1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Prima.......
    Is dat het?
    Heavy

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik ga effe al je reacties in 1 reactie plaatsen oke.

    Waar hebben de zwarte vlaggen dan mee te maken?

    Voordat we hiermee verder gaan wil ik 1 ding verduidelijken en 1 ding aan jou vragen. Ik ben er niet van overtuigd dat iedere demonstrant opstaat voor afscheiden maar voor betere rechten en voorzieningen.

    Maar vraag aan jouw durf jij toe te geven dat er mensen binnen deze bewegingen een andere agenda zouden kunnen hebben?
    Een agenda wat leidt naar afscheiding en/of aftreden van de huidige leider?
    Dat kan je zelf toch ook wel bedenken? Zwart staat voor rouw in dit geval. Dat ze vlaggen gebruiken lijkt me nogal voor de hand. Het heeft dus niks met afscheiding of kalifaat te maken zoals jij valselijk beweerd.

    Dat jij er niet van overtuigd bent is jouw probleem beste vriend. Paranoia en verdeeldheid zaaien noem ik dat. Waarom?.....Omdat afscheiding van Marokko nooit geeist is door de demonstranten. De eisen zijn bekend en nog heb je het lef om deze onzin te plaatsen.

    Die mensen zijn er ja. Dat heeft niks te maken met durven toegeven maar realistisch zijn. Die mensen zijn er al vanaf de jaren ´20 van de vorige eeuw. Maar dan praat je over een kleine minderheid. De overgrote meerderheid heeft legitieme eisen gesteld die zelfs door de Marokkaanse autoriteiten als legitiem zijn gekwalificeerd. Wie ben jij ?? Ik woon in Alhoceima,familieleden zijn opgepakt. Dat jij als niet-Marokkaan een mening hier over hebt os prima maar ga niet doen alsof je weet hoe het daar werkt.


    En ik herhaal het voor de derde keer; Hoe kom jij erbij dat die vreedzame demonstranten zich willen afscheiden van Marokko?

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Dat kan je zelf toch ook wel bedenken? Zwart staat voor rouw in dit geval. Dat ze vlaggen gebruiken lijkt me nogal voor de hand. Het heeft dus niks met afscheiding of kalifaat te maken zoals jij valselijk beweerd.

    Dat jij er niet van overtuigd bent is jouw probleem beste vriend. Paranoia en verdeeldheid zaaien noem ik dat. Waarom?.....Omdat afscheiding van Marokko nooit geeist is door de demonstranten. De eisen zijn bekend en nog heb je het lef om deze onzin te plaatsen.

    Die mensen zijn er ja. Dat heeft niks te maken met durven toegeven maar realistisch zijn. Die mensen zijn er al vanaf de jaren ´20 van de vorige eeuw. Maar dan praat je over een kleine minderheid. De overgrote meerderheid heeft legitieme eisen gesteld die zelfs door de Marokkaanse autoriteiten als legitiem zijn gekwalificeerd. Wie ben jij ?? Ik woon in Alhoceima,familieleden zijn opgepakt. Dat jij als niet-Marokkaan een mening hier over hebt os prima maar ga niet doen alsof je weet hoe het daar werkt.


    En ik herhaal het voor de derde keer; Hoe kom jij erbij dat die vreedzame demonstranten zich willen afscheiden van Marokko?
    Nogmaals ik zeg niet dat er geen vreedzame demonstranten zijn die opkomen voor legitieme rechten. Dus geen idee waarom je hiermee komt aangezien ik er al over heb gesproken.

    Ik heb wel een vraag gesteld jij hebt de bevestigd met een toevoeging dat het een minderheid is. Nu komt het gebied waarin jij en ik verschillen van interpretatie. Dat is namelijk ik zeg zij pushen hun agenda nu door omdat deze scenario een gouden kans is. Jij zal zeggen nee het draait alleen maar om demonstranten en waar jij over praat dat is niet van belang.
    Heavy

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Waar halen ze het lef vandaan om kalifaat vlaggen als voorbeelden te gebruiken. Zehma zwarte vlag je verklaart nu een oorlog?

    Oprollen deze handel en hun Marokkaanse paspoort afpakken.
    Laat ze maar oorlog voeren in België stelletje debielen.
    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Meer dan een symbool dus de vlaggen en hun voorouders kunnen deze mensen niet gebruiken. Het is dat en klagen over het heden met scheiding als oplossing. By any means necessary ik garandeer dat ze die term zullen gebruiken.
    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Dat wanneer er lijken gaan vallen deze mensen hun agenda zullen pushen om scheiding te promoten. Hoe heter het voor ze word hoe harder de effecten zullen zijn. Uiteindelijk zullen ze ervoor zorgen dat mensen meer en meer principes laten vallen omdat ze goed invloed hebben gehad op hun emotionele manier van redeneren. Dat 918 is een moment die niemand wilt meemaken.
    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Nogmaals ik zeg niet dat er geen vreedzame demonstranten zijn die opkomen voor legitieme rechten. Dus geen idee waarom je hiermee komt aangezien ik er al over heb gesproken.

    Ik heb wel een vraag gesteld jij hebt de bevestigd met een toevoeging dat het een minderheid is. Nu komt het gebied waarin jij en ik verschillen van interpretatie. Dat is namelijk ik zeg zij pushen hun agenda nu door omdat deze scenario een gouden kans is. Jij zal zeggen nee het draait alleen maar om demonstranten en waar jij over praat dat is niet van belang.
    Gozer deze trucjes helpen niet bij mij. Ga niet recht lullen wat jij krom hebt geschreven.

    In jouw eerste posts is duidelijk af te lezen en op jouw andere reacties tav dit onderwerp dat je duidelijk een groep demonstranten wegzet als separatisten. Jij hebt het zelf geschreven.





    4e Keer...Hoe kom jij erop dat deze demonstranten voor afscheiding zijn????

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Nogmaals ik zeg niet dat er geen vreedzame demonstranten zijn die opkomen voor legitieme rechten. Dus geen idee waarom je hiermee komt aangezien ik er al over heb gesproken.

    Ik heb wel een vraag gesteld jij hebt de bevestigd met een toevoeging dat het een minderheid is. Nu komt het gebied waarin jij en ik verschillen van interpretatie. Dat is namelijk ik zeg zij pushen hun agenda nu door omdat deze scenario een gouden kans is. Jij zal zeggen nee het draait alleen maar om demonstranten en waar jij over praat dat is niet van belang.

    Welke gouden kans? Ik zie en de overgrote meerderheid met mij vreedzame demonstranten met een zwarte vlag zwaaien dat symboll staat voor iets. Meer niet. Ga ergens anders paranoia doen.

    De demonstranten in Brussel staan solidair met de Rif-demonstranten net zoals dat in Rabat,Casablanca,Fes het geval was en jij zegt dat hun intentie niet van belang is???.


    Jij als niet_Marokkaan zal dat toch nooit begrijpen. Ga ergens anders verdeeldheid zaaien en je onzin droppen.


    Ik wacht nog steeds op antwoord op de vraag hoe jij je in het hoofd haalt om die mensen als separatisten te zien?

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    442
    10-09-2015

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Gozer deze trucjes helpen niet bij mij. Ga niet recht lullen wat jij krom hebt geschreven.

    In jouw eerste posts is duidelijk af te lezen en op jouw andere reacties tav dit onderwerp dat je duidelijk een groep demonstranten wegzet als separatisten. Jij hebt het zelf geschreven.





    4e Keer...Hoe kom jij erop dat deze demonstranten voor afscheiding zijn????
    Deze figuren zijn geïndoctrineerd. Zeggen wat er van hen verwacht wordt om te zeggen.
    Separatisten hebben we al gehoord, criminelen, Polisario, Algerije, Iran, etc.

    En hoe zit het nou met : de Marokkaanse burgers die het gewoon zat zijn in meer dan 60 steden in Marokko. En tientallen plaatsen inmiddels in Europa die ook demonstreren.
    Oogkleppen op.
    Treat people the way you want to be treated.

    Forming, storming, norming and performing.

    Your own life has to be a masterwork.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Gozer deze trucjes helpen niet bij mij. Ga niet recht lullen wat jij krom hebt geschreven.

    In jouw eerste posts is duidelijk af te lezen en op jouw andere reacties tav dit onderwerp dat je duidelijk een groep demonstranten wegzet als separatisten. Jij hebt het zelf geschreven.





    4e Keer...Hoe kom jij erop dat deze demonstranten voor afscheiding zijn????
    Nogmaals ik heb mijn positie verduidelijkt voor je. Als je wilt weten waarom ik exact deze groep als gevaarlijk heb benoemd.
    Is omdat ik zwarte vlaggen gehesen zie en ik ga ervan uit dat ze Moslims zijn. Een zwarte vlag hijsen en ieder Moslim weet dat is een tijd van oorlog verklaren.

    Jij zegt ze halen zwarte vlaggen erbij om te rouwen. Hoe kom je tot deze conclusie en rouwen waarover? Btw niks trucjes ik speel hier geen spel dat doe ik wel op een PlayStation.
    Heavy

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door freeminded Bekijk reactie
    Deze figuren zijn geïndoctrineerd. Zeggen wat er van hen verwacht wordt om te zeggen.
    Separatisten hebben we al gehoord, criminelen, Polisario, Algerije, Iran, etc.

    En hoe zit het nou met : de Marokkaanse burgers die het gewoon zat zijn in meer dan 60 steden in Marokko. En tientallen plaatsen inmiddels in Europa die ook demonstreren.
    Oogkleppen op.
    Het is allemaal een complot van de Mossad. Die zijn nu,nadat ze in Marokko voor onrust hebben gezorgd, ook in het buitenland bezig om Marokkanen in het buitenland op te hitzen tegen het o'zo geweldige Marokko.

    Om te kotsen gewoon. Paranoia,leugens,discrimineren en feiten verdraaien is het enige wat sommige kunnen op dit onderwerp.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door freeminded Bekijk reactie
    Deze figuren zijn geïndoctrineerd. Zeggen wat er van hen verwacht wordt om te zeggen.
    Separatisten hebben we al gehoord, criminelen, Polisario, Algerije, Iran, etc.

    En hoe zit het nou met : de Marokkaanse burgers die het gewoon zat zijn in meer dan 60 steden in Marokko. En tientallen plaatsen inmiddels in Europa die ook demonstreren.
    Oogkleppen op.
    Heb jij mij ergens zien schrijven dat er vreedzame demonstranten zijn die opkomen voor legitieme rechten?
    Heavy

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Nogmaals ik heb mijn positie verduidelijkt voor je. Als je wilt weten waarom ik exact deze groep als gevaarlijk heb benoemd.
    Is omdat ik zwarte vlaggen gehesen zie en ik ga ervan uit dat ze Moslims zijn. Een zwarte vlag hijsen en ieder Moslim weet dat is een tijd van oorlog verklaren.

    Jij zegt ze halen zwarte vlaggen erbij om te rouwen. Hoe kom je tot deze conclusie en rouwen waarover? Btw niks trucjes ik speel hier geen spel dat doe ik wel op een PlayStation.

    Ik wordt een beetje moe van jedomme naiviteit. Zoek Facebook pagina op en je zult zien waarom ze zwarte vlaggen gebruiken en wat daarachter schuilt.

    Geen antwoord geven op valse beschuldigingen die je uit?? Een zwak naar mannetje ben jij. Adios.

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Heb jij mij ergens zien schrijven dat er vreedzame demonstranten zijn die opkomen voor legitieme rechten?

    Je ziet door de bomen het bos niet meer. ga playstationen . Ik lees het wel weer als je met leugens aankomt zetten. Dan lees jij mij weer. Al jouw leugens simpel ontkracht. Fijne avond.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Je ziet door de bomen het bos niet meer. ga playstationen . Ik lees het wel weer als je met leugens aankomt zetten. Dan lees jij mij weer. Al jouw leugens simpel ontkracht. Fijne avond.
    Je hebt een uitleg en een eigen bevestiging van mijn vraag door me iets te vertellen wat ik zelf toegaf? Dat noem jij ontkrachtigen? Zoek facebook pagina noem ik nou niet bepaald bewijs zal ik een link met betrekking tot Islamitische vlaggen posten. Dat is namelijk wel bewijs.

    Om te ontkrachtigen moet je wel echt iets ontkrachtigen spijtig genoeg.
    Heavy

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Zwarte vlag betekent niets anders dan rouw en medeleven met je broeders en zusters.


    Zo droegen mensen ook zwart bij begraafplaatsen. In Marokko als er iemand overleden is en je gaat in kleurtjes naar toe om medeleven en rouw te tonen zullen zeggen dat je geen respect hebt voor doden


    In alle landen betekent zwart rauw en medeleven met mensen die getroffen zijn. Zo dragen alle landen zwart bij de begraafplaatsen.

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Je hebt een uitleg en een eigen bevestiging van mijn vraag door me iets te vertellen wat ik zelf toegaf? Dat noem jij ontkrachtigen? Zoek facebook pagina noem ik nou niet bepaald bewijs zal ik een link met betrekking tot Islamitische vlaggen posten. Dat is namelijk wel bewijs.

    Om te ontkrachtigen moet je wel echt iets ontkrachtigen spijtig genoeg.
    Vooruit nog een keer dan maar...


    Waar halen ze het lef vandaan om kalifaat vlaggen als voorbeelden te gebruiken.
    Leugen. Zoek facebookpagina op of google. Ik ga geen moeite ondernemen wat iedereen weet.

    Conclusie; Lukraak maar als een kip zonder kop schreeuwen zonder huiswerk te doen.

    Het is dat en klagen over het heden met scheiding als oplossing.
    deze mensen hun agenda zullen pushen om scheiding te promoten.

    Op de vraag hoe jij aan deze bullshit komt kom je met vage antwoorden als een samenzwering en shit. Iedereen leest het.

    Die demonstranten hebben met geen woord gerept over afscheiding. Weer een leugen.

    Conclusie; Je beschuldigd een groep mensen zonder enig bewijs.


    Daarom zei ik,ik ga wat anders doen. Ik heb geen tijd voor jou domme spellletjes. Adios Einstein.

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door Zohra2003 Bekijk reactie
    Zwarte vlag betekent niets anders dan rouw en medeleven met je broeders en zusters.


    Zo droegen mensen ook zwart bij begraafplaatsen. In Marokko als er iemand overleden is en je gaat in kleurtjes naar toe om medeleven en rouw te tonen zullen zeggen dat je geen respect hebt voor doden


    In alle landen betekent zwart rauw en medeleven met mensen die getroffen zijn. Zo dragen alle landen zwart bij de begraafplaatsen.

    TDM is een leeghoofd. Hij had dit zelf ook wel kunnen bedenken. Een beetje doordenken en Facebookpagina kijken doet wonderen.

    Maar TDM is niet bijster slim. Hij doet net of hij goed kan spellen. Maar zijn denk-niveau is om van te huilen. Het is een bekeerling die alles vanuit een islamitisch-brilletje ziet. Alleen al zijn opmerking over die zwarte vlag en wat hij daarbij voorstelde is te dom voor woorden. Hij denkt teveel vanuit een islamitsich perspectief. En dat is vaker fataal bij hem gebleken op dit forum.

    Ik hoop voor TDM dat hij in het vervolg beter zijn huiswerk doet of gewoon een topic omloopt. Niet-Marokkanen als TDM die op dit gevoelige onderwerp komen haat-zaaien en paranoia doen en leugens verspreiden moet ej keihard afstraffen.