnen worden aangevallen.
    Dan dient het zich uit te breiden en dient er per wijk meer autoriteiten te zijn of weer burgerwacht. Uiteindelijk zijn we allemaal verantwoordelijk voor elkaars veiligheid.
    Heavy