1. #16
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door m16 Bekijk reactie
    Ik zal je ouders niet uitschelden, alhoewel ze hopeloos hebben gefaald en ik zal je kinderen ook niet uitschelden of iets dergelijks alhoewel jij daar niet vies van bent om het bij moslims te doen... ik zal je wel altijd عبد المخنث noemen omdat je de gayparade koning met zijn cowboyschoentjes, skinnyjean en felle kleuren tshirten aanbid en hem beschouwd als waliyu l amr.

    Je bent maar een marcouchje in een roze hempje dat zich voordoet als leeuw. Een circus leeuw welteverstaan, dat alleen bimo eet.
    ابن المختث

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    575
    28-12-2016

    Voor iedereen die wat wijzer wilt worden, lees de volgende site:

    A Time Frame Between The War In Syria and The Mahdi
    http://goto.marokko.nl/?url=http%3A%...d-the-mahdi%2F

    Enige wat je niet als waar moet zien is als er over ISIS wordt gesproken. Omdat de 'feiten' niet vanuit de islam zijn gebaseerd of bewezen, maar vanuit een x aantal foto's en

    Verder zie je ook wat overtuigingstechnieken via gescheld en hoofdletters:
    MOSSAD agents
    they are MOSSAD agents, their idiotic claims should be self evident
    It is absurd that this is a serious and rational claim or that they even took it in such a manner themselves, rather their ulterior lessor motives are clear in it’s absurdity,
    En wordt een complottheorie als waarheid genomen:
    Snowden’s leak also revealed that ISIS leader and cleric Abu Bakr al-Baghdadi was given intensive military training for a whole year by Mossad, besides lessons on Islamic Law, theology and public speaking.
    Wie is snowden? Een kaffir... Omdat hij zogenaamd stage heeft gelopen bij cia, safi, nu spreekt hij alles als waarheid wat als hij nu in rusland alle info uit rusland uitzuigt en naar amrika stuurt?

    Maar ze zeggen ook altijd: de duivel mixt de waarheid met een beetje leugens, zodat je het geloofd:

    will believe a liar, and disbelieve one who tells the truth. People will distrust one who is trustworthy, and trust one who is treacherous
    En als laatst, er kunnen uiteraard meer zaken zijn die niet kloppen, maar vond het wel interessant!
    Deze laatste oorlog is een interne oorlog...

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door m16 Bekijk reactie
    Broer mijn fitra heeft me nooit in de steek gelaten wat betreft democratie/politiek/jihad en de tawaghit, ondanks dat ze me wouden hersenspoelen op school.
    Mensen die actief zijn in het bestrijden van Islam zijn op dit moment vijanden. Als Allah ze hidaya wilt schenken dan is dat beter voor hen. Zolang ze hun galg blijven spuwen zijn het shayatin, punt.
    Dus jij bent Iblies -la3natu Allah 3aleih-

    Van de shemale soort

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door m16 Bekijk reactie
    Je raakt me er niet mee عبد المخنث
    Ik weet wel dat jij kapot gaat van binnen aangezien je er op los scheld. Lol
    Ja klopt ibnu l kelb, ik kan niet meer slapen door je gejank

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    575
    28-12-2016

    Citaat Geplaatst door m16 Bekijk reactie
    Broer mijn fitra heeft me nooit in de steek gelaten wat betreft democratie/politiek/jihad en de tawaghit, ondanks dat ze me wouden hersenspoelen op school.
    Mensen die actief zijn in het bestrijden van Islam zijn op dit moment vijanden. Als Allah ze hidaya wilt schenken dan is dat beter voor hen. Zolang ze hun galg blijven spuwen zijn het shayatin, punt.
    Ik heb ook nooit gestemd elhamdolilah... Maar gahir inshaAllah...
    Deze laatste oorlog is een interne oorlog...